eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie inwestycji pn. "Modernizacja placu zabaw na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie" w systemie zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie inwestycji pn. „Modernizacja placu zabaw na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie” w systemie zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OGRÓD ZOOLOGICZNY IM. ANTONINY I JANA ŻABIŃSKICH W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012878673

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-461

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22/619 40 41

1.5.8.) Numer faksu: +48 22/619 58 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoo.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie inwestycji pn. „Modernizacja placu zabaw na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie” w systemie zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4899c5f8-2468-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025013/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja placu zabaw na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309725

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ-28-12/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1050000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. „Modernizacja placu zabaw na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie” w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 ETAPY
ETAP 1 – opracowanie dokumentacji projektowej;
ETAP 2 – uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych zgód i decyzji oraz wykonanie robót budowalnych w ramach inwestycji polegających na: demontażu urządzeń zabawowych, demontażu nawierzchni bezpiecznej ok 500 m2, demontażu kostki brukowej ok 200 m2, montażu nawierzchni bezpiecznej ok 600 m2, montażu nawierzchni z desek impregnowanych ok 210m2;
ETAP 3 – wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji polegających na: zakupie i montażu małej architektury, wykonaniu i montażu tablic edukacyjnych i elementów edukacyjnych (w tym tablic i elementów edukacyjnych dostępnych dla osób niewidzących), zakupie i montażu urządzeń placu zabaw, a także montażu urządzeń dostępnych dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zawarte są w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi Załącznik Nr 1.1. do SWZ, Wytycznych Biura Ochrony Środowiska Urzędu m. st. Warszawy Załącznik Nr 1.2., Projektowanego zagospodarowania terenu Załącznik Nr 1.3. do SWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1370000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2182787,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1370000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERTORG S.C. Paweł Bożek, Daniel Marcinik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871958301

7.3.3) Ulica: Stojałowskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1370000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.