eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzPrzeprowadzenie szkoleń dla kadry z praktycznej symulacji medycznej oraz organizacja i przeprowadzenie szkolenia warsztatowego obejmującego tematykę uniwersalności.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń dla kadry z praktycznej symulacji medycznej oraz organizacja i przeprowadzenie szkolenia warsztatowego obejmującego tematykę uniwersalności.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Raciborzu

1.3.) Oddział zamawiającego: (dawniej: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277719630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Racibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.russok@akademiarac.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://akademiarac.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkoleń dla kadry z praktycznej symulacji medycznej oraz organizacja i przeprowadzenie szkolenia warsztatowego obejmującego tematykę uniwersalności.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac2e6877-3822-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00319320/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Szkolenie dla kadry z symulacji medycznej.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

z projektu: „Program Rozwojowy Kierunku Pielęgniarstwo IKFIZ w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu” POWR.05.03.00-00-0026/19 oraz z projektu: „Podnoszenie kompetencji w kierunku uniwersalności” POWR.03.04.00-00-KP16/21.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://akademiarac.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.akademiarac.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym złożenie ofert, odbywa się wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej. Szczegóły dotyczące złożenia oferty zostały opisane w „Instrukcji dla Wykonawcy”, znajdującej się w zakładce „Baza wiedzy/Plany zamówień publicznych”.
2. Komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: joanna.russok@akademiarac.edu.pl, jest dopuszczalna w wyjątkowej sytuacji, np. w przypadku awarii platformy zakupowej.
Wykonawca w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego bezpłatnie rejestruje się lub loguje (w przypadku posiadania konta na platformie zakupowej), akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://akademiarac.ezamawiajacy.pl oraz uznaje go za wiążący.
3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4. Szczegóły funkcjonowania platformy zakupowej zostały opisane w „Instrukcji dla Wykonawcy”.
5. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z platformy zakupowej, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego platforma zakupowa nr tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy zakupowej wynosi 100 MB. Zalecany format plików to: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .rtf.
7. Za datę złożenia wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń, cyfrowych odwzorowań oraz innych informacji, poza wymienionymi w pkt VIII 5 SWZ przyjmuje się datę ich złożenia na platformie zakupowej, a w przypadku awarii platformy zakupowej datę ich otrzymania przez Zamawiającego na adres e-mail: joanna.russok@akademiarac.edu.pl
8. Dokumenty elektroniczne w postępowaniu muszą spełniać łącznie następujące wymagania:
1) są utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych;
2) umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym;
3) umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku;
4) zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Nauk Stosowanych w Raciborzu, ul. Akademicka 1,47-400 Racibórz;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@akademiarac.edu.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ANS 3/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 223200,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest podnoszenie kompetencji kadry dydaktycznej i technicznej objętych wsparciem w projekcie: „Program Rozwojowy Kierunku Pielęgniarstwo IKFIZ
w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu” POWR.05.03.00-00-0026/19 poprzez szkolenia dotyczące wykorzystania w procesie dydaktycznym symulacji medycznej, na kierunku pielęgniarstwo.

4.2.5.) Wartość części: 155200,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest podnoszenie kompetencji w kierunku uniwersalności kadry dydaktycznej w Akademii Nauk Stosowanych w Raciborzu poprzez przeprowadzenie szkolenia warsztatowego obejmującego tematykę uniwersalności dla instruktora symulacji medycznej – stopień podstawowy oraz przeprowadzenia praktycznego szkolenia dla egzaminatora OSCE w projekcie: „Podnoszenie kompetencji w kierunku uniwersalności” POWR.03.04.00-00-KP16/21.

4.2.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Organizacja i przeprowadzenie szkolenia warsztatowego obejmującego tematykę uniwersalności dla instruktora symulacji medycznej – stopień podstawowy oraz przeprowadzenia praktycznego szkolenia dla egzaminatora OSCE dla 6 osób objętych wsparciem w projekcie: „Podnoszenie kompetencji w kierunku uniwersalności” POWR.03.04.00-00-KP16/21.

4.2.5.) Wartość części: 48000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu szkolenia:
Część I – Organizacja i przeprowadzenie szkolenia praktycznej symulacji medycznej o tematyce przedłożonej w pkt IV ppkt 1 część 1 SWZ o wartości minimum 100 000,00 zł brutto.
Część 2. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia warsztatowego obejmującego tematykę uniwersalności dla instruktora symulacji medycznej w zakresie umożliwienie wykonania dostępu naczyniowego, pediatrii i neonatologii, specjalistów operacyjnych o tematyce przedłożonej w pkt IV ppkt 1 część 2 SWZ o wartości minimum 20 000,00 zł brutto.
Część 3. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia warsztatowego obejmującego tematykę uniwersalności dla instruktora symulacji medycznej – stopień podstawowy oraz dla egzaminatora OSCE o tematyce przedłożonej w pkt IV ppkt 1 część 3 SWZ o wartości minimum 40 000,00 zł brutto.

b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia:
Część I – Organizacja i przeprowadzenie szkolenia praktycznej symulacji medycznej.

1) minimum jedną osobę posiadającą łącznie (trener 1):

a) Certyfikat Eusim;
b) tytuł naukowy: co najmniej dr nauk medycznych lub dr nauk o zdrowiu;
c) przeprowadził szkolenia z zakresu symulacji medycznej dla kadry dydaktycznej;
d) posiada co najmniej pięcio- [5] letnie doświadczenie w pracy jako dydaktyk w Centrum Symulacji Medycznej;
e) był członkiem komisji egzaminacyjnej podczas egzaminów OSCE;

2) minimum jedną osobę posiadającą łącznie (trener 2):

a) posiada wykształcenie wyższe medyczne (ratownictwo medyczne i/lub pielęgniarstwo i/lub lekarz medycyny);
b) jest instruktorem symulacji medycznej w Centrum Symulacji Medycznej od co najmniej trzech [3] lat;
c) posiada co najmniej trzy - [3] letnie doświadczenie w realizacji zajęć dydaktycznych dla studentów kierunków medycznych jako instruktor z wykorzystaniem symulacji medycznej w warunkach centrum symulacji medycznej

3) minimum jedną osobę posiadającą łącznie (trener 3):

a) posiada wykształcenie wyższe magisterskie;
b) posiada ukończone studia podyplomowe w zakresie Zarządzania z uwzględnieniem tematyki Zarządzania w służbie zdrowia;
c) posiada co najmniej trzy - [3] letnie doświadczenie w pracy technika symulacji medycznej na polskiej uczelni medycznej;
d) przeprowadził szkolenia dla kadry zarządzającej, technicznej oraz dydaktycznej CSM (Centrum Symulacji Medycznej);

Część 2. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia warsztatowego obejmującego tematykę uniwersalności dla instruktora symulacji medycznej w zakresie umożliwienie wykonania dostępu naczyniowego, pediatrii i neonatologii, specjalistów operacyjnych.

1) minimum jedną osobę, która posiada łącznie (trener 1):

a) posiada certyfikat instruktora symulacji medycznej – poziom podstawowy tj. certyfikat EUSIM Simulation Instructor Level 1;
b) posiada certyfikat instruktora symulacji medycznej – poziom zaawansowany tj. certyfikat EUSIM Simulation Instructor Level 2;
c) posiada certyfikat ukończonego międzynarodowego szkolenia w zakresie prowadzenia zajęć metodą OSCE;
d) przeprowadził szkolenia z zakresu symulacji medycznej dla kadry dydaktycznej;
e) posiada co najmniej trzy-[3]letnie doświadczenie w pracy jako dydaktyk w Centrum Symulacji Medycznej;
f) był członkiem komisji egzaminacyjnej egzaminów OSCE;

2) minimum jedną osobę, która posiada łącznie (trener 2):
a) posiada wykształcenie wyższe medyczne (ratownictwo medyczne i/lub pielęgniarstwo);
b) jest instruktorem symulacji medycznej w Centrum Symulacji Medycznej;
c) posiada certyfikat instruktora symulacji medycznej EUSIM;
d) posiada co najmniej trzy –[3] letnie doświadczenie w realizacji zajęć dydaktycznych dla studentów kierunków medycznych jako instruktor z wykorzystaniem symulacji medycznej w warunkach centrum symulacji medycznej;
e) posiada co najmniej trzy-[3]letnie doświadczenie w pracy jako pielęgniarz/rka lub ratownik, w polskiej jednostce ochrony zdrowia;
f) brał czynny udział w przeprowadzeniu egzaminu/egzaminów dyplomowego/ dyplomowych OSCE dla studentów kierunku: pielęgniarstwa lub położnictwa lub lekarskiego, w polskim Centrum Symulacji Medycznej.

Część 3. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia warsztatowego obejmującego tematykę uniwersalności dla instruktora symulacji medycznej – stopień podstawowy oraz dla egzaminatora OSCE

1) minimum jedną osobę, która posiada łącznie:
a) Certyfikat Eusim;
b) tytuł naukowy: co najmniej dr nauk medycznych lub dr nauk o zdrowiu;
c) przeprowadził szkolenia z zakresu symulacji medycznej dla kadry dydaktycznej;
d) posiada co najmniej pięcio- [5] letnie doświadczenie w pracy jako dydaktyk w Centrum Symulacji Medycznej;
e) był członkiem komisji egzaminacyjnej podczas egzaminów OSCE;

UWAGA:
Tam, gdzie Zamawiający wymaga certyfikat Eusim, Wykonawca może przedłożyć jeden w n/w certyfikatów:
Eusim Basic lub Eusim II lub Eusim CDC chyba, że przy trenerze Zamawiający wskazał konkretny certyfikat.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dowodami potwierdzającymi, że przygotowanie oferty, nastąpiło niezależnie od Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z dnia 13 kwietnia 2022 r. poz. 835), zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu” – załącznik nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot , na rzecz którego usługi zostały wykonane , a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 7 do SWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, a w szczególności osób odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 8 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VIII 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawcy występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 58 ust. 2 ustawy PZP (pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć do oferty).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ. Ponadto w przypadku braku zainteresowania ze strony uczestników szkolenia Zamawiający dopuszcza zmniejszenie liczebności osób/grup, a co za tym idzie zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za przeszkolenie faktycznej liczby osób.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://akademiarac.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-24

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.