eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłakowiceBudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mysłakowice



Ogłoszenie z dnia 2024-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mysłakowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mysłakowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 5

1.5.2.) Miejscowość: Mysłakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-533

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@myslakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://myslakowice.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a142a250-03b4-11ef-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mysłakowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a142a250-03b4-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021343/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa i modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Mysłakowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303694

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.ZP.271.07.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową fragmentu obwodu nr 1 sieci energetycznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa I/2, zgodnie z dokumentacją projektową w miejscowości Wojanów dz. nr 194, 195, obręb 0011.
W ramach zamówienia należy wybudować:
1. Punkt oświetlenia ulicznego nr I/3,
2. Punkt oświetlenia ulicznego nr I/4.

Zamówienie obejmuje:
• dostawę i montaż 2 opraw oświetleniowych LED o mocy 30W30 W (+/- 2W),, minimum 150 lm/W, 4000K, regulacja nachylenia oprawy min. 15 stopni, montaż boczny na wysięgniku o średnicy Ø 42-60mm, certyfikaty: ENEC, ENEC+, zasilacz fabrycznie ustawiony na zmniejszenie mocy do 20W w godzinach od 23:30 do 4:00;
• dostawę i montaż 2 słupów oświetleniowych ocynkowanych, malowanego proszkowo RAL 9006 o wysokości 6,0m. z wysięgnikami o długości 0,5m i fundamentami F100/30;
• zasilanie opraw za pomocą izolowanego przewodu kablem typu YAKXS 4x16 mm² układanym na całej długości w rurze osłonowej DVK 75;
• uziemienie wykonane za pomocą ułożonego w wykopie taśmy stalowej ocynkowanej FeZn 25x4 m;
• oznakowanie słupów oświetleniowych;
• odtworzenie nawierzchni jezdni, poboczy i zieleńców;
• wykonanie niezbędnych pomiarów i prób oraz dokumentacji geodezyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową fragmentu sieci energetycznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa nr 1/24/L3, zgodnie z dokumentacją projektową w miejscowości Bukowiec przy ul. Tokarskiej, dz. nr 248, obręb 0002.
W ramach zamówienia należy wybudować:
1. Punkt oświetlenia ulicznego nr 1/25/L1
2. Punkt oświetlenia ulicznego nr 1/26/L2.

Zamówienie obejmuje:
- dostawę i montaż opraw oświetleniowych LED o mocy 36W, temperatura barwowa światła 5000K w ilości 2 szt.,
- dostawa i montaż 2 szt. słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych w kolorze INOX (kolor dostosowany do istniejących słupów) o wysokości 6,0 m, z zabezpieczeniem elastomerem na wysokość 0,5m w dolnej części słupa, dostosowanych do montażu na fundamencie o rozstawie śrub 20x20 cm (fundamenty są już wykonane),
- dostawa i montaż 2 szt. wysięgników aluminiowych anodowanych dł. 0,5m,
- dostawa i zasilenie kablem typu YAKXS 5x25 mm2,
- złącze słupowe TB-11 – 2 szt.,
- oznakowanie słupów oświetleniowych,
- odtworzenie nawierzchni jezdni, poboczy i zieleńców,
- wykonanie niezbędnych pomiarów i prób oraz dokumentacji geodezyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową fragmentu sieci energetycznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa 16/E, zgodnie z dokumentacją projektową w miejscowości Kostrzyca dz. nr 53 dr, 101/1 dr, 101/6 dr, 146 dr obręb 0006
W ramach zamówienia należy wybudować:
1. Punkt oświetlenia ulicznego (przy punkcie geodezyjnym nr 19/E;


Zamówienie obejmuje:
• dostawę i montaż 1 oprawy oświetleniowej LED o mocy 39W, ok. 5000 lm, 3500K (oprawy montowane bezpośrednio na słupie);
• dostawę i montaż 1 słupa oświetleniowego aluminiowego anodowanych w kolorze inox o wysokości 6,0 m wraz fundamentem typu B-60;
• zasilanie oprawy za pomocą izolowanego przewodu kablem typu YAKXS 4x25 mm² układanym na całej długości w rurze osłonowej;
• uziemienie wykonane za pomocą płaskownika FeZn 25x4 mm;
• oznakowanie słupów oświetleniowych wg uzgodnień z Zamawiającym;
• odtworzenie nawierzchni jezdni, poboczy i zieleńców;
• wykonanie niezbędnych pomiarów i prób oraz dokumentacji geodezyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 13579,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka obwodu oświetlenia ulicy Jeleniogórskiej w Kostrzycy i Mysłakowicach zgodnie z warunkami przyłączenia nr WP/030102/2022/O01R01 oraz Projektem budowy oświetlenia drogowego w m. Mysłakowice i Kostrzyca wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 367 z grudnia 2021 r.
W ramach zamówienia należy wybudować:
1. Szafę oświetlenia ulicznego SOU-2 na dz. nr 360/3 zasiloną zgodnie z warunkami
przyłączenia nr WP/030102/2022/O01R01;
2. Punkt oświetleniowy nr 1/2 zasilony z SOU-2 (obwód nr 2);
3. Odpięcie zasilania wraz z demontażem oprawy sodowej oraz słupa stalowego wysokość 8 m przy ul. Jeleniogórskiej w Kostrzycy przy budynku nr 36.
4. Utylizacja zdemontowanej oprawy sodowej oraz słupa stalowego o wysokość 8 m.
Zamówienie obejmuje:
• dostawę i montaż kompletnej 3-obwodowej szafy oświetlenia ulicznego oraz wykonanie przyłącza do złącza kablowego;
 dostawę i montaż sterownika astronomicznego o następujących parametrach:
o przeznaczony do sterowania oświetleniem ulicznym,
o wyposażony w odbiornik GPS oraz bezprzewodową łączność Bluetooth w celu połączenia się z bezpłatną aplikacją do zdalnego ustawienia parametrów bez konieczności otwierania szafy oświetleniowej,
o pełna kontrola i sterowanie za pomocą smartfona z poziomu bezpłatnej aplikacji (darmowa aplikacja do obsługi sterownika),
o synchronizacja czasu zgodnie z sygnałem GPS,
o komunikacja przez Bluetooth min. 2.0,
o rejestracja zdarzeń, automatyczna zmiana czasu lato/zima,
o możliwość zaprogramowania min. 2 przerw nocnych,
o napięcie zasilające: 230 V AC / 50Hz,
o szerokość urządzenia: nie większa niż 3 moduły,
o ilość wyjść: 2 niezależnie programowalne wyjścia,
o temperatura pracy: ok. -30°C do +80°C,
o stopień ochrony: IP20,
o montaż: szyna DIN 35 mm,
o 3 tryby pracy poprawek: lato/zima, kwartały, miesiące,
o załączenia serwisowe wyjść A, B, C (na 1/10/30 minut i na stałe),
o możliwość wysyłania zarejestrowanych danych za pomocą e-mail, MMS,
o możliwość zapisu aktualnej konfiguracji sterownika jako banku nastaw oraz wysłania z poziomu aplikacji za pomocą e-mail, Bluetooth,
o możliwość prostej wymiany oprogramowania zarządzającego pracą sterownika za pomocą Bluetooth z poziomu aplikacji,
o diody LED na panelu czołowym sygnalizujące stan wyjść A, B, C, zasilania i wejścia informacyjnego,
o blokada dostępu do sterownika za pomocą kodu PIN i haseł jednodniowych,
o możliwość przywrócenia nastaw fabrycznych,
• dostawę i montaż 1 słupa oświetleniowego stalowego ocynkowanego o wysokości 8 m. z wysięgnikiem o długości 1,5 m i fundamentem prefabrykowanym betonowym h-1,5;
• dostawę i montaż 1 oprawy oświetleniowej LED o mocy 59W, ok. 8650lm, 4000K;
• zasilanie opraw za pomocą izolowanego przewodu kablem typu YAKXS 4x35 mm² układanym na całej długości w rurze osłonowej;
• uziemienie wykonane za pomocą płaskownika FeZn 25x4 mm;
• oznakowanie słupów oświetleniowych;
• odtworzenie nawierzchni jezdni, poboczy, skwerku z zielenią oraz nawierzchni chodnika z kostki betonowej;
• wykonanie niezbędnych pomiarów i prób oraz dokumentacji geodezyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 23616,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18031,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28782,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20270,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26568,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13579,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14637,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13579,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energobest sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770798

7.3.3) Ulica: Widokowa 2

7.3.4) Miejscowość: Miłków

7.3.5) Kod pocztowy: 58-535

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13579,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23616,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25805,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23616,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energobest sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770798

7.3.3) Ulica: Widokowa 2

7.3.4) Miejscowość: Miłków

7.3.5) Kod pocztowy: 58-535

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23616,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.