eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KleszczówBieżące utrzymanie dróg gminnych i powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2023-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych i powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kleszczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 47

1.5.2.) Miejscowość: Kleszczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-410

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447316639

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@kleszczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.kleszczow.pl/procurements

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg gminnych i powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efce4992-0368-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065016/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Bieżące utrzymanie dróg gminnych i powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247569

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPF.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w branży drogowej związane z bieżącym utrzymaniem dróg publicznych gminnych i powiatowych oraz wewnętrznych których zarządcą jest Wójt Gminy Kleszczów w latach 2023-2024 w zakresie dochowania należytego stanu technicznego nawierzchni.
Roboty będą realizowane na drogach gminnych i powiatowych (powiatu Bełchatowskiego oraz Radomszczańskiego), administrowanych przez Gminę Kleszczów zgodnie z prawem własności, dysponowania oraz zawartymi porozumieniami na przejęcie dróg powiatowych w zarząd.
Łączna ilość dróg objętych utrzymaniem wynosi 162.1 km w tym:
• 90,1 kilometrów publicznych dróg gminnych,
• 37 kilometrów dróg powiatowych (dla których z mocy zawartych porozumień Zarządcą jest Wójt Gminy Kleszczów)
• 35 km gminnych dróg wewnętrznych.
Wyszczególnienie rodzaju robót i szacowanej ilości określa Załącznik do oferty – Formularz obliczenia ceny – kolumna nr 3 – „SZACOWANA ILOŚĆ ROBÓT DO WYKONANIA”.
Formularz obliczenia ceny oferty, został podany w celu zapewnienia porównywalności ofert. Zakres zamówienia nie będzie większy niż wynikający z Formularza obliczenia ceny oferty – jest to zakres maksymalny. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że wskazane w Formularzu obliczenia ceny oferty szacowane ilości prac nie ulegną zmniejszeniu w trakcie realizacji umowy. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie przewidywanego zakresu prac, które to zmniejszenie obliczone będzie w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w Formularzu obliczenia ceny oferty. Ewentualne zmniejszenie będzie mogło nastąpić o kwotę do 1.000.000,00 zł brutto w zakresie jednej, lub kilku, lub wszystkich pozycji wyartykułowanych w Formularzu obliczenia ceny (w zależności od potrzeb Zamawiającego). Okolicznością, w której ww. zmniejszenie może nastąpić są rzeczywiste potrzeby Zamawiającego, tzn. w przypadku, gdy faktyczne potrzeby związane z utrzymaniem, lub konserwacją, lub naprawą dróg będą mniejsze niż przewidywane - Zamawiający będzie mógł skorzystać ze zmniejszenia zakresu przedmiotu, którego wartość wg cen jednostkowych (wartość zmniejszenia) nie przekroczy łącznie 1.000.000,00 zł brutto. Zakres potrzeb będzie uwarunkowany faktycznym stopniem degradacji dróg jaki zaistnieje w terminie realizacji zamówienia.
Przy ustaleniu wartości zamówienia uwzględniono największy możliwy zakres tego zamówienia.
Uprawnienie Zamawiającego do zmniejszenia zakresu zamówienia, z którego może, ale nie musi on skorzystać, nie jest źródłem zobowiązań Zamawiającego w momencie udzielania zamówienia podstawowego.
Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie wobec Zamawiającego z tytułu zmniejszenia przewidywanego zakresu prac w stosunku do oszacowanej ilości/zakresu wskazanej w Formularzu obliczenia ceny oferty (w przedziale do „minus” 1.000.000,00 zł brutto), ani roszczenie o zmniejszenie przewidywanego zakresu prac.
Zamawiający zastrzega możliwość wielokrotnego zmniejszania zakresu robót i wynagrodzenia z uwzględnieniem powyższych granic.
W przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia, wynagrodzenie wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia będzie obliczone na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w ofercie w sposób określony w pkt 24 SWZ.
Zmniejszenie zakresu zamówienia następuje poprzez brak złożenia przez Zamawiającego pisemnego zlecenia, o którym mowa w pkt 3.4.-3.9. projektowanych postanowień umowy – wzór umowy stanowiących załącznik do SWZ.
2. Pozostałe informacje
• Odpady i materiały z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca , wywiezie i zutylizuje na swój koszt w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. Nadmiar destruktu/gruzu/kruszywa jest własnością Wykonawcy.
• Wykonanie wszelkich robót rozbiórkowych istniejących elementów, wycinka zieleni, utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wbudowania, odtworzeń nawierzchni po przekopach do stanu co najmniej zgodnego z pierwotnym, zapewnienie prawidłowego odwodnienia wykopów na czas prowadzonych prac, regulacja istniejących urządzeń leży po stronie Wykonawcy.
• Wszelkie prace przy i nad czynnymi sieciami, w szczególności kolizje Wykonawca będzie wykonywał za uprzednim powiadomieniem gestorów sieci, na ich warunkach i na swój koszt.
• Wykonawca zapewni, że wykonywane roboty i towarzyszące im instalacje nie spowodują szkód lub zakłóceń w połączeniach komunikacyjnych takich, jak drogi powiatowe, gminne, lokalne. Wykonawca weźmie zwłaszcza pod uwagę ograniczenia dotyczące dopuszczalnego ciężaru lub obciążenia przy wyborze tras dojazdowych i rodzaju pojazdów dostawczych jak również uwzględni tymczasowe organizacje ruchu wprowadzone na okoliczność wykonywania robót budowlanych na terenie Gmin Kleszczów przez odrębnych Wykonawców.
• Wszelkie działania i zachowania, które Wykonawca uważa za konieczne i niezbędne w celu ochrony lub wzmocnienia odcinków dróg będą podjęte na koszt Wykonawcy. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o wszelkich w/w działaniach, które zamierza podjąć, przed przystąpieniem do ich realizacji. Wszelkie naprawy szkód spowodowanych na drogach, mostach w wyniku robót, transportu materiałów, maszyn i urządzeń dokonane będą na koszt Wykonawcy.
• Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sporządzania dokumentacji dokumentującej wszystkie wykonywane roboty. Dokumentację fotograficzną należy przekazywać na nośniku elektronicznym wraz z każdą składaną fakturą.
• Wykonawca wykona we własnym zakresie doprowadzenie wody i energii elektrycznej w obrębie prowadzonych prac Koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej i elektrycznej oraz koszt zamontowania liczników, elektrycznych i wody, koszt tymczasowego składowania materiałów pochodzących z rozbiórki, koszty zaplecza budowy ponosić będzie Wykonawca.
• Wykonawca odtworzy wszystkie zniszczone punkty osnowy geodezyjnej i zniszczone graniczniki. Wszelkie prace nad czynnymi sieciami, w szczególności kolizje Wykonawca będzie wykonywał za uprzednim powiadomieniem gestorów sieci, na ich warunkach i na swój koszt.
• Wykonawca udzieli 3-letniej gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia od dnia Odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1863819,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2403973,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1863819,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFALIN Sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732909072

7.3.3) Ulica: ul. Malicka 42

7.3.4) Miejscowość: Blachownia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1863819,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.