eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikModernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kraśnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-204

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatkrasnicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-krasnicki/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbf4b108-0b3f-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355236

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00099637/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260949

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Pi.272.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot umowy obejmuje w szczególności wykonanie modernizacji budynku głównego zlokalizowanego w Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach potocznie zwanego „Budynkiem Pałacowym”:
1) impregnacji wszystkich elementów więźby dachowej i deskowania - poszycia dachu oddziału IV, z zabezpieczeniem powierzchni poszycia – blachy przed szkodliwymi skutkami działania soli na metal;
2) wykonania sufitu podwieszanego o parametrach EI 60 na oddziale IV,
3) demontażu istniejącego i montażu okna technicznego o parametrze EI 60 w łazience,
4) podniesienia pod sufit dwóch okien oddymiających na klatce K1,
5) montażu samozamykaczy w drzwiach,
6) obniżenia drzwi dostosowując je do poziomu posadzki,
7) naklejenia narożników ostrzegawczych na krawędziach okien,
8) poszerzenia światła przejścia w korytarzu,
9) wymiany istniejących dwóch włazów strychowych o parametrach EI60,
10)wymiany okna zewnętrznego o parametrach EI60,
11)wykonanie oddzielenia pożarowego REI 120, wymianę istniejącego styropianu – ocieplenie ściany zewnętrznej na ocieplenie z materiału niepalnego – wełny z wykonaniem tynku cienkowarstwowego,
12)demontażu boazerii ścian korytarza, przywrócenia estetyki ścian poprzez szpachlowanie i pomalowanie, łącznie z wykonaniem lamperii,
13)wymiany drzwi w pomieszczeniach o parametrach EI 30 z samozamykaczem olejowym,
14)likwidacji balustrady i przełożenia kostki oraz uzupełnienia terakoty przy wejściu do klatki K1,
15)przełożenia-poszerzenia istniejącego podejścia i podestu przy zewnętrznym wejściu do klatki K1,
16)wykonania podestu z kostki brukowej przy wyjściu z korytarza 35b na zewnątrz,
17)wymiany czujek sygnalizacji pożarowej,
18)poszerzenia otworów drzwiowych na oddziale I i II do pokojów mieszkańców,
19)wymiany stolarki drzwiowej na oddziale I i II,
20)remontu oddziału I i II polegającego na wymianie istniejących drzwi na szersze, poszerzeniu otworów drzwiowych umożliwiających szybszą ewakuację chorego na łóżku oraz wykonaniu robót remontowych prowadzących do polepszenia standardu Domu Pomocy Społecznej,
21)demontażu boazerii ścian korytarza, przywrócenia estetyki ścian poprzez szpachlowanie i pomalowanie oraz wykonanie lamperii,
22)demontażu istniejącej terakoty na tarasie oraz klatce schodowej S-1, wykonaniu nowej hydroizolacji z mas dwuskładnikowych o grubości warstwy min. 3,5 mm oraz nowej nawierzchni tarasu oraz klatki chodowej z płytek antypoślizgowych,
23)renowacji tynków elewacji wraz z odmalowaniem elementów otynkowanych,
24)wykonaniu orynnowania oraz nowych obróbek blacharskich,
25)malowaniu dwukrotne elementów stalowych balustrad,
26)wykonaniu innych robót nie wymienionych w niniejszym paragrafie a ujętych w dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1434611,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1884452,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1477440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADLO Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Dariusz Budkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151323874

7.3.3) Ulica: Towarowa 34B

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1477440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.