Og³oszenie z dnia 2023-08-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00366396/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-24
- 2023/BZP 00371554/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-29
- 2023/BZP 00422574/01 - Wynik z dnia 2023-10-02
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i uruchomienie mammografu cyfrowego na potrzeby MZOZ Sp. z o.o. we W³oc³awku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI ZESPÓ£ OPIEKI ZDROWOTNEJ Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 91134032800024
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kiliñskiego 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: annaz@mzoz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.mzoz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Sp. z o.o.
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i uruchomienie mammografu cyfrowego na potrzeby MZOZ Sp. z o.o. we W³oc³awku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a87d9dc3-3c32-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00355051
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a87d9dc3-3c32-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W prowadzonym postêpowaniu komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub w uzasadnionych przypadkach i wskazanych w SWZ, za po¶rednictwem poczty elektronicznej
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl., z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu
Platformy e-Zamówienia. Korzystanie z platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2) Sposób sporz±dzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452 ze zm.), zwanym dalej Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia
2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy
od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415 ze zm.).
3) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia
Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê
jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego
zastosowania. Zamawiaj±cy zaleca przesy³anie danych w formacie .pdf
4) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia link:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu.
6) Zamawiaj±cy nie pos³uguje siê interaktywnym formularzem oferty przewidzianym przez Platformê e-Zamówienia.
7) Ofertê z³o¿yæ nale¿y na Formularzu ofertowym (wzór formularza oferty stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ).
8) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê
na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików.
9) Szczegó³owe informacje dotycz±ce korespondencji elektronicznej zosta³y okre¶lone w Rozdziale XIV, oraz w przypadku sk³adania ofert - w Rozdziale XV SWZ oraz regulaminach i instrukcjach tam wskazanych
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zespó³ Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kiliñskiego 16, 87-800 W³oc³awek;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@mzoz.pl, tel. 54 30-66-255,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P.AZ.271.25.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, monta¿ i uruchomienie mammografu cyfrowego wraz z niezbêdnym wyposa¿eniem, zwany dalej „mammografem” lub „urz±dzeniem”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizacje programu wieloletniego pn. Narodowa Strategia Onkologiczna w zakresie zadania pn.: „Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów – mammografy” – wymiana mammografów w 2023 r.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) Dostawê monta¿, instalacje i uruchomienie mammografu cyfrowego wraz z wyposa¿eniem w pracowni mammograficznej znajduj±cej siê na terenie przychodni Miejskiego Zespo³u Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. we W³oc³awku, przy ul. Kiliñskiego 16, 87-800 W³oc³awek;
2) Integracje dostarczonego mammografu z systemem RIS oraz PACS;
3) Oferowany przez Wykonawcê mammograf musi spe³niaæ narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, oraz posiadaæ wymagane przepisami prawa dokumenty, zgodnie z ustawa z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r., poz. 974 ze zm.);
4) Zamontowane urz±dzenie musi przej¶æ wymagane przepisami prawa testy akceptacyjnych i specjalistyczne, których wyniki za³±czone zostan± do protoko³u przekazania do eksploatacji;
5) Zamawiaj±cy wymaga aby okres pe³nej gwarancji na urz±dzenie wynosi³ co najmniej 24 miesi±ce, a wszelkie koszty zwi±zane z monta¿em, przegl±dami technicznymi, i naprawami, wraz z kosztem czê¶ci zamiennych, aktualizacji oprogramowania tak¿e wszelkie inne koszty zwi±zane z obs³ug± serwisow± w tym koszty dojazdów, noclegów oraz robocizny wliczony zosta³ w koszt realizacji zamówienia;
6) Wykonawca musi zapewniæ us³ugi serwisowe ¶wiadczone przez serwis producenta oferowanego urz±dzenia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa w tym zakresie;
7) Aktualizacje oprogramowania, o ile jest to niezbêdne dla prawid³owego funkcjonowania urz±dzenia;
8) Szczegó³owe postanowienia dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy/istotnych postanowieniach umownych stanowi±cym integraln± czê¶æ niniejszej SWZ, jako za³±cznik nr 5 do SWZ;
9) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia tj. wyszczególnienie ilo¶ciowe, asortymentowe oraz szczegó³owe parametry urz±dzenia wraz z wyposa¿eniem zosta³y okre¶lone w Wykazie parametrów technicznych i wymagañ dla mammografu cyfrowego [dalej „WPT”] i stanowi± za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33111650-2 - Urz±dzenia do mammografii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ okre¶lony w rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Najkrótszy termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy wymaga, z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:1) Wype³nione i podpisane o¶wiadczenie w³asne Wykonawcy w formie Wykazu parametrów technicznych i spe³nienia wymagañ dla mammografu cyfrowego wg. za³±cznika nr 1A do SWZ. Brak spe³nienia wymaganych parametrów technicznych spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy;
2) Katalogi lub opisy techniczne w jêzyku polskim – zawieraj±ce wymagane parametry techniczne o których mowa w za³±czniku nr 1 do SWZ;
W przypadku braku zamieszczenia w dostarczonym przez wykonawcê katalogu lub opisie technicznym informacji potwierdzaj±cych spe³nienie przez oferowane urz±dzenie, wskazanych przez Zamawiaj±cego w/w parametrów wymaganych, wprowadza siê wymóg dostarczenia o¶wiadczenia producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta w którym potwierdzi posiadanie przez w/w urz±dzenie cech wymaganych przez Zamawiaj±cego w opisie przedmiotu zamówienia.
3) W celu potwierdzenia, ¿e oferowany urz±dzenie (jednostka g³ówna – mammograf) jest wyrobem medycznym, do oferty nale¿y do³±czyæ:
- aktualne dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e oferowane urz±dzenie posiada dopuszczenie do obrotu tj. zg³oszenie/powiadomienie do Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, zgodnie z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2022r., poz. 974),
-kopiê deklaracji zgodno¶ci CE lub
-kopiê certyfikatu zgodno¶ci jednostki notyfikowanej uczestnicz±cej w procesie notyfikacji zgodnie
z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2022r., poz. 974).
4) O¶wiadczenie, ¿e zaoferowane pozosta³e wyroby medyczne stanowi±ce wyposa¿enie dodatkowe (nie dotyczy jednostki g³ównej – mammografu) posiadaj± aktualne za¶wiadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±ce, ze wyroby te odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym (deklaracja zgodno¶ci CE lub certyfikat jednostki notyfikowanej uczestnicz±cej w procesie notyfikacji) – zgodnie z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2022r., poz. 974), oraz, ¿e zosta³y zarejestrowane we w³a¶ciwym organie (za³±cznik nr 4 do SWZ).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.2. Postanowieñ z pkt. 1 nie stosuje siê, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzaniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± [Formularz ofertowy – za³±cznik nr 2 do SWZ] Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:1) O¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI pkt. 1 SWZ [zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ],
2) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe wskazane w rozdziale VII SWZ,
3) Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych (je¶li dotyczy),
4) Wadium
Wymagana forma:
- Je¶li wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt. 2-4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej,
- Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy zamawiaj±cego. Czynno¶æ ta skróci czas badania ofert;
5) Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert wnie¶æ wadium w kwocie 12 000,00 z³ (s³ownie: dwana¶cie tysiêcy z³otych 00/100).2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 26 wrze¶nia 2023r.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
− pieni±dzu – wymagan± kwotê nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w BO¦, numer rachunku: 55 1540 1027 2102 8723 3378 0005, w tytule przelewu wpisuj±c: „Wadium - postêpowanie nr P.AZ.271.25.2023 ”. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data i godzina wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego);
− gwarancjach bankowych;
− gwarancjach ubezpieczeniowych;
− porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale
w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przez wystawcê dokumentu.
5. Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy zamawiaj±cego. Czynno¶æ ta skróci czas badania ofert.
6. W przypadku wnoszenia przez wykonawcê wadium w formie gwarancji/porêczenia, gwarancja/porêczenie powinny byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
− nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ Miejski Zespó³ Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kiliñskiego 16, 87-800 W³oc³awek,
− okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
− kwotê gwarancji/porêczenia,
− termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
− zobowi±zanie gwaranta, do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie porêczeñ i gwarancji, o których mowa w pkt. 3,
w tre¶ci dokumentu musz± byæ wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, a je¿eli wymieniony jest jeden z tych Wykonawców, to powinno byæ zaznaczone, ¿e sk³ada on ofertê wspóln± wraz z innymi Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia (argumentacja na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwo³awczej wyroku z dnia 7 lipca 2017 r., KIO 1222/17; KIO 1224/17), z zastrze¿eniem, ¿e gwarancja wadialna wystawiona po zawi±zaniu konsorcjum wy³±cznie na pe³nomocnika wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego stanowi skuteczne zabezpieczenie oferty wspólnej (argumentacja na podstawie wyroku S±du Najwy¿szego z dnia 15 lutego 2018 r., sygn.. akt: IV CSK 86/17).
8. W przypadku gdy wykonawca nie wniós³ wadium, lub wniós³ je w sposób nieprawid³owy, lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± b±d¼ z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
9. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI pkt. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
Wymagana forma:
Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
W przypadku gdy o¶wiadczenie zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia lub notariusz.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-28 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-28 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-26
INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- Zakup i dostawa rowerów oraz wspó³organizowanie systemu pn: "W³oc³awski Rower Miejski -W£OWER"
- KURS GASTRONOMICZNY
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ¶cie¿ki rowerowej przy drodze powiatowej nr 2909C Kruszyn - Choceñ od km 0+016 do km 10+183"
- Dostawa nowej pó³przepuszczalnej membrany dla istniej±cej instalacji biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych w RZUOK w Machnaczu gm. Brze¶æ Kujawski
- Dostawy produktów spo¿ywczych wymagaj±cych zachowania warunków ch³odniczych i/lub mro¼niczych, tj. produktów mleczarskich i mro¿onek
- PRACOWNIK RECEPCJI Z OBS£UG¡ KOMPUTERA
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.