Og³oszenie z dnia 2024-06-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00445880/01 - Wynik z dnia 2024-08-06
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
ZP.69.2024 ¦wiadczenie us³ug odbioru i wywozu nieczysto¶ci sta³ych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. ma³opolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.69.2024 ¦wiadczenie us³ug odbioru i wywozu nieczysto¶ci sta³ych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. ma³opolskiego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-62659940-23db-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00355066
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00059334/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.15 Odbiór i wywóz nieczysto¶ci st³ych segregowanych oraz niesegregowanych z obiektów Policji woj. ma³opolskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62659940-23db-11ef-87ba-8eb060fd7bb83.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
3) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy. Wszelka korespondencja kierowana do zamawiaj±cego powinna/ musi byæ sygnowana nr referencyjnym postêpowania.
4) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-62659940-23db-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
5) Postêpowanie mo¿na wyszukaæ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”) podaj±c np. identyfikator postêpowania.
6) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
7) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://www.ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
8) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ .
9) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie (…) wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
11) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie (…) wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub;
2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
Dalsza czê¶æ w informacjach dodatkowych.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) dalej „RODO”
oraz art. 19 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych, dalej „Pzp”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych s± nastêpuj±ce: podkom. Robert Pasiut, e-mail: iod.kwp@malopolska.policja.gov.pl, adres do korespondencji: ul. Mogilska 109 31-571 Kraków
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO w celu zwi±zanym z niniejszym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± wy³±cznie osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.
Podstawê prawn± udostêpnienia w szczególno¶ci stanowi art. 18 ust. 6 Pzp, z zastrze¿eniem wynikaj±cym z tre¶ci art. 18 ust.5, oraz
art. 74 Pzp, a tak¿e regulacje okre¶lone w ustawie z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o dostêpie do informacji publicznej;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane jedynie przez okres niezbêdny do realizacji celów, dla których zosta³y
zgromadzone - zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia
publicznego - , a tak¿e dla celów archiwizacyjnych przez okres nie d³u¿szy ni¿ wskazany w odno¶nych przepisach prawa krajowego
oraz przepisach dotycz±cych dzia³alno¶ci archiwalnej jednostek Policji;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± podlega³y
profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego
uprawnienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym ¿±danie
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postepowania o udzielenie zamówienia;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych na adres Warszawa 00-193, ul. Stawki 2, gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Administrator o¶wiadcza jednocze¶nie, ¿e stosuje ¶rodki techniczne i organizacyjne zapewniaj±ce ochronê danych osobowych zabranych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy ich zabezpieczenie przed bezprawnym rozpowszechnianiem
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.69.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i wywóz nieczysto¶ci sta³ych segregowanych oraz niesegregowanych z wybranych obiektów Policji woj. ma³opolskiego - KP Ska³a, ul. Langiewicza 6
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
wywóz nieczysto¶ci sta³ych wraz z ich utylizacj±,
wykonanie us³ug zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na zlecenie telefoniczne (wykonanie us³ugi winno byæ ka¿dorazowo potwierdzane na Protokole odbioru odpadów stanowi±cego za³±cznik nr 2 do Umowy.
zapewnienie terminowego wywozu odpadów, które nastêpowaæ bêdzie w ci±gu 2 dni od zlecenia wys³anego do Wykonawcy na pocztê e-mail przez uprawnionego pracownika Zamawiaj±cego lub wed³ug harmonogramu ustalonego przez Zamawiaj±cego,
w³a¶ciwe u¿ytkowanie pojemników na odpady bêd±cych w³asno¶ci± Zamawiaj±cego.
usuniêcie odpadów wokó³ pojemników w skutek przepe³nienia, je¿eli przyczyna wynik³a z niezachowania terminu wywozu.
2. Szczegó³owe okre¶lenie zakresu zamawianych us³ug, przewidywanych ilo¶ci nieczysto¶ci, ilo¶ci i objêto¶ci pojemników oraz lokalizacji obiektów - znajduje siê w za³±czniku nr 2 do niniejszej SWZ stanowi±cym jednocze¶nie Formularz cenowy bêd±cy za³±cznikiem nr 1 w projekcie umowy.
Dodatkowo Wykonawca zobowi±zuje siê do wywozu nieczysto¶ci poza ustalonym harmonogramem w terminie 2 dni roboczych od telefonicznego zg³oszenia potrzeby wywozu.
3. Szczegó³owy harmonogram wywozu obejmuj±cy dni i godziny wywozu zostanie ustalony na etapie podpisywania umowy. Podstawowa czêstotliwo¶æ wywozu zostanie ustalona w oparciu o dane zawarte w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4. Zamówienie nie obejmuje odbioru odpadów nietypowych o du¿ych gabarytach, poprodukcyjnych (gruz itp.) – gromadzonych poza pojemnikami, których wywóz mo¿e nast±piæ wy³±cznie na podstawie odrêbnego pisemnego zlecenia (wycenione wed³ug indywidualnej kalkulacji).
5. Przewidywane ilo¶ci podane w za³±czniku nr 2 do SWZ s± warto¶ciami prognozowanymi. Warto¶ci te wskazane s± jedynie w celu wyboru oferty najkorzystniejszej przez Zamawiaj±cego oraz nie stanowi± zobowi±zania Zamawiaj±cego wobec Wykonawcy. Zamawiaj±cy gwarantuje wykonanie umowy na poziomie min. 70% kwoty na jak± zostanie podpisana umowa.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2026-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Oceny ofert bêdzie dokonywa³a komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od
Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie omy³ki zgodnie z przepisami ustawy
Pzp.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i wywóz nieczysto¶ci sta³ych segregowanych oraz niesegregowanych z wybranych obiektów Policji woj. ma³opolskiego - KP ¦wi±tniki Górne, ul. Królowej Jadwigi 12
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
wywóz nieczysto¶ci sta³ych wraz z ich utylizacj±,
wykonanie us³ug zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na zlecenie telefoniczne (wykonanie us³ugi winno byæ ka¿dorazowo potwierdzane na Protokole odbioru odpadów stanowi±cego za³±cznik nr 2 do Umowy.
zapewnienie terminowego wywozu odpadów, które nastêpowaæ bêdzie w ci±gu 2 dni od zlecenia wys³anego do Wykonawcy na pocztê e-mail przez uprawnionego pracownika Zamawiaj±cego lub wed³ug harmonogramu ustalonego przez Zamawiaj±cego,
w³a¶ciwe u¿ytkowanie pojemników na odpady bêd±cych w³asno¶ci± Zamawiaj±cego.
usuniêcie odpadów wokó³ pojemników w skutek przepe³nienia, je¿eli przyczyna wynik³a z niezachowania terminu wywozu.
2. Szczegó³owe okre¶lenie zakresu zamawianych us³ug, przewidywanych ilo¶ci nieczysto¶ci, ilo¶ci i objêto¶ci pojemników oraz lokalizacji obiektów - znajduje siê w za³±czniku nr 2 do niniejszej SWZ stanowi±cym jednocze¶nie Formularz cenowy bêd±cy za³±cznikiem nr 1 w projekcie umowy.
Dodatkowo Wykonawca zobowi±zuje siê do wywozu nieczysto¶ci poza ustalonym harmonogramem w terminie 2 dni roboczych od telefonicznego zg³oszenia potrzeby wywozu.
3. Szczegó³owy harmonogram wywozu obejmuj±cy dni i godziny wywozu zostanie ustalony na etapie podpisywania umowy. Podstawowa czêstotliwo¶æ wywozu zostanie ustalona w oparciu o dane zawarte w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4. Zamówienie nie obejmuje odbioru odpadów nietypowych o du¿ych gabarytach, poprodukcyjnych (gruz itp.) – gromadzonych poza pojemnikami, których wywóz mo¿e nast±piæ wy³±cznie na podstawie odrêbnego pisemnego zlecenia (wycenione wed³ug indywidualnej kalkulacji).
5. Przewidywane ilo¶ci podane w za³±czniku nr 2 do SWZ s± warto¶ciami prognozowanymi. Warto¶ci te wskazane s± jedynie w celu wyboru oferty najkorzystniejszej przez Zamawiaj±cego oraz nie stanowi± zobowi±zania Zamawiaj±cego wobec Wykonawcy. Zamawiaj±cy gwarantuje wykonanie umowy na poziomie min. 70% kwoty na jak± zostanie podpisana umowa.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2026-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Oceny ofert bêdzie dokonywa³a komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od
Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie omy³ki zgodnie z przepisami ustawy
Pzp.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:1. dysponuj± aktualnym zezwoleniem (decyzj±) w³a¶ciwych organów administracji publicznej na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.
2. posiadaj± wpis do rejestru BDO, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. ze szczególnym uwzglêdnieniem zezwolenia na transport.
3. maj± podpisan± umowê z instalacj± komunaln± do której przekazywaæ bêdzie odpady stanowi±ce przedmiot zamówienia
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Do oferty Wykonawca do³±cza o¶wiadczenie aktualne na dzieñ sk³adania ofert o braku podstaw do wykluczenia, spe³nianiu warunków
udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ).
Informacje zawarte w o¶wiadczeniach, stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia
warunki udzia³u w postêpowaniu.
2) Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, w postaci:
a) O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie
o którym mowa w art. 108 ust.1 pkt 1-6 oraz art. 109 Ustawy Pzp;- Zamawiaj±cy prze¶le wzór dokumentu wraz z wezwaniem;.
b) kopia wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci
prowadzonego przez wójta/burmistrza gminy (w³a¶ciwego ze wzglêdu na miejsce odbierania odpadów komunalnych) zgodnie z art.
9c ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach – podpisana elektronicznie;
c) kopia wa¿nego wpisu do rejestru BDO, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ze szczególnym
uwzglêdnieniem zezwolenia na transport – podpisana elektronicznie.
d) kopia umowy z instalacj± komunaln±, do której Wykonawca przekazywaæ bêdzie odpady stanowi±ce przedmiot zamówienia
zgodnie z art. 6d ust. 4 pkt 5 Ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach - podpisana elektronicznie
Z tre¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów musi wynikaæ, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w
SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Do oferty Wykonawca do³±cza o¶wiadczenie aktualne na dzieñ sk³adania ofert o braku podstaw do wykluczenia, spe³nianiu warunków
udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ).
Informacje zawarte w o¶wiadczeniach, stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia
warunki udzia³u w postêpowaniu.
2) Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, w postaci:
a) O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie
o którym mowa w art. 108 ust.1 pkt 1-6 oraz art. 109 Ustawy Pzp;- Zamawiaj±cy prze¶le wzór dokumentu wraz z wezwaniem;.
b) kopia wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci
prowadzonego przez wójta/burmistrza gminy (w³a¶ciwego ze wzglêdu na miejsce odbierania odpadów komunalnych) zgodnie z art.
9c ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach – podpisana elektronicznie;
c) kopia wa¿nego wpisu do rejestru BDO, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ze szczególnym
uwzglêdnieniem zezwolenia na transport – podpisana elektronicznie.
d) kopia umowy z instalacj± komunaln±, do której Wykonawca przekazywaæ bêdzie odpady stanowi±ce przedmiot zamówienia
zgodnie z art. 6d ust. 4 pkt 5 Ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach - podpisana elektronicznie
Z tre¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów musi wynikaæ, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w
SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale V.2.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
3) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4) Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ.
5) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli
co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia
okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji
te uprawnienia s± wymagane.
6) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj±
roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7) Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie
¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegó³y zwi±zane z realizacj± umowy przedstawione s± w za³±czniku nr 4 do SWZ pn. Umowa - projekt. Zamówienie przewidujê mo¿liwo¶æ dokonywania zmian tre¶ci Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy. Katalog zmianokre¶lony zosta³ w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ za po¶rednictwem platformy zakupowej e-Zamówienia pod adresem: https://www.ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-14 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-13
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
12) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu,odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze”
(„Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie
wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿
do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Z³o¿enie oferty nastêpuje poprzez zak³adkê
„Oferty/ wnioski” i klikniêcie przycisku „Z³ó¿ ofertê”.
13) W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z Ustaw± Pzp lub rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie (…) wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem
Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje
siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny)
lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
14) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy
do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie
tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
15) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
16) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta
dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
17) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn±
tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w
rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie (…) wymagañ dla dokumentów
elektronicznych.
2. Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne
1) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje
dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w „Instrukcji u¿ytkowania
systemu” https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ oraz w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostêpnym na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”..
3) Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
4) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy
mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
1) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za
po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres
e-mail: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w
postêpowaniu).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Us³ugi PPO¯ w obiektach Uniwersytetu Jagielloñskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓ¯NYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne zwi±zane ze ¶wiadczeniem us³ug w zakresie utrzymania czysto¶ci i porz±dku w miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego.
- 490.2024 wy³onienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagielloñskiego
- "Wykonanie instalacji o¶wietlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW OD ZAMAWIAJ¡CEGO W ROKU 2025 Z PODZIA£EM NA CZʦCI
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Chrzanów
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powsta³ych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomo¶ci nale¿±cych do Gminy Milanówek.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie/unieszkodliwienie odpadów pochodz±cych z utrzymania czysto¶ci w budynkach i na terenach komunalnych Gminy Wielka Wie¶ w 2025 r
- Wywóz odpadów komunalnych, segregowanych i zielonych z Integracyjnego Centrum Dydaktyczno Sportowego w oraz z jednostek zarz±dzanych na terenie £omianek.
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.