Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00395923/01 - Wynik z dnia 2022-10-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Docieplenie ścian szczytowych budynku przy ul. Chojnickiej 2-4-6-8-10-12 w Pile
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PILSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570838925
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sikorskiego 82A
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67/349-00-48
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@pilskietbs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilskietbs.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Docieplenie ścian szczytowych budynku przy ul. Chojnickiej 2-4-6-8-10-12 w Pile
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6cc740e-2f43-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00337997/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Docieplenie ścian szczytowych budynku przy ul. Chojnickiej 2-4-6-8-10-12 w Pile
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.pilskietbs.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp za pośrednictwem miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywania przy użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniportal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularzy do komunikacji” wynosi 150MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dziennik Urzędowy UE L 119 - RODO) przyjmuję do wiadomości, że :
1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celach związanych z zawarciem niniejszej Umowy jest Pilskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. - siedziba: 64-920 Piła, ul. Sikorskiego 82A.
2) Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji przez Pilskie TBS Sp. z o.o., w tym profilowaniu.
3) Przysługujące prawa:
• dostępu do dotyczących mnie danych oraz otrzymania ich kopii,
• sprostowania (poprawiania) danych,
• usunięcia danych (zgodnie z uwarunkowaniami określonymi w art. 17 RODO),
• do ograniczenia przetwarzania danych,
• do przenoszenia danych (zgodnie z uwarunkowaniami określonymi w art. 20 RODO),
• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
• wniesienia skargi do organu nadzorczego, o którym mowa w art. 4 pkt 21 RODO, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4) Pilskie TBS Sp. z o.o., jako administrator danych osobowych, zgodnie z przepisami prawa gospodarczego oraz przepisami właściwymi w sprawach postępowania na wypadek zaistnienia określonych prawem roszczeń przechowywał będzie dotyczące dane osobowe związane z zawarciem i obsługą Umowy przez okres 6 lat od momentu jej zakończenia.
5) Dotyczące dane osobowe mogą zostać udostępnione podwykonawcom związanym ze Spółką umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych, np. kancelarie radców prawnych, firmy informatyczne, biuro rachunkowo-podatkowe.
6) Podanie danych osobowych do niniejszej Umowy ma charakter dobrowolny, niemniej jest warunkiem koniecznym do jej zawarcia i wykonania.
7) Pilskie TBS Sp. z o.o. wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się:
• telefonicznie: 67/ 349-00-48, 349-00-78
• pocztą tradycyjną: na adres ul. Sikorskiego 82a, 64-920 Piła
• pocztą elektroniczną: na adres e-mail sekretariat@pilskietbs.pl
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o których mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania , o których mowa w art.18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 119636,38 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Docieplenie ścian szczytowych budynku przy ul.Chojnickiej 2-4-6-8-10-12 w Pile
I etap - wykonanie warstwy docieplenia z siatkowaniem i podkładem pod tynk cienkowarstwowy
II etap - wykonanie tynku cienkowarstwowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania
b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego
2.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował niżej opisanymi kryteriami oceny ofert, przyjmując zasadę, ze 1% = 1 pkt.
3.Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
Nr kryterium waga w %
1 Cena oferty brutto 80
2. Termin płatności 10
3. Doświadczenie kierownika budowy 10
4. Liczba przyznanych punktów w ramach ww. kryterium zostanie obliczona według wzoru:
Ad.1) cena oferty brutto
Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
C = najniższa cena ofertowa brutto x 100 x waga kryterium (80%)
cena ofertowa brutto oferty badanej
Ad. 2) termin płatności
Kryterium „termin płatności” będzie rozpatrywane na podstawie terminu płatności od daty dostarczenia Zamawiającemu dokumentów rozliczeniowych (faktura VAT z załączonym protokołem odbioru robót) za wykonanie przedmiotu zamówienia podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
T = termin płatności zawarty w badanej ofercie x 100 x waga kryterium (10%)
najdłuższy oferowany termin płatności
Zamawiający wymaga termin płatności minimum 7 dni jednak nie dłuższy niż 21 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu dokumentów rozliczeniowych.
Termin płatności krótszy niż 7 dni będzie traktowany jako 7 dni
Termin płatności dłuższy niż 21 dni traktowany będzie jako 21 dni.
Ad.3 ) doświadczenie kierownika budowy
Kryterium „doświadczenie kierownika budowy” będzie rozpatrywane na podstawie liczby lat doświadczenia kierownika budowy podanego w formularzu ofertowym oraz oświadczeniu złożonym przez Wykonawcę jako załącznik do formularza ofertowego.
D = okres doświadczenia kierownika budowy zawarty w badanej ofercie x 100 x waga kryterium(10%)
najdłuższy oferowany okres doświadczenia kierownika budowy
Zamawiający wymaga doświadczenia zawodowego kierownika budowy minimum 3 lata nie więcej jednak niż 5 lat.
Doświadczenie zawodowe kierownika budowy krótsze niż 3 lata traktowane będzie jako 3 lata.
Doświadczenie zawodowe kierownika budowy dłuższe niż 5 lat traktowane będzie jako 5 lat.
5. Suma punktów wg wzoru
S = C + T + D
S - suma wszystkich punktów
C - punkty uzyskane w kryterium „cena”
T - punkty uzyskane w kryterium „termin płatności”
D - punkty uzyskane w kryterium „doświadczenie kierownika budowy”
5. Z ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższa liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.
Zamawiający może, najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) posiadanie wiedzy i doświadczenia – wymóg – minimum jedno zamówienie zrealizowane obejmujące roboty budowlane związane z dociepleniem budynków mieszkalnych wielorodzinnych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł.W przypadku złożenia oferty wspólnej należy wykazać spełnienie warunku łącznie.
Ocena spełniania warunków wg zasady: spełnia/nie spełnia.
b) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wymóg - posiadania przez kierownika budowy uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależność do branżowej izby inżynierów budownictwa i posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełniania warunku wg zasady: spełnia/nie spełnia,
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej –wykazanie posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 130.000,00 zł, ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 130.000,00 zł.
W przypadku złożenia oferty wspólnej należy wykazać spełnienie warunku łącznie. Ocena spełnienia warunku wg. zasady: spełnia / nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.125 ust.1 ustawy Pzp – druk - załącznik Nr 3 do SWZ,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiąc przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
(wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tego dokumentu, jeżeli zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów),
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat , w zakresie art.109 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w zakresie art.109 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust 2. ustawy Pzp – druk załącznik - Nr 2 do SWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia muszą złożyć wszyscy wykonawcy.
b) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia (spełniające warunki określone w pkt. 15a) SWZ), wykonanych lub realizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub wymogami przepisów budowlanych lub z należytą starannością lub tym podobne określające prawidłowe zrealizowanie robót (oryginały lub czytelne kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę), - druk – załącznik Nr 6 do SWZ,
c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – druk załącznik Nr 5 do SWZ. -oświadczenie Wykonawcy, że ww. osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz przynależą do branżowej izby inżynierów budownictwa.
d) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – wymóg – w wysokości nie mniejszej niż 130.000,00 zł. W przypadku złożenia oferty wspólnej należy wykazać spełnianie warunku łącznie,
e) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia-wymóg: min. Wartość ubezpieczenia 130.000,00 zł. W przypadku złożenia oferty wspólnej należy wykazać spełnienie warunku łącznie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust 2. ustawy Pzp – druk załącznik - Nr 2 do SWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia muszą złożyć wszyscy wykonawcy.b) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia (spełniające warunki określone w pkt. 15a) SWZ), wykonanych lub realizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub wymogami przepisów budowlanych lub z należytą starannością lub tym podobne określające prawidłowe zrealizowanie robót (oryginały lub czytelne kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę), - druk – załącznik Nr 6 do SWZ,
c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – druk załącznik Nr 5 do SWZ. -oświadczenie Wykonawcy, że ww. osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz przynależą do branżowej izby inżynierów budownictwa.
d) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – wymóg – w wysokości nie mniejszej niż 130.000,00 zł. W przypadku złożenia oferty wspólnej należy wykazać spełnianie warunku łącznie,
e) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia-wymóg: min. Wartość ubezpieczenia 130.000,00 zł. W przypadku złożenia oferty wspólnej należy wykazać spełnienie warunku łącznie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) Formularz ofertowy – druk – załącznik Nr 1 do SWZb) Wypełniony kosztorys ofertowy w wersji pełnej,
c) Dowód wpłacenia / wniesienia wadium,
d) Oświadczenie w sprawie podwykonawców – druk - załącznik Nr 7 do SWZ.
e) Wzór umowy– załącznik Nr 8 do SWZ- wzór umowy powinien być wypełniony i podpisany w miejscach dotyczących Wykonawcy tj. nazwa i adres firmy, osoba reprezentująca, nr konta i NIP
f) W przypadku podmiotów występujących wspólnie – pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wadium w wysokości 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie: pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BGK Nr 59 1130 1046 0600 0000 0002 4883Za datę i godzinę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę i godzinę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego – do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wpłaty), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310,836, i 1572.).
Jeżeli wadium wnoszone będzie w poręczeniach lub gwarancjach w treści tych dokumentów musi znaleźć się oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wpłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczeni, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt. 2-4 ustawy Pzp wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia , w postaci elektronicznej.
Okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.
Wadium dla wykonawców występujących wspólnie może być wniesione przez jednego z nich.
Zwrot lub zatrzymanie wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Umowa regulująca współpracę podmiotów składający wspólnie ofertę ma zawierać m.in. określenie celu gospodarczego, oświadczenie podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (pełnomocnika), adres podmiotu wspólnego lub pełnomocnika oraz numery telefonów i faksu umożliwiające Zamawiającemu kontakt z podmiotem wspólnym lub pełnomocnikiem, oznaczenie czasu trwania umowy, (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi), zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.Oferta, kosztorys ofertowy, a także wzór umowy muszą być podpisane przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną lub jeden podmiot spośród nich wytypowany do reprezentacji.
Wykonawca wchodzący w skład podmiotu wspólnego nie może wchodzić w skład innego podmiotu wspólnego, gdy ten inny podmiot złoży ofertę. Wykonawca ten nie może ponadto sam złożyć oferty w tym przetargu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności gdy:
1. Zamawiający podejmie decyzję o odstąpieniu od wykonania części robót zbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, a wynikających np. z technologii robót, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.;
2. dokonano zmiany w dokumentacji projektowej nie powodujące istotnego zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy oraz nie wykraczają one poza zakres zamówienia podstawowego przewidzianego w projekcie budowlanym;
3. wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji, np. gdy nastąpi odkrycie nie zinwentaryzowanych obiektów i elementów instalacji podziemnej;
4. wystąpi konieczność zmiany kierownika budowy lub inspektorów nadzorujących wykonanie zadania;
5. nastąpi wydanie zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej o ile nie wynikło to z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-05 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 3 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 17 im. Krasnala Hałabały w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.