Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00265388/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Duczkowskiej od ul. Ciasnej w Wołominie wraz z sięgaczami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołomin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Wołomin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wolomin.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolomin.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ul. Duczkowskiej od ul. Ciasnej w Wołominie wraz z sięgaczami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f62d220b-ed9f-11ee-9d6d-ce35ff56444c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037597/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa ul. Duczkowskiej od ul. Ciasnej w Wołominie wraz z siegaczami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265388
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ul. Duczkowskiej od ul. Ciasnej w Wołominie wraz z sięgaczami”.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona roboty budowlane polegające na:
2.1) budowie ul. Duczkowskiej w Wołominie od skrzyżowania z ul. Ciasna (bez skrzyżowania) do końca działki ew. nr. 15 i 16/1 oraz do działki ew. nr 20/1 obręb 0019 Nowe Lipiny-02, Gmina Wołomin oraz w imieniu Zamawiającego przygotuje zawiadomienie i zawiadomi właściwy organ nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przystąpieniu do użytkowania obiektu budowlanego, a jeżeli okaże się to konieczne przygotuje wniosek i wystąpi z wnioskiem i uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie, w tym wykona:
1) budowę jezdni,
2) budowę chodników,
3) budowę nawierzchni z kruszywa łamanego,
4) budowę zjazdów indywidualnych i publicznych,
5) budowę kanału deszczowego, studni, przykanalików i wpustów deszczowych,
6) przebudowę sieci elektroenergetycznej nN,
7) przebudowę uziomu elektroenergetycznego sN,
8) budowę oświetlenia drogowego,
9) usunięcie drzew i krzewów kolidujących z zaprojektowana drogą, zabezpieczenie terenów zieleni oraz nasadzeń nie przeznaczonych do wycinki, wygrodzenie strefy ochrony drzew,
10) zieleń,
11) pielęgnację roślin istniejących i nasadzonych w trakcie robót budowlanych,
12) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe w tym rozbiórkę i przestawienie lub odtworzenie kolidujących ogrodzeń,
13) aktualizację, uzgodnienie i zatwierdzenie projektów organizacji ruchu na czas budowy i stałej organizacji ruchu oraz aktualizację warunków technicznych, uzgodnień i dokumentacji, w przypadku zajścia takiej konieczności,
14) wprowadzenie czasowej i stałej organizacji ruchu,
15) niezbędne próby techniczne wykonanych sieci, instalacji i zamontowanych urządzeń,
16) jeżeli będzie to konieczne, w imieniu Zamawiającego, załatwi wszelkie formalności z gestorami sieci, w tym min. uzyska aktualne warunki techniczne, niezbędne zezwolenia, uzgodnienia, wykona dokumentację projektową niezbędną do realizacji inwestycji,
17) zgodnie z warunkami technicznymi PWIK Sp. z o.o. l.dz. DT/431/02/2017 z dnia 23.02.2017 r. Wykonawca powiadomi PWIK o przystąpieniu do robót i pobierze dzienniczek robót (opłatę za wydanie dzienniczka ponosi Wykonawca),
18) zgodnie z warunkami wprowadzenia organizacji ruchu, Wykonawca zawiadomi organ zarządzający ruchem, zarząd drogi oraz właściwego komendanta Policji o terminie wprowadzenia organizacji, co najmniej 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu oraz weźmie udział w komisyjnym odbiorze organizacji,
19) kompletną dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach,
20) dokumentację powykonawczą przebudowanej/wybudowanej infrastruktury dla potrzeb gestorów sieci po 1 egz.,
21) zgodnie z warunkami technicznymi PGE Dystrybucja S.A. znak RM/ST/3846/5238/2017 z dnia 15.05.2017 r. opracuje harmonogram realizacji robót i uzgodni z PGE,
22) zgodnie z warunkami technicznymi PGE Dystrybucja S.A. znak GR/PP/BZ/9719/17 z dnia 08.05.2017 r. opracuje harmonogram realizacji robót i uzgodni z PGE,
23) rozliczy się z PGE Dystrybucja S.A. z materiałów pochodzących z demontażu urządzeń związanych z usunięciem kolizji,
24) zalecenia wynikające z Protokołu z narady koordynacyjnej w sprawie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu.
25) rozliczy się z Zamawiającym z materiałów pochodzących z demontażu oświetlenia ulicznego i innych materiałów rozbiórkowych,
26) uzyska pozytywny odbiór techniczny robót od gestorów sieci,
27) uporządkuje teren po robotach, odpady i urobek zagospodaruje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
28) przekaże Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przekazanie i utylizację odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
29) drewno pochodzące z wycinki jest własnością Zamawiającego. Wykonawca protokolarnie przekaże drewno Zamawiającemu i złoży je we wskazane miejsce. Przy wycince drzew i gospodarowaniu drewnem pozyskanym z wycinki, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zapisów Zarządzenia nr 214/2018 Burmistrza Wołomina (treść zarządzenia do wglądu na stronie Urzędu Miejskiego w Wołominie: https://wolomin.bip.net.pl/?p=document&action=show&id=15736&bar_id=15066).,
30) przeniesienie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji powykonawczej, o której mowa w umowie na warunkach określonych w § 18 umowy.
2.2) budowie drogi gminnej nr 431033W - ul. Duczkowskiej na odcinku od działek ew. nr 3/1 i 3/6 do działek ew. nr 15 obręb 0019 Nowe Lipiny – 02 w miejscowości Nowe Lipiny, Gmina Wołomin oraz w imieniu Zamawiającego przygotuje zawiadomienie i zawiadomi właściwy organ nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przystąpieniu do użytkowania obiektu budowlanego, a jeżeli okaże się to konieczne przygotuje wniosek i wystąpi z wnioskiem i uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie, w tym wykona:
1) budowę jezdni,
2) budowę chodników,
3) budowę placu do zawracania,
4) budowę zjazdów indywidualnych i publicznych,
5) budowę kanału deszczowego, studni, przykanalików i wpustów deszczowych,
6) budowę oświetlenia drogowego,
7) budowę kanału technologicznego,
8) usunięcie drzew i krzewów kolidujących z zaprojektowana drogą, zabezpieczenie terenów zieleni oraz nasadzeń nie przeznaczonych do wycinki, wygrodzenie strefy ochrony drzew,
9) zieleń,
10) pielęgnację roślin istniejących i nasadzonych w trakcie robót budowlanych,
11) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe w tym rozbiórkę i przestawienie lub odtworzenie kolidujących ogrodzeń,
12) projektów organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzgodnieniem i zatwierdzeniem oraz aktualizację, uzgodnienie i zatwierdzenie stałej organizacji ruchu oraz aktualizację warunków technicznych, uzgodnień i dokumentacji, w przypadku zajścia takiej konieczności,
13) wprowadzenie czasowej i stałej organizacji ruchu,
14) niezbędne próby techniczne wykonanych sieci, instalacji i zamontowanych urządzeń,
15) jeżeli będzie to konieczne, w imieniu Zamawiającego, załatwi wszelkie formalności z gestorami sieci, w tym min. uzyska aktualne warunki techniczne, niezbędne zezwolenia, uzgodnienia, wykona dokumentację projektową niezbędną do realizacji inwestycji,
16) zgodnie z warunkami technicznymi PWIK Sp. z o.o. l.dz. DT/2170/09/2018 z dnia 25.09.2018 r. Wykonawca powiadomi PWIK o przystąpieniu do robót i pobierze dzienniczek robót (opłatę za wydanie dzienniczka ponosi Wykonawca),
17) zgodnie z warunkami wprowadzenia organizacji ruchu, Wykonawca zawiadomi organ zarządzający ruchem, zarząd drogi oraz właściwego komendanta Policji o terminie wprowadzenia organizacji, co najmniej 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu oraz weźmie udział w komisyjnym odbiorze organizacji,
18) kompletną dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach,
19) zalecenia wynikające z Protokołu z narady koordynacyjnej w sprawie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu.
20) rozliczy się z Zamawiającym z materiałów pochodzących z demontażu oświetlenia ulicznego i innych materiałów rozbiórkowych,
21) uzyska pozytywny odbiór techniczny robót od gestorów sieci,
22) uporządkuje teren po robotach, odpady i urobek zagospodaruje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
23) przekaże Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przekazanie i utylizację odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
24) drewno pochodzące z wycinki jest własnością Zamawiającego. Wykonawca protokolarnie przekaże drewno Zamawiającemu i złoży je we wskazane miejsce. Przy wycince drzew i gospodarowaniu drewnem pozyskanym z wycinki, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zapisów Zarządzenia nr 214/2018 Burmistrza Wołomina (treść zarządzenia do wglądu na stronie Urzędu Miejskiego w Wołominie: https://wolomin.bip.net.pl/?p=document&action=show&id=15736&bar_id=15066).,
25) przeniesienie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji powykonawczej, o której mowa w umowie na warunkach określonych w § 18 umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231200-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4143674,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4963711,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4143674,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAKOŚĆ Bis sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251112197
7.3.4) Miejscowość: Ząbki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4143674,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WOŁOMINA
- Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowej przed połączeniem z nowo układaną warstwą mieszanki mineralno-asfaltowej na remontowanych odcinkach dróg powiatowych
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa wyniesionego skrzyżowania DP Nr 4365W ul. Szpitalnej z drogą gminną ul. Piotra Skargi w Ząbkach gm. Ząbki"
- Wykonanie wycen 232 nieruchomości
- Modernizacja boisk sportowych ORLIK przy Sportowej Szkole Podstawowej nr 5 ul. Lipińska 16 w Wołominie
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa drogi powiatowej 4356W na odcinku od skrzyżowania z ul. Zawadzką w msc. Zwierzyniec do przejazdu gospodarczego pod S8"
- Świadczenia usług w zakresie napraw i konserwacji samochodów, pojazdów, maszyn drogowych i urządzeń będących w dyspozycji Zamawiającego w roku 2025 z podziałem na części.
więcej: przetargi w Wołominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Budowa ulicy Piaskowej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z budową odwodnienia, budową kanału technologicznego i przebudową kolizji z infrastrukturą oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.
- Dostawa i montaż 3 zbiorników żelbet. na wodę deszczową podł. hydraulicznie o poj. cał. V=75m3/60m3 wraz z wykonaniem kanal. deszcz. od istniejącej studzienki do zbior. retencyjnego, dz. 611 w Sance.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.