Og³oszenie z dnia 2024-06-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00462132/01 - Wynik z dnia 2024-08-20
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KUJAWSKO - POMORSKIE CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092356930
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Seminaryjna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-326
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kpcp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kpcp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2f6f552c-1be9-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00355034
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00092955/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Olej opa³owy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe okre¶lenie wymagañ technicznych i ogranizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w pkt. 13 i 14 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych jest Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii
w Bydgoszczy: e-mail: iodo@kpcp.pl;
3) przekazane w zwi±zku prowadzonym w my¶l ustawy Prawo zamówieñ publicznych
z dnia 19 wrze¶nia 2019 r. postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, dane osobowe przetwarzane s± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu udokumentowania przeprowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a tak¿e realizacji umowy;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”, a tak¿e osoby wykonuj±ce w imieniu Zamawiaj±cego czynno¶ci zwi±zane
z prowadzeniem postêpowania, a nastêpnie realizacj± zawartej umowy;
5) przekazane przez Wykonawcê dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie
z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, ponadto w odniesieniu do umów okres ich przechowywania okre¶la Instrukcja Archiwalna KPCP zatwierdzona przez Archiwum Pañstwowe w Bydgoszczy;
6) obowi±zek podania przez Wykonawcê bêd±cego osob± fizyczn± oraz osoby fizyczne reprezentuj±ce Wykonawcê danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoba, której dane dotycz± posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;
9) osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
− prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
*Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 19 Z TP 24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego (CPV: 09135100-5) przeznaczonego do spalania w piecach grzewczych – w ilo¶ci 235 000 litrów.
2. Olej opa³owy lekki musi spe³niaæ wszystkie wymagania okre¶lone w aktualnych na dzieñ dostawy obowi±zuj±cych przepisach i normach, w tym w szczególno¶ci wymagania PN-C-96024 Przetwory naftowe Oleje opa³owe w zakresie oleju opa³owego lekkiego gatunku L-1 oraz wymagania Rozporz±dzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz.U. z 2016 r., poz. 2008). Olej opa³owy lekki spe³nia wymagania Rozporz±dzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2022 r. w sprawie znakowania
i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 2633).
3. Przedmiot zamówienia musi posiadaæ ¶wiadectwo jako¶ci – dostarczone przy ka¿dorazowej dostawie towaru – potwierdzaj±ce, ¿e oferowany olej opa³owy spe³nia obowi±zuj±ce wymagania.
4. Szczegó³owe wymagane parametry zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ.
5. Zamawiaj±cy przedstawi³ przedmiot zamówienia jako jedno zadanie. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na sk³adanie ofert czê¶ciowych, tzn. oferta musi obejmowaæ ca³y przedmiot zamówienia.
6. Zamawiaj±cy nie dokona³ podzia³u na czê¶ci poniewa¿ zadanie jest niepodzielne. Brak podzia³u zamówienia na czê¶ci determinowany jest charakterem przedmiotu zamówienia, maj±cym polegaæ na sukcesywnej, okre¶lonej w czasie, ci±g³ej dostawie oleju opa³owego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami:
Lp. Kryterium oceny ofert Waga
1. Cena 60 %
2. Termin dostawy zamówienia jednostkowego 40 %
2. Opis sposobu oceny ofert:
2.1 Kryterium cena (C) – 60% - max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C – Punktacja za kryterium cena
Cn – Cena brutto najni¿sza spo¶ród ofert rozpatrywanych
Cb – Cena brutto oferty badanej
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
2.2. Kryterium termin dostawy zamówienia jednostkowego(T) – 40% - max. 40 pkt.
T = (T min. : Tb) x 40
T – Punktacja za kryterium termin dostawy zamówienia jednostkowego
T min – Najkrótszy zaoferowany termin dostawy zamówienia jednostkowego spo¶ród rozpatrywanych ofert
Tb – Zaoferowany termin dostawy zamówienia jednostkowego oferty badanej
- Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
- Wymagany termin dostawy zamówienia jednostkowego: min. 2 dni robocze –
max. 5 dni roboczych, licz±c od momentu z³o¿enia zamówienia jednostkowego.
- Termin dostawy zamówienia jednostkowego nale¿y przedstawiæ w pe³nych dniach.
3. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów obliczonych wg. wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – punktacja ca³kowita,
C – punktacja za kryterium cena
T – punktacja za kryterium termin dostawy zamówienia jednostkowego
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy zamówienia jednostkowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienie w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydane przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Przed udzieleniem zamówienia Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, na wezwanie Zamawiaj±cego – w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni – z³o¿y aktualn± na dzieñ z³o¿enia koncesjê w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Pozosta³e dokumenty i o¶wiadczenia jakie musi zawieraæ oferta Wykonawcy:1. Zaakceptowany Opis przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 1 do SWZ.
2. Formularz oferty – za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Potwierdzenie ceny producenta z dnia 12.06.2024 r. – dokument ze strony internetowej.
4. Pe³nomocnictwo: orygina³ lub elektroniczna kopia po¶wiadczona przez mocodawcê lub notariusza – za³±czyæ, je¿eli Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. O¶wiadczenie w zakresie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu sk³ada co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w zakresie w jakim wykazuje spe³nienie warunku udzia³u, zgodnie z informacj± wskazan± w formularzu Oferty. Zapisy pkt. 9 SWZ stosuje siê odpowiednio.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu Oferty, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy w odniesieniu do warunku opisanego w ppkt. 8.2 SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ umowy dotycz±cych:1) zwiêkszenia rabatu - w przypadku zastosowania promocji lub zwiêkszenia rabatu;
2) zmiany ceny oraz podatku VAT - w przypadku zmiany stawki podatku VAT – Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ obni¿enia lub wzrostu cen brutto, i stosownie do dokonanej zmiany stawki podatku zmiany ogólnej warto¶ci brutto umowy;
3) zmiany stawki VAT w przypadku dokonania zmiany klasyfikacji wyrobu i braku mo¿liwo¶ci dalszego stosowania dotychczasowej stawki VAT, zgodnie z przepisami ustawy o podatku
od towarów i us³ug, z jednoczesnym odpowiednim podwy¿szeniem lub obni¿eniem ceny brutto i zmian± ogólnej warto¶ci brutto umowy;
4) obni¿enia ceny netto i brutto w wypadku zastosowania przez Wykonawcê promocji lub upustów;
5) zmiany osób upowa¿nionych, o których mowa w § 5 umowy w przypadku rozwi±zania stosunku prawnego z osob± upowa¿nion± do wspó³pracy na podstawie niniejszej umowy,
a tak¿e zmian organizacyjnych w strukturze organizacyjnej lub kadrowej Zamawiaj±cego
lub Wykonawcy;
6) wyd³u¿enia okresu obowi±zywania umowy – w przypadku, gdy w okresie obowi±zywania umowy wskazanym w § 3 ust. 1 cena brutto nie zostanie wykorzystana, okres obowi±zywania umowy mo¿e zostaæ przed³u¿ony bez zmiany cen jednostkowych i bez przekroczenia ceny brutto;
2. W wypadku wyd³u¿enia okresu obowi±zywania umowy zgodnie z ust. 1 pkt 6 niniejszego paragrafu na okres ponad 12 miesiêcy dopuszcza siê zmianê umowy w stosunku do tre¶ci oferty tak¿e w razie zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego;
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu
lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
oraz je¿eli zmiana ta lub zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Zastosowanie w tym przypadku maj± zasady wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy okre¶lone w ust. 3 - 10 niniejszego paragrafu.
3. Zwiêkszenie lub obni¿enie cen jednostkowych mo¿liwe bêdzie w przypadku okre¶lonym w ust. 2 niniejszego paragrafu, o ile zmiana tam przewidziana bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, powoduj±c ich zwiêkszenie lub obni¿enie w odpowiednim stopniu do szacowanych przez niego przy sk³adaniu oferty.
4. Przy okre¶leniu wp³ywu zmian okre¶lonych w ust. 2 niniejszego paragrafu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê nie bêd± uwzglêdniane zmiany dotycz±ce osób, które nie uczestnicz± bezpo¶rednio w realizacji zamówienia.
Ci±g dalszy zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera § 12 i § 13 projektu umowy (za³±cznik nr 5 do SWZ).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-14 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-14 08:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-13
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnym rozwi±zaniu w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2024 r. poz. 507).INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Rozbiórka budynku stodo³y - owczarni, po³o¿onej na dz. nr 152/17 w miejscowo¶ci K³ódka Szlachecka, gmina Rogó¼no, powiat grudzi±dzki.
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilaj±cej kot³y
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posi³ków ca³odziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sêpólnie Krajeñskim
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 d³. 5,661 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - S³awkowo od km 0+000 do km 3+200 d³. 3,200 km
- Dostawy sukcesywne materia³ów biurowych, urz±dzeñ wielofunkcyjnych i papieru ksero
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opa³owego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opa³owego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrze¿eniem zmniejszenia tej ilo¶ci maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do ogrzewania budynków Domu Pomocy Spo³ecznej w Ludzisku
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napêdowego, opa³owego oraz olejów silnikowych i przek³adniowych.
- dostawa: materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego dla oddzia³u kardiochirurgii, materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzêtu ortopedycznego, materia³ów jedno
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.