Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00237653/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
- 2024/BZP 00249257/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości obiektów ZTM w Rzeszowie – Mycie urządzeń przystankowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d945736-daeb-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości obiektów ZTM w Rzeszowie – Mycie urządzeń przystankowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d945736-daeb-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030126/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Utrzymanie czystości obiektów ZTM w Rzeszowie na rok 2024 - Mycie urządzeń przystankowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237653
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.26.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 157113,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest mycie urządzeń przystankowych: wiat przystankowych, wiat rowerowych, pylonów, tablic informacji pasażerskiej, biletomatów:
Ilość urządzeń przystankowych:
1. Wiaty – 457 szt., (załącznik nr 1),
2. Pylony – 49 szt. (załącznik nr 2),
3. Tablice informacji pasażerskiej – 190 szt., (załącznik nr 3),
4. Biletomatów na przystankach – 48 szt., (załącznik nr 4),
5. Wiaty rowerowe – 5 szt., (załącznik nr 5).
Zakres prac związanych z utrzymaniem czystości urządzeń przystankowych:
1. Mycie wiat i pylonów przystankowych wraz ze szklanym dachem, gablotami oraz ławek znajdujących się w wiatach przystankowych oraz w obrębie przystanków,
2. Mycie tablic informacji pasażerskiej,
3. Mycie biletomatów,
4. Mycie wiat rowerowych,
5. Usuwanie aktów wandalizmu np. graffiti z wiat i pylonów przystankowych.
Częstotliwość:
1. Mycie wiat przystankowych - 2 razy w ciągu trwania umowy,
2. Mycie pylonów przystankowych – 2 razy w ciągu trwania umowy,
3. Mycie tablic informacji pasażerskiej – 2 razy w ciągu trwania umowy,
4. Utrzymanie w czystości biletomatów na przystankach – 3 razy w ciągu trwania umowy,
5. Mycie wiat rowerowych – 1 raz w ciągu trwania umowy,
6. Usuwanie graffiti z wiat przystankowych – szacowana ilość 50 szt.
Mycie powyższych urządzeń przystankowych będzie odbywać się na polecenie Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępny w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109137,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109137,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Gemini Group” Dorota Jakubczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6442990445
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 13/5
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Gemini Group" Dorota Jakubczyk
jakie przetargi wygrała firma
"Gemini Group" Dorota Jakubczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109137,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Remont dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie w 2025 r.
- Konserwacja, przeglądy okresowe i usuwanie awarii systemów przeciwpożarowych.
- Dostawa materiałów konstrukcyjnych do pracowni ProtoLab - zamówienie z podziałem na trzy części
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem regałów i tapczanów do DS. Laura
- Zapewnienie usługi gastronomicznej (obiad) w celu organizacji spotkania partnerów projektu CE-Spaces4All w Łańcucie w dniu 8 maja 2025r. dla max. 35 osób.
- "Dostawa i montaż klimatyzacji w budynkach UR"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości w obiektach należących do MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., tj. na Stadionie Lekkoatletycznym oraz Stadionie Żużlowym
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Utrzymanie czystości w budynkach będących własnością TBS ABK Sp. z o.o. w Pruszczu Gdańskim w okresie od 01 kwietnia 2025 r. do 31 marca 2026 r.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.