eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP 12/24 Zakup myjni do sond przezprzełykowych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr. Wł. Biegańskiego w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2024-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP 12/24 Zakup myjni do sond przezprzełykowych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr. Wł. Biegańskiego w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. Dr Wł. Biegańskiego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471219736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kniaziewicza 1/5

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-347

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@bieganski.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bieganski.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_bieganskiego/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP 12/24 Zakup myjni do sond przezprzełykowych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr. Wł. Biegańskiego w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39f00ad7-02df-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355255

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00075507/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.12 zakup sprzętu medycznego jako doposażenie oddziałów szpitalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304358

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 12/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 135260,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup myjni - dezynfektora do sond przezprzełykowych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. Dr Wł. Biegańskiego w Łodzi - Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii, której zapotrzebowanie przedstawione jest w Załączniku nr 2 do SWZ – Formularz Cenowy oraz w Załączniku nr 3 do SWZ – Parametry techniczne.
2. Wspólny Słownik Zamówień: 33191000-5 - urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne.
3. Parametry graniczne sprzętu stanowią wymagania bezwzględnie obowiązujące. Nie spełnienie któregokolwiek z
parametrów granicznych spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach, w tym również poprzez zwrócenie się o wyjaśnienia do producenta.
5. Zamawiający określa termin płatności za zrealizowaną dostawę przedmiotu zamówienia na 60 dni.
6. Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie winien posiadać stosowne świadectwa rejestracji, jakości oraz inne atesty lub dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania w służbie zdrowia na terenie RP, jako bezpieczne dla zdrowia i życia pacjenta.
7. Przedmiot zamówienia musi posiadać właściwe dokumenty dopuszczające do stosowania na terenie Polski, zgodnie z ustawą z dn. 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2022r., poz. 974). Dokumenty te muszą być odpowiednie w zależności od klasyfikacji wyrobu medycznego.
8. Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny. Komunikacja z serwisem musi odbywać się w języku polskim.
9. Wraz z dostawą Wykonawca ma obowiązek dostarczyć instrukcję obsługi i konserwacji sprzętu w języku polskim, w wersji
papierowej oraz elektronicznej.
10. Inne wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia określa: - załącznik nr 6 do SWZ – Wzór umowy.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12. Zamówienie jest realizowane w ramach dofinansowania ze środków budżetu Województwa Łódzkiego na realizację zadania związanego z zakupem myjni - dezynfektora do sond przezprzełykowych dla potrzeb w WSSz. Im. Dr Wł. Biegańskiego w Łodzi – Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
• opis przedmiotu zamówienia: Parametry techniczne – załącznik nr 3 do SWZ,
• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
• wymagane warunki gwarancji i świadczenia serwisu – załącznik nr 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena jedynej oferty nie podlegającej odrzuceniu wynosi 164.162,16 zł brutto, natomiast kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 146.080,80 zł. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia do poziomu ceny ofertowej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164162,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164162,16 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.