Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00281828/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ciągu pieszo-rowerowego na odcinku pomiędzy ulicami Falistą i Bestwińską w Czechowicach-Dziedzicach wraz z oświetleniem drogowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 214-71-14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ciągu pieszo-rowerowego na odcinku pomiędzy ulicami Falistą i Bestwińską w Czechowicach-Dziedzicach wraz z oświetleniem drogowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b18d2b74-ec8f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026325/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Budowa ciągu pieszo-rowerowego na odcinku pomiedzy ulicami Falistą i Bestwińską w Czechowicach-Dziedzicach wraz z oświetleniem drogowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 w ramach „Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu” Umowa nr MFEOG.07.03.01-12-0043/21-00 w sprawie Projektu „ Z zapałem przeciw zmianom klimatu – zielono-niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281828/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 259060,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Budowa ciągu pieszo-rowerowego na odcinku na odcinku pomiędzy ulicami Falistą i Bestwińską w Czechowicach-Dziedzicach wraz z oświetleniem drogowym” dofinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 w ramach „Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu”.Umowa nr MFEOG.07.03.01-12-0043/21-00 w sprawie Projektu „ Z zapałem przeciw zmianom klimatu – zielono-niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice” obejmuje:
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: - wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych, inwentaryzacja powykonawcza, mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć, mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych, rozbiórka istniejącego ogrodzenia z blachy falistej, rozbiórka istniejącej bramy wjazdowej, załadunek gruzu wraz jego utylizacją.
ROBOTY ZIEMNE: - wykonanie wykopów mechanicznie, transport ziemi, formowanie i zagęszczanie nasypów, utylizacja gruntu.
PODBUDOWY: - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z zagęszczeniem, ułożenie geotkaniny drogowej , oczyszczenie warstw konstrukcyjnych, skropienie warstw konstrukcyjnych emulsja asfaltową, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (miejsca postojowe + plac pod ławkę + ciąg pieszo-rowerowy).
NAWIERZCHNIE: - nawierzchnia z tłucznia (pobocze), warstwa ścieralna z AC11S, wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej szarej ( jezdnie manewrowe na parkingu, zatoki postojowe).
ZIELEŃ PRZDROŻNA/WZMOCNIENIE SKARP: - plantowanie wraz z humusowaniem skarp.
OZNAKOWANIE: - oznakowanie pionowe znaki – folia II generacji, słupki do znaków z rur stalowych, ustawienie słupków blokujących.
ELEMENTY ULIC: - krawężniki betonowe i oporniki betonowe.
INNE ROBOTY: - ławki parkowe, stojaki na rowery, stolik parkowy, kosze na śmieci.
OŚWIETLENIE DROGOWE CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO: - montaż słupów oświetleniowych 9 szt. wraz z robotami towarzyszącymi.
- Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej.
- Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody na osobie i mieniu wynikłe w obiekcie.
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z projektem technicznym, z zachowaniem wszystkich warunków podanych w dokumentacji, pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane.
- Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, p.poż oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
- Wykonawca dokona wszelkich sprawdzeń, badań, pomiarów wykonanych robót oraz uzyska pozytywne protokoły ich odbiorów od stosowanych instytucji lub osób, jeśli jest to wymagane przepisami prawa lub innymi przepisami, niezbędnymi do prawidłowego użytkowania obiektu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
- dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SWZ;
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ;
- przedmiar robót – załącznik nr 12 do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 13 do SWZ;
które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i obejmuje:
a)Ciąg pieszo-rowerowy wraz z oświetleniem drogowym finansowany z EOG określony został na rysunku aktualizacji ścieżki pieszo-rowerowej tj. od ul. Bestwińskiej do miejsca usytuowania ławki, stolika i stojaka na rowery wraz z szczegółowym przedmiarem robót
b)Ciąg pieszo-jezdny finansowana jest z budżetu Gminy Czechowice-Dziedzice określony został na rysunku aktualizacji ciągu pieszo-jezdnego tj. miejsca usytuowania ławki, stolika i stojaka na rowery do ul. Falistej z pięcioma miejscami postojowymi wraz z szczegółowym przedmiarem robót.
UWAGA: dokumentacja projektowa dotyczy większego zakresu robót budowlanych, z których nie będzie realizowana droga wewnętrzna do istniejącego obiektu gazowego, plac do zawracania przy piezometrze. Ciąg pieszo-jezdny będzie realizowany w mniejszym zakresie z uwagi na zmianę szerokości ciągu z 5,00 m do 3,50 m.
Zadanie dofinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 w ramach „Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu”. Umowa nr MFEOG.07.03.01-12-0043/21-00 w sprawie Projektu „ Z zapałem przeciw zmianom klimatu – zielono-niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 510760,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 784352,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 510760,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.U.H. BETONIT Edward Grygierczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6520012030
7.3.3) Ulica: Legionów 183
7.3.4) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-502
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Edward Grygierczyk Z.P.U.H "BETONIT"
jakie przetargi wygrała firma
Edward Grygierczyk Z.P.U.H "BETONIT"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 510760,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin zakończenia: do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- Wykaszanie poboczy dróg na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice z podziałem na zadania
- "Remont chodników na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice"
- "Bieżące utrzymanie infrastruktury przystankowej w Czechowicach-Dziedzicach"
- "Dostawa i nasadzenie roślin jednorocznych wraz z pielęgnacją i utrzymaniem wykonanej nasady, utrzymaniem terenów zieleni urządzonej oraz wykonanie jesiennej nasady sezonowej na terenie Gminy Cz-Dz"
- "Termomodernizacja budynku biurowego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Czechowicach-Dziedzicach przy ulicy Ligockiej 1"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- Budowa kanalizacji w miejscowości Rykały
- Modernizacja budynku OSP w Kałkowie
- Budowa drogi wewnętrznej Nr 53 w miejscowości Witowo
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Błogosławie w gminie Zakroczym
- Remont częściowy dachu w Szkole Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.