eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaKoszenie traw i chwastów, pielęgnacja żywopłotów oraz pielęgnacja klombów w m. Ostróda w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie traw i chwastów, pielęgnacja żywopłotów oraz pielęgnacja klombów w m. Ostróda w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika_dt@zdp.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/915554

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koszenie traw i chwastów, pielęgnacja żywopłotów oraz pielęgnacja klombów w m. Ostróda w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d980b85-fd66-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020384/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utrzymanie zieleni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291565

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.14.2024.MT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 158735,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Koszenie traw i chwastów, pielęgnacja żywopłotów oraz pielęgnacja klombów w m. Ostróda w 2024 r.”
1) Koszenie traw i chwastów
a) Koszenie traw i chwastów wraz z natychmiastowym uprzątnięciem pokosu i uporządkowaniem terenu (sprzątnięcie papierów, butelek, puszek i innych zanieczyszczeń zalegających na koszonym obszarze) w pasie drogowym w ciągach ulic powiatowych powinno być wykonywane pięciokrotnie w sezonie (maj- wrzesień), pierwsze w okresie wiosennym (maj). Rozpoczęcie i zakończenie pierwszego koszenia traw i chwastów powinno być wykonane w takim okresie, aby nie dopuścić do wysypu nasion chwastów w wyniku ich przekwitnięcia. Najbardziej miarodajnym okresem pierwszego koszenia traw jest okres drugiej połowy maja, przy czym termin rozpoczęcia będzie wskazany przez Kierownika Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie lub Majstra Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie. Kolejne koszenia będą odbywać się w czerwcu, lipcu, sierpniu i wrześniu w miejscach i terminach wskazanych przez Kierownika Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie lub Majstra Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie.
b) W pierwszej kolejności powinny być koszone trawy i chwasty na koronie drogi, a w szczególności występujące na: pasach dzielących, wysepkach i trawnikach, poboczach, pod barierami, oraz w miejscach mających zasadniczy wpływ na wizualny wygląd drogi. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm.
c) Należy zwracać uwagę, aby trawa i chwasty nie powodowały ograniczeń widoczności i nie zasłaniały urządzeń drogowych (np. barier, znaków) co może stworzyć zagrożenia dla ruchu drogowego lub utrudnić drożność rowów odwadniających. Wycięcie traw i chwastów w miejscach niedostępnych i częściowo obsadzonych wykonuje się kosiarkami żyłkowymi równolegle z głównym koszeniem. Dopuszcza się koszenie w tych miejscach traw, chwastów i jednorocznych samosiewów kosą.
d) W zależności od potrzeb dopuszcza się koszenie niektórych obszarów częściej niż pięć razy, ale ogólna powierzchnia koszonego obszaru nie może przekroczyć pierwotnie założonej. Zakres terenów zielonych podlegający koszeniu zawiera tabela nr 1.
Zamawiający może każdorazowo zmniejszyć ilość metrów kwadratowych podlegających koszeniu w danym miesiącu, bądź zwiększyć ilość koszeń w ciągach niektórych ulic- w zależności od potrzeb. Ilość metrów kwadratowych podlegających koszeniu w danym miesiącu nie może przekroczyć ilości podanej w tabeli nr 1.
e) Czas wykonania jednorazowego koszenia zakresu wynosi 7-14 dni kalendarzowych (kryterium oceny oferty). Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, liczone po cenach jednostkowych, za faktycznie wykonaną pracę. Koszenie przy sprzyjających warunkach atmosferycznych (brak opadów, nie należy kosić mokrej trawy) musi odbywać się codziennie. Każdorazowe przerwanie prac z powodu opadów deszczu oraz każdorazowe ich wznowienie musi być potwierdzone Zamawiającemu informacją mailową (OD1). Nie wykonanie całego podanego zakresu koszenia (przy sprzyjających warunkach atmosferycznych) w określonym czasie spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości ceny jednostkowej (netto) za 1 metr kwadratowy pomnożonej razy 5, za każdy nieskoszony metr kwadratowy. Potwierdzeniem wykonania zakresu koszenia wraz z ewentualnym określeniem ilości metrów nie wykonanych będzie protokół odbioru częściowego sporządzony w dniu następnym po upływie terminu wykonania prac. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia pracownika sprawującego kontrolę nad sprawnym prowadzeniem prac porządkowych. Pracownik ten zobowiązany jest stawić się na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do przeprowadzenia wspólnej kontroli, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
W przypadku niestawienia się przedstawiciela Wykonawcy na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w określonym miejscu i czasie, Zamawiający przeprowadzi kontrolę samodzielnie.
2) Pielęgnacja żywopłotów
a) Podczas cięcia pielęgnacyjnego ścina się w linii prostej ok. 10-15 cm nowo wyrośniętych pędów. Pozwala to zapewnić odpowiednią wysokość żywopłotu oraz tempo wzrostu. Gałęzie żywopłotu można przycinać lekko lub mocniej. Zależy to od kondycji żywopłotu.
b) Uprzątnąć teren po wykonywanych pracach (np. gałęzie, liście itp.).
c) Cięcie żywopłotu odbywać się będzie dwa razy w ciągu okresu wegetacyjnego (maj- wrzesień).
d) Czas wykonania pielęgnacji żywopłotów (całego zakresu) wynosi 10 dni kalendarzowych. Nie wykonanie całego podanego zakresu pielęgnacji żywopłotu w tym czasie spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości ceny jednostkowej (netto) za 1 metr bieżący pomnożonej razy 5, za każdy nie zrobiony metr bieżący żywopłotu. Potwierdzeniem wykonania prac będzie protokół odbioru częściowego prac. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia pracownika sprawującego kontrolę nad sprawnym prowadzeniem prac porządkowych. Pracownik ten zobowiązany jest stawić się na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do przeprowadzenia wspólnej kontroli, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
W przypadku niestawienia się przedstawiciela Wykonawcy na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w określonym miejscu i czasie, Zamawiający przeprowadzi kontrolę samodzielnie.
Ilość i lokalizację żywopłotów zawiera tabela nr 2.
3) Pielęgnacja klombów
a) Pielęgnacja klombów polegać ma na pielęgnacji (cięcia pielęgnacyjne i techniczne) i odchwaszczaniu nasadzeń na klombach, usuwaniu roślin uschniętych, spulchnieniu ziemi wokół roślin oraz usunięcia innych zanieczyszczeń (sprzątnięcie papierów, butelek, puszek itp.). Prace odbywać się będą trzy razy w sezonie (maj- wrzesień). Usunięte chwasty i inne zanieczyszczenia wykonawca usunie na własny koszt.
b) Lokalizacja oraz ilość klombów znajduje się w tabeli nr 3.
c) Czas wykonania pielęgnacji klombów (całego zakresu) wynosi 14 dni kalendarzowych. Nie wykonanie całego podanego zakresu pielęgnacji klombów w tym czasie spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości ceny jednostkowej (netto) za 1 metr kwadratowy pomnożonej razy 5, za każdy nie zrobiony metr kwadratowy klombów. Potwierdzeniem wykonania prac będzie protokół odbioru częściowego prac. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia pracownika sprawującego kontrolę nad sprawnym prowadzeniem prac porządkowych. Pracownik ten zobowiązany jest stawić się na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do przeprowadzenia wspólnej kontroli, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
W przypadku niestawienia się przedstawiciela Wykonawcy na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w określonym miejscu i czasie, Zamawiający przeprowadzi kontrolę samodzielnie.
2. Prace o których mowa w ust. 1 odbywać się będą każdorazowo na pisemne zgłoszenie Zamawiającego (e-mail), rozpoczęcie prac nastąpi w terminie do 2 dni od zgłoszenia.
Tabela nr 1
L.p. Numer ulicy Nazwa ulicy Powierzchnia m2
1 1243N ul. Czarnieckiego 1 772,00
2 3032N ul. 11 Listopada 9 413,00
3 3047N ul. Sienkiewicza 384,00
4 3012N Ul. Grunwaldzka 13 000,00
5 3015N ul. Kopernika 661,00
6 3058N Ul. Żeromskiego 829,00
7 3055N Ul. Warmińska 984,00
8 3005N Ul. Chrobrego 6 774,00
9 3052N Ul. 21 Stycznia 3 850,00
10 3026N Ul. Jana Pawła II 434,00
11 3035N Ul. Pieniężnego 2 476,00
12 3031N Ul. Wyszyńskiego 716,00
13 3029N Ul. Mickiewicza 743,00
14 3053N Ul. Szosa Elbląska 18 151,00
15 3018N ul. 3 Maja 1 768,00
16 3033N Ul. Parkowa 6 082,00
17 3034N Ul. Partyzantów 2 065,00
18 1961N Ul. Jaracza 1 395,00
19 1245N Ul. Olsztyńska 7 256,00
20 3010N Ul. Gizewiusza 828,00
21 1230N Ul. Plebiscytowa 2 830,00
22 3046N Ul. Słowackiego 1 727,00
23 3050N Ul. Stapińskiego 596,00
24 3105N ul. Jagiełły razem z rondem Solidarności 19 841,00
25 3037N Ul. Piłsudskiego 196,00
26 3049N Ul. Sportowa 191,00
27 3051N Ul. Drwęcka 1 000,00
28 3011N Ul. Graniczna 5 662,00
29 3041N Ul. Pułaskiego 81,00
30 3019N ul. Herdera 95,00
31 3045N Ul. Spokojna 2 639,00
32. 3001N ul. Garnizonowa 1 100,00
33 3008N Ul. Dominika Savio 52,00
34 3025N ul. Sikorskiego 40,00
35 3038N ul. Poniatowskiego 40,00
36 3048N ul. Sowińskiego 70,00
37 3056N ul. Wyspiańskiego 120,00
38 3017N ul. Kętrzyńskiego 45,00
39 3059N ul. Niepodległości 290,00
40 bez numeru ul. Kowcza 1 150,00
Razem: 117 346,00
Tabela 2
L.p. nr ulicy Nazwa żywopłoty - mb
1 3105N ul. Jagiełły 350
2 1961N ul. Jaracza 100
3 1243N ul. Czarnieckiego 200
4 3012N ul. Grunwaldzka 170
5 3016N ul. Armii Krajowej 115
6 3052N ul. 21 Stycznia 85
7 3035N ul. Pieniężnego 80
8 3055N ul. Warmińska 70
9 3015N ul. Kopernika 150
Razem: 1320
Tabela nr 3
L.p. Lokalizacja Powierzchnia klombów m2
1 Skrzyżowanie Grunwaldzka/Jagiełły 120
2 Skrzyżowanie Grunwaldzka/Drwęcka 150
3 Skrzyżowanie Czarnieckiego/Jana Pawła II 60
4 Skrzyżowanie 11 Listopada/Pieniężnego 82
5 Ciąg ulicy Czarnieckiego 300
6 ciąg ulicy Jana Pawła II 534
7 11 Listopada 100
Razem 1246

3. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: przedmiotem zamówienia jest koszenie traw i chwastów, pielęgnacja żywopłotów oraz pielęgnacja klombów w m. Ostróda. Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
1) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych wykonawców;
2) terminowemu wykonaniu zamówienia i ustaleniu podmiotu odpowiedzialnego za występujące opóźnienia;
3) nadmiernymi trudnościami technicznymi;
4) ograniczeniem konkurencji (podzielenie zamówienia na mniejsze części mogłoby spowodować całkowity brak zainteresowania zamówieniem);
5) podzielenie zamówienia mogłoby spowodować wzrost kosztu ceny jednostkowej zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131653,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251302,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131653,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo- Budowlane Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 741-18-22-374

7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Ostróda

7.3.5) Kod pocztowy: 14-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131653,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.