eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczebrzeszynZakup wyposażenia przedszkola, w tym dla osób z niepełnosprawnością w ramach realizacji projektu Budowa przedszkola w miejscowości Wielącza na potrzeby prowadzenia oddziału przedszkolnego



Ogłoszenie z dnia 2024-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia przedszkola, w tym dla osób z niepełnosprawnością w ramach realizacji projektu Budowa przedszkola w miejscowości Wielącza na potrzeby prowadzenia oddziału przedszkolnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZEBRZESZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368606

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Szczebrzeszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-460

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szczebrzeszyn.pl, um@szczebrzeszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczebrzeszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.szczebrzeszyn.pl/przetargi,9_2024

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia przedszkola, w tym dla osób z niepełnosprawnością w ramach realizacji projektu Budowa przedszkola w miejscowości Wielącza na potrzeby prowadzenia oddziału przedszkolnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1554cdd-1ccc-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018152/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wyposażenia przedszkola, w tym dla osób z niepełnosprawnością

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Działanie 7.1 Infrastruktura przedszkolna, Priorytet VII Lepsza dostępność do usług społecznych i zdrowotnych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343498

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.2.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposażenia przedszkola w miejscowości Wielącza znajdującego się na działce o nr ewid. 135 obręb 0015 Wielącza Poduchowna, w tym dla osób z niepełnosprawnością.
Zakres rzeczowy zadania dotyczy realizacji inwestycji w zakresie:
1) Wyposażenia budynku przedszkola w miejscowości Wielącza na potrzeby prowadzenia oddziału przedszkolnego, zgodnie z załączoną dokumentacją oraz przedmiarem, a także dodatkowo podlega wycenie:
2) Kalkulacja indywidualna - Dostawa i montaż zabudowy meblowej ok. 3,00mb: Komplet zabudowy na zamówienie składającej się m.in. z zamykanych szafek dolnych i górnych, na podstawie z nóżek kuchennych o wys.15cm, blatów roboczych, w komplecie z łącznikami montażowymi, zawiasami, listwą przyblatową i uchwytami. Korpusy i fronty z płyty meblowej dwustronnie laminowanej gr.min. 18mm; blaty meblowe, laminowane, gr.38mm, zaoblone na krawędzi zewnętrznej; zawiasy puszkowe, z regulacją położenia, z hamulcem; listwa przyblatowa z uszczelkami silikonowy-mi/gumowymi w górnej i dolnej części; szuflady na prowadnicach rolkowych pełnych. Szafki górne rozwierne. Uchwyty metalowe zaoblone, rozstaw otworów min. 160mm. Kolor szafek dolnych zbliżony do dąb, kolor szafek górnych jasnoszary. Kolor blatu ciemnonoszary lub czarny. Wymiar zabudowy górnej 180x32cm, wysokość ok. 110cm - do pełnej wysokości pomieszczenia od wysokości 55cm nad blatem. W zabudowie górnej kuchenka mikrofalowa za-budowana. Pod ociekaczem w dolnej zabudowie chłodziarka podblatowa do zabudowy. Należy wykonać zabudowę o wymiarach dostosowanych do wymiarów urządzeń;
3) KNNR 4 0229-05 Zlew dwukomorowy wpuszczany w blat, ze stali nierdzewnej gr.0.8 mm satynowanej, przelewem, odpływ sitkowy, w komplecie z zestawem montażowym. Syfon chromowany, dekoracyjny;
4) KNNR 4 0137-02 Armatura stojąca z wyciąganą wylewką, bateria zlewozmywakowa mosiężna, z mieszaczem, jednouchwytowa, bez korka, montaż jednootworowy, zestaw montażowy (m.in. wężyki, uszczelki) w komplecie, głowica ceramiczna, baterie chromowane, wys. min.15cm, zasięg wylewki min. 15 cm, długość węża min. 100 cm.
Przedmiot zamówienia powinien posiadać gwarancję, niezbędne certyfikaty, atesty oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań przeciwpożarowych dla elementów wykończenia wnętrz i wyposażenia stałego, zgodnie z § 258 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2022 poz. 1225).
Dokładna kolorystyka (wzór) mebli i innego dostarczanego wyposażenia zostanie uzgodniona z wybranym Wykonawcą na etapie wykonawczym.
Zdjęcia/obrazy przedstawione w zestawieniu wyposażenia wnętrz mają charakter podglądowy dla zobrazowania przykładowego rozwiązania/ standardu wykonania.
Dostawa wyposażenia będzie możliwa po wykonaniu robót budowlanych i wykończeniowych, należy ją przeprowadzić w terminie do dnia 23.08.2024r. Okres dostarczenia przedmiotu zamówienia podyktowany jest faktem, iż budynek przedszkola jest w budowie i zakończenie prac budowlanych wewnątrz budynku nastąpi z końcem lipca 2024r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39151300-8 - Meble modułowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39290000-1 - Wyposażenie różne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert ustalonym na dzień 06.06.2024r, do godz. 10:00 wpłynęły następujące oferty:
1. TRONUS POLSKA SP. Z O. O.
ul. Ordona 2A
01-237 Warszawa
cena oferty brutto: 207 962,25 zł
długość okresu gwarancji: 60 miesięcy
2. TORO Sp. z o. o.
Breń 64 a
33-140 Lisia Góra
cena oferty brutto: 252 519,00 zł
długość okresu gwarancji: 60 miesięcy
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający informuje, że nie może zwiększyć środków do wysokości określonej w ofercie z najniższą ceną.
Reasumując występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie przedmiotowego postępowania w oparciu o przepisy art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207962,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252519,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.