Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00314710/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2025 r. do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica posiadających instalacje PV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (59) 841 59 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9210041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8391719997
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 20
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylnica.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8393145715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wodna 20/4
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@kobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gckip.tensoft.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Kobylnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8393197913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 63
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spkobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spkobylnica.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Kończewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8391036548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Kończewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spkonczewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spkonczewo.edupage.org/?
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków w Kwakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8391323905
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słupska 5
1.5.2.) Miejscowość: Kwakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp-kwakowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp-kwakowo.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Książąt Pomorskich w Słonowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8391721787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słonowice 4
1.5.2.) Miejscowość: Słonowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spslonowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spslonowice.edupage.org/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów w Sycewicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8393197936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Sycewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spsycewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spsycewice.pl/
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Kobylnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8391733589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wodna 20/3
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opskobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://opskobylnica.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2025 r. do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica posiadających instalacje PV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae66a3a2-0d0e-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034349/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji od 01.07.2024 r. do 31.12.2025 r.do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica posiadających instalacje PV
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314710
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.OZ.271.4.2024.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca dostawę i świadczenie usługi dystrybucji, w okresie od dnia 01.07.2024 r. do 31.12.2025 r. do 17 punktów poboru (PPE) szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ (Wykaz PPE) o łącznym szacowanym wolumenie 250 974 kWh.
2. Dane wskazane w ust. 1 mają charakter orientacyjny. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Ilość energii elektrycznej oszacowana została na podstawie danych historycznych o zużyciu energii elektrycznej w ostatnich 18 miesiącach oraz z uwzględnieniem podjętych przez zamawiających działań, o których mowa w art. 37 ustawy z dnia 07 października 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej. Wykonawca winien uwzględnić możliwe wahania poboru energii elektrycznej. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie będzie wiązało się z żadnymi konsekwencjami dla Zamawiających (odbiorców), poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii.
3. Postępowaniem objęto PPE, w których są zamontowane instalacje PV - mikroinstalacje podłączone zostały do sieci OSD do dnia 31.03.2022 r. - odbiorcy posiadają status Prosumenta, a rozliczenia prowadzone są w systemie net-metering.
4. Szczegóły dotyczące mocy instalacji znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ.
5. Standardy jakościowe:
1) Zamawiający informuje, iż standardy jakościowe dostaw energii elektrycznej oraz świadczenia usług dystrybucji odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia opisują i regulują:
a) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w Ustawie Pe oraz w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 marca 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U 2023 poz. 819). Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022 r. (Dz.U. 2022, poz. 2505 z późń. zm.);
b) Standardy dotyczące dystrybucji energii elektrycznej zawarte są w Taryfie Operatora, która określa:
a. grupy taryfowe i szczegółowe kryteria kwalifikowania odbiorców do tych grup;
b. sposób ustalania opłat za przyłączenie do sieci Operatora, zaś w przypadku przyłączenia do sieci o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV także ryczałtowe stawki opłat;
c. stawki opłat za świadczenie usługi dystrybucji i warunki ich stosowania, z uwzględnieniem podziału na stawki wynikające z:
i. dystrybucji energii elektrycznej (składniki zmienne i stałe stawki sieciowej),
ii. korzystania z krajowego systemu elektroenergetycznego (stawki jakościowe),
iii. odczytywania wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych i ich bieżącej kontroli (stawki abonamentowe),
iv. przedterminowego rozwiązania kontraktów długoterminowych (stawki opłaty przejściowej),
v. zapewnienia dostępności energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych w krajowym systemie elektroenergetycznym (stawka opłaty OZE),
vi. zapewnienia średnioterminowego i długoterminowego bezpieczeństwa dostaw energii elektrycznej do odbiorców końcowych (stawka opłaty mocowej);
d. sposób ustalania bonifikat za niedotrzymanie parametrów jakościowych energii elektrycznej i standardów jakościowych obsługi odbiorców;
e. sposób ustalania opłat za:
i. ponadumowny pobór energii biernej,
ii. przekroczenia mocy umownej,
iii. nielegalny pobór energii elektrycznej,
f. opłaty za usługi wykonywane na dodatkowe zlecenie odbiorcy;
g. opłaty za wznowienie dostarczania energii elektrycznej po wstrzymaniu jej dostaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362271,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362271,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362271,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGA OBRÓT S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 957 096 83 70
7.3.3) Ulica: Al. Grunwaldzka 472
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-309
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362271,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT w Łodzi w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Zakup energii elektrycznej
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Laszki
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.