Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00246447/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
- 2023/BZP 00255226/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w m. Witoldowo wraz z budową szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (54)2316310
1.5.8.) Numer faksu: (54)2316324
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy wiejskiej w m. Witoldowo wraz z budową szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a584a19-0124-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036862/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa świetlicy wiejskiej w Witoldowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246447
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.II.271.23.2023.KO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem opracowania jest projekt zagospodarowania terenu dla zamierzenia budowlanego pn. ,,Budowa świetlicy wiejskiej w m. Witoldowo wraz z budową szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe."
Działka oznaczona numerem ewidencyjnym 64/3, obręb 0028 Witoldowo położona jest w miejscowości Witoldowo, gmina Brześć Kujawski. Teren inwestycji stanowi zabudowę usługową.
Działka jest ogrodzona, lecz niezabudowana. Działka posiada możliwość podłączenia do infrastruktury
technicznej:
- sieci elektroenergetycznej,
- sieci wodociągowej,
- projektowany szczelny zbiornik na ścieki sanitarne o poj. 5 m3.
Najbliższe otoczenie działki to zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna oraz zagrodowa.
Projektowane elementy zagospodarowania stanowią przedmiotowe obiekty:
- budowa świetlicy wiejskiej w m. Witoldowo,
- budowa szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe o poj. 5 m3,
- projektowana pochylnia dla niepełnosprawnych,
- utwardzenie terenu,
- miejsca parkingowe,
- zieleń zróżnicowana (wysoka i niska),
- rzędną posadowienia ustalono na poziomie 80,35 m n.p.m. (poziom 0,00 budynku).
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 02-2024 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 585000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 585000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 585000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIDEM BUDOWNICTWO JOANNA TARNECKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660325348
7.3.3) Ulica: Licealna
7.3.4) Miejscowość: Dobrzyń nad Wisłą
7.3.5) Kod pocztowy: 87-610
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIDEM BUDOWNICTWO JOANNA TARNECKA
jakie przetargi wygrała firma
FIDEM BUDOWNICTWO JOANNA TARNECKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 585000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-05PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Hali Garażowej
- Budowa żłobka w Siennie
- Remont budynku na potrzeby integracji społecznej mieszkańców miasta Mińsk Mazowiecki II
- Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego SPZOZ w Bielsku Podlaskim
- Budowa żłobka w Czemiernikach
- Modernizacja klatki schodowej w budynku przy pl. Ratuszowym 3, 4 w Bielsku-Białej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.