Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00282697/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynków szkolnych do potrzeb osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kraśnicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-204
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatkrasnicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-krasnicki/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynków szkolnych do potrzeb osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37aa67c8-1660-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00099637/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Dostosowanie budynków szkolnych do potrzeb osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282697
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Pi.272.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Kraśniku do potrzeb osób niepełnosprawnych.Roboty posadzkowe
- zerwanie starych wykładzin rulonowych
- zeskrobanie , skucie starych powłok klejowych
- miejscowa naprawa podłoża polegająca na uzupełnieniu ubytków betonu, nakucie i zaprawienie rys
- wzmocnienie podłoża z zastosowaniem gruntu głęboko penetrującego
- wykonanie warstwy wyrównującej z zaprawy samopoziomującej
- wbudowanie listew progowych w miejscach połączenia posadzki wykładzinowej z płytkami na korytarzu
- umocowanie listew profilowych wyoblajacych na połączeniu ścian i posadzki
- ułożenie i przyklejenie wykładziny homogenicznej spawanej
- wykonanie spawów w miejscach połączeń wykładziny
- oczyszczenie i zakonserwowanie wykładziny środkami systemowymi
Roboty malarskie
- zeskrobanie ewentualne zmycie odspajających powłok malarskich
- uzupełnienie ubytków tynku na ścianach i sufitach
- zagruntowanie powierzchni pod malowanie
- wykonanie gładzi gipsowej na ścianach
- zagruntowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie
- malowania ścian i sufitów
- zabezpieczenie lakierem ścian do wysokości 2.00 m zapobiegające brudzeniu i
ścieraniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442180-2 - Powtórne malowanie
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
4.5.5.) Wartość części: 107328,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana podłogi na korytarzu komunikacyjnym na I i II piętrze w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Kraśniku.1. Rozebranie posadzek z wykładzin wraz z oderwaniem listew
2. Mechaniczne szlifowanie powierzchni- usunięcie pozostałości kleju
3. Wykonanie wylewek poziomujących
4. Wykonanie posadzek z płytek gresowych- antypoślizgowych
5. Wykonanie cokolików.
6. Montaż progów w drzwiach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442180-2 - Powtórne malowanie
4.5.5.) Wartość części: 110225,73 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostosowanie pomieszczeń w budynku szkoły do aktualnych standardów sanitarno-technicznych w Zespole Szkół nr 2 w Kraśniku.1. Rozebranie deszczółek posadzek z oderwaniem listew
2. Nacięcia podłoża betonowego- usunięcie pozostałości kleju
3. Wyrównanie tynków cokołów po zerwaniu
4. Naprawa posadzek cementowych
5. Warstwy wyrównujące i niwelująco-wyrównawcze pod płytki
6. Wykonanie posadzek z płytek gresowych- antypoślizgowych
7. Wykonanie cokolików.
8. Zabezpieczenie cokołów.
9. Montaż progów w drzwiach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442180-2 - Powtórne malowanie
4.5.5.) Wartość części: 138380,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133731,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana Remontex Grzegorz Sobutka,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151637472
7.3.3) Ulica: ul. Podwalna 34
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "REMONTEX" GRZEGORZ SOBUTKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "REMONTEX" GRZEGORZ SOBUTKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144193,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baster-Bud Mariusz Pełka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151791612
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Krasińskiego 7 lok. 82
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-204
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125577,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185817,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125577,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Rem-Dom Dariusz Kurzyna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151330851
7.3.3) Ulica: Dzierzkowice-Góry 198
7.3.4) Miejscowość: Dzierzkowice-Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 23-251
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE REM-DOM DARIUSZ KURZYNA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE REM-DOM DARIUSZ KURZYNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125577,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przyłączami w miejscowości Tynica Gmina Tczów
- Budowa instalacji gazowej na terenie Muzeum Romantyzmu w Opinogórze - etap II wykonanie
- Modernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. Matejki w Piszu
- Roboty budowlane w budynku przy ul. Floriańskiej 26 w celu dostosowania do realizacji projektu "Dzienny Dom Pomocy Senioralnej w Rybniku"
- Modernizacja budynku biurowego Składnicy Drewna w Kaletach na potrzeby samodzielnej kancelarii leśniczego
- Roboty budowlane w budynku przy ul. Floriańskiej 26 w celu dostosowania do realizacji projektu "Dzienny Dom Pomocy Senioralnej w Rybniku".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.