eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WołominBudowa ul. Duczkowskiej od ul. Ciasnej w Wołominie wraz z sięgaczami



Ogłoszenie z dnia 2024-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Duczkowskiej od ul. Ciasnej w Wołominie wraz z sięgaczami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołomin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Wołomin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wolomin.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolomin.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Duczkowskiej od ul. Ciasnej w Wołominie wraz z sięgaczami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f62d220b-ed9f-11ee-9d6d-ce35ff56444c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355068

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037597/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa ul. Duczkowskiej od ul. Ciasnej w Wołominie wraz z siegaczami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265388

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ul. Duczkowskiej od ul. Ciasnej w Wołominie wraz z sięgaczami”.

2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona roboty budowlane polegające na:
2.1) budowie ul. Duczkowskiej w Wołominie od skrzyżowania z ul. Ciasna (bez skrzyżowania) do końca działki ew. nr. 15 i 16/1 oraz do działki ew. nr 20/1 obręb 0019 Nowe Lipiny-02, Gmina Wołomin oraz w imieniu Zamawiającego przygotuje zawiadomienie i zawiadomi właściwy organ nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przystąpieniu do użytkowania obiektu budowlanego, a jeżeli okaże się to konieczne przygotuje wniosek i wystąpi z wnioskiem i uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie, w tym wykona:
1) budowę jezdni,
2) budowę chodników,
3) budowę nawierzchni z kruszywa łamanego,
4) budowę zjazdów indywidualnych i publicznych,
5) budowę kanału deszczowego, studni, przykanalików i wpustów deszczowych,
6) przebudowę sieci elektroenergetycznej nN,
7) przebudowę uziomu elektroenergetycznego sN,
8) budowę oświetlenia drogowego,
9) usunięcie drzew i krzewów kolidujących z zaprojektowana drogą, zabezpieczenie terenów zieleni oraz nasadzeń nie przeznaczonych do wycinki, wygrodzenie strefy ochrony drzew,
10) zieleń,
11) pielęgnację roślin istniejących i nasadzonych w trakcie robót budowlanych,
12) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe w tym rozbiórkę i przestawienie lub odtworzenie kolidujących ogrodzeń,
13) aktualizację, uzgodnienie i zatwierdzenie projektów organizacji ruchu na czas budowy i stałej organizacji ruchu oraz aktualizację warunków technicznych, uzgodnień i dokumentacji, w przypadku zajścia takiej konieczności,
14) wprowadzenie czasowej i stałej organizacji ruchu,
15) niezbędne próby techniczne wykonanych sieci, instalacji i zamontowanych urządzeń,
16) jeżeli będzie to konieczne, w imieniu Zamawiającego, załatwi wszelkie formalności z gestorami sieci, w tym min. uzyska aktualne warunki techniczne, niezbędne zezwolenia, uzgodnienia, wykona dokumentację projektową niezbędną do realizacji inwestycji,
17) zgodnie z warunkami technicznymi PWIK Sp. z o.o. l.dz. DT/431/02/2017 z dnia 23.02.2017 r. Wykonawca powiadomi PWIK o przystąpieniu do robót i pobierze dzienniczek robót (opłatę za wydanie dzienniczka ponosi Wykonawca),
18) zgodnie z warunkami wprowadzenia organizacji ruchu, Wykonawca zawiadomi organ zarządzający ruchem, zarząd drogi oraz właściwego komendanta Policji o terminie wprowadzenia organizacji, co najmniej 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu oraz weźmie udział w komisyjnym odbiorze organizacji,
19) kompletną dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach,
20) dokumentację powykonawczą przebudowanej/wybudowanej infrastruktury dla potrzeb gestorów sieci po 1 egz.,
21) zgodnie z warunkami technicznymi PGE Dystrybucja S.A. znak RM/ST/3846/5238/2017 z dnia 15.05.2017 r. opracuje harmonogram realizacji robót i uzgodni z PGE,
22) zgodnie z warunkami technicznymi PGE Dystrybucja S.A. znak GR/PP/BZ/9719/17 z dnia 08.05.2017 r. opracuje harmonogram realizacji robót i uzgodni z PGE,
23) rozliczy się z PGE Dystrybucja S.A. z materiałów pochodzących z demontażu urządzeń związanych z usunięciem kolizji,
24) zalecenia wynikające z Protokołu z narady koordynacyjnej w sprawie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu.
25) rozliczy się z Zamawiającym z materiałów pochodzących z demontażu oświetlenia ulicznego i innych materiałów rozbiórkowych,
26) uzyska pozytywny odbiór techniczny robót od gestorów sieci,
27) uporządkuje teren po robotach, odpady i urobek zagospodaruje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
28) przekaże Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przekazanie i utylizację odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
29) drewno pochodzące z wycinki jest własnością Zamawiającego. Wykonawca protokolarnie przekaże drewno Zamawiającemu i złoży je we wskazane miejsce. Przy wycince drzew i gospodarowaniu drewnem pozyskanym z wycinki, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zapisów Zarządzenia nr 214/2018 Burmistrza Wołomina (treść zarządzenia do wglądu na stronie Urzędu Miejskiego w Wołominie: https://wolomin.bip.net.pl/?p=document&action=show&id=15736&bar_id=15066).,
30) przeniesienie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji powykonawczej, o której mowa w umowie na warunkach określonych w § 18 umowy.

2.2) budowie drogi gminnej nr 431033W - ul. Duczkowskiej na odcinku od działek ew. nr 3/1 i 3/6 do działek ew. nr 15 obręb 0019 Nowe Lipiny – 02 w miejscowości Nowe Lipiny, Gmina Wołomin oraz w imieniu Zamawiającego przygotuje zawiadomienie i zawiadomi właściwy organ nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przystąpieniu do użytkowania obiektu budowlanego, a jeżeli okaże się to konieczne przygotuje wniosek i wystąpi z wnioskiem i uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie, w tym wykona:
1) budowę jezdni,
2) budowę chodników,
3) budowę placu do zawracania,
4) budowę zjazdów indywidualnych i publicznych,
5) budowę kanału deszczowego, studni, przykanalików i wpustów deszczowych,
6) budowę oświetlenia drogowego,
7) budowę kanału technologicznego,
8) usunięcie drzew i krzewów kolidujących z zaprojektowana drogą, zabezpieczenie terenów zieleni oraz nasadzeń nie przeznaczonych do wycinki, wygrodzenie strefy ochrony drzew,
9) zieleń,
10) pielęgnację roślin istniejących i nasadzonych w trakcie robót budowlanych,
11) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe w tym rozbiórkę i przestawienie lub odtworzenie kolidujących ogrodzeń,
12) projektów organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzgodnieniem i zatwierdzeniem oraz aktualizację, uzgodnienie i zatwierdzenie stałej organizacji ruchu oraz aktualizację warunków technicznych, uzgodnień i dokumentacji, w przypadku zajścia takiej konieczności,
13) wprowadzenie czasowej i stałej organizacji ruchu,
14) niezbędne próby techniczne wykonanych sieci, instalacji i zamontowanych urządzeń,
15) jeżeli będzie to konieczne, w imieniu Zamawiającego, załatwi wszelkie formalności z gestorami sieci, w tym min. uzyska aktualne warunki techniczne, niezbędne zezwolenia, uzgodnienia, wykona dokumentację projektową niezbędną do realizacji inwestycji,
16) zgodnie z warunkami technicznymi PWIK Sp. z o.o. l.dz. DT/2170/09/2018 z dnia 25.09.2018 r. Wykonawca powiadomi PWIK o przystąpieniu do robót i pobierze dzienniczek robót (opłatę za wydanie dzienniczka ponosi Wykonawca),
17) zgodnie z warunkami wprowadzenia organizacji ruchu, Wykonawca zawiadomi organ zarządzający ruchem, zarząd drogi oraz właściwego komendanta Policji o terminie wprowadzenia organizacji, co najmniej 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu oraz weźmie udział w komisyjnym odbiorze organizacji,
18) kompletną dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach,
19) zalecenia wynikające z Protokołu z narady koordynacyjnej w sprawie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu.
20) rozliczy się z Zamawiającym z materiałów pochodzących z demontażu oświetlenia ulicznego i innych materiałów rozbiórkowych,
21) uzyska pozytywny odbiór techniczny robót od gestorów sieci,
22) uporządkuje teren po robotach, odpady i urobek zagospodaruje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
23) przekaże Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przekazanie i utylizację odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
24) drewno pochodzące z wycinki jest własnością Zamawiającego. Wykonawca protokolarnie przekaże drewno Zamawiającemu i złoży je we wskazane miejsce. Przy wycince drzew i gospodarowaniu drewnem pozyskanym z wycinki, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zapisów Zarządzenia nr 214/2018 Burmistrza Wołomina (treść zarządzenia do wglądu na stronie Urzędu Miejskiego w Wołominie: https://wolomin.bip.net.pl/?p=document&action=show&id=15736&bar_id=15066).,
25) przeniesienie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji powykonawczej, o której mowa w umowie na warunkach określonych w § 18 umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231200-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4143674,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4963711,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4143674,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAKOŚĆ Bis sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251112197

7.3.4) Miejscowość: Ząbki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4143674,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.