Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00279400/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu generalnego dachów w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Zielonej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamenhofa 1
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-186
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lwk.zgora@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubuska-bip.ohp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna nadzorowana przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu generalnego dachów w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Zielonej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd6ab928-0cbf-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355338
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019611/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wykonanie remontu generalnego dachów w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Zielonej Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279400/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LWK.ZZP.271.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 179847,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu generalnego dachów w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Zielonej Górze.
Zakres robót:
DACH WYSOKI „A”
1. Doszczelnienie połączeń na wszystkich stykach (poziomymi i pionowymi) pomiędzy arkuszami blach – klej poliuretanowy.
2. Wymiana wszystkich wkrętów „Farmer” (większa średnica trzpienia)
3. Wymiana rynny i pasa nadrynnowego od strony południowej budynku.
DACH NISKI „B”
1. Przebudowa istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej- przeniesienie kominów wentylacyjnych poza obręb dachu + próba skuteczności wentylacji
2. Przełożenie instalacji odgromowej + pomiar skuteczności instalacji
3. Ułożenie klinów z wełny mineralnej 50 x 50 mm.
4. Wykonanie warstwy nawierzchniowej dachów niskich poprzez jednokrotne pokrycie papą termozgrzewalną - szybki profil SBS o gramaturze 250 g/m2, wraz z wywinięciem h = 15 cm.
5. Montaż listwy dociskowej aluminiowej na warstwie uszczelniającej silikonu (z wyciśnięciem nadmiaru uszczelniacza) – wykończenie papy.
6. Wymiana wkrętów „Farmer” na pokryciu z blachy
DACH NISKI POKRYTY BLACHĄ „G”
1. Zszycie styków pokrycia blachowkrętami
2. Wymiana wszystkich wkrętów „Farmer” (większa średnica trzpienia)
DACHY „C”, „D”, „E”, „F”
Pokrycie dachów papą nawierzchniową
Całość prac należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania
i odbioru robót budowlano – montażowych w zakresie odnoszącym się do poszczególnych kategorii robót.
Szczegółowe warunki płatności, warunki zmiany umowy określone są w Tomie II (w załączniku nr II.3. - projekt umowy).
Sposób płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia:
1) Zapłata nastąpi po zakończeniu robót budowlanych, potwierdzonych protokołem odbioru końcowego.
2) Dopuszcza się również możliwość częściowego wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku na zakup urządzeń/materiałów niezbędnych do wykonania prac remontowych; wartość faktury/ rachunku odpowiednio pomniejsza wysokość należnego wynagrodzenia.
3) Warunkiem otrzymania wynagrodzenia jest odbiór przedmiotu umowy potwierdzony stosownym protokołem odbioru końcowego robót, podpisanym przez osoby upoważnione przez strony umowy.
4) Płatność wynagrodzenia nastąpi przelewem na wskazane konto bankowe Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku, na podstawie protokołu końcowego odbioru robót.
Nie dokonano podziału zamówienia na części ponieważ, podział zadania na realizowane przez różnych wykonawców może spowodować wykonanie różnych zakresów prac w różnym czasie, a co za tym idzie może spowodować trudności w prawidłowym wykonaniu całego zadania. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne zakresy robót mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, w tym spowodowałaby nadmierne trudności i koszty oraz brak koordynacji, skutkujący poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia nie ogranicza ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Adam Kukulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290099312
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ADAM KUKULSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ADAM KUKULSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców (obywateli państw trzecich) w 2025 r.
- Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych (jezdniowych) - powiat żarski
- Organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B, w ramach projektu Wsparcie Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Zielonogórsko-Nowosolskiego Obszaru Funkcjonalnego - Czas na Zawodowców.
- Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze ZAD 1 RDW w Zielonej Górze, ZAD 2 OD Kłodawa oraz OD Drezdenko, ZAD 3 OD Sulęcin oraz OD Ośno Lub.
- Budowa drogi wewnętrznej ul. Pinokia w Zielonej Górze w ramach zadania: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni dróg w Zielonej Górze
- Dostawa samochodu elektrycznego dostawczego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
- Wykonanie remontu odświeżającego w budynku biurowym Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej nr 311 - nr postępowania PWK.ZP.2710.01.2025.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.