Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00306265/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy herbaty i wody mineralnej - dwie odrębne części - do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600035
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 52
1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wladyslawowo@cos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be4cf726-2171-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy herbaty i wody mineralnej - dwie odrębne części - do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be4cf726-2171-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005041/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306265
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 28/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35744 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Część I – dostawy herbaty - Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w poniższej tabeli:Lp. Nazwa oraz opis wymaganych cech danego asortymentu jm ilość
1. HERBATA Expresowa w kopertach - Koperta foliowa -szczelnie zamknięta każda pojedyncza sztuka, opakowanie max 1000 szt. waga 1,5 - 2g firmy Lipton, Eilles, Dilmah, Irving kg 80
2 Herbata o smaku - dzika róża aromatyzowana, koperta foliowa - szczelnie zamknięta każda pojedyncza sztuka opakowanie max 25 szt. w kartoniku waga 1,3 - 2,5g firmy Lipton, Eilles, Dilmah, Irving. kg 0.50
3 Herbata o smaku - truskawkowym aromatyzowana, koperta foliowa - szczelnie zamknięta każda pojedyncza sztuka opakowanie max 25 szt. w kartoniku waga 1,3 – 2,5g firmy Lipton, Eilles, Dilmah, Irving. kg 0.5
4 Herbata o smaku - czarnej porzeczki - aromatyzowana, koperta foliowa - szczelnie zamknięta każda pojedyncza sztuka opakowanie max 25 szt. w kartoniku waga 1,3 – 2,5g firmy Lipton, Eilles, Dilmah, Irving. kg 0.5
5 Herbata o smaku - Owoce leśne - aromatyzowana, koperta foliowa - szczelnie zamknięta każda pojedyncza sztuka opakowanie max 1000 szt. w kartoniku waga 1,3 – 2,5g firmy Lipton, Eilles, Dilmah, Irving. kg 0.5
6 Herbata o smaku - Cytrynowym aromatyzowana, koperta foliowa - szczelnie zamknięta każda pojedyncza sztuka opakowanie max 25 szt. w kartoniku waga 1,3 – 2,5g firmy Lipton, Eilles, Dilmah, Irving kg 0.50
7 Herbata zielona różne smaki - aromatyzowana, koperta foliowa - szczelnie zamknięta każda pojedyncza sztuka opakowanie max 25 szt. w kartoniku waga 1,3 – 2,5g firmy Lipton, Eilles, Dilmah, Irving kg 1
8 Herbata o smaku - Miętowym, aromatyzowana, koperta foliowa - szczelnie zamknięta każda pojedyncza sztuka opakowanie max 25 szt. w kartoniku waga 1,3 – 2,5g firmy Lipton, Eilles, Dilmah, Irving.. kg 0.5
9 Herbata pieprzowa-aromatyzowana,koperta foliowa szczelnie zamknięta każda pojedyncza sztuka,opakowanie max 100 szt w kartoniku,waga 1.3-2,5 g firmy Lipton,Dilmah,Eilles kg 0.5
10 Herbata o smaku dzika róża z truskawką-aromatyzowana, koperta foliowa - szczelnie zamknięta każda pojedyncza sztuka opakowanie max 25 szt. w kartoniku waga 1,3 - 2,5g firmy Lipton, Eilles, Dilmah, Irving kg 0.5
11 Herbata imbirowa,imbirowo-malinowa,imbirowa z miodem,imbirowo-pomarańczowa z wanilią i inne smaki-koperta foliowa,każda pojedyncza sztuka -opakowanie max 25 szt w kartoniku,waga min. 1.3-2.5 g,typu bio dary Natury,Yogi Tea kg 0.5
12 Herbata o smaku - Rumianku aromatyzowana, koperta foliowa - szczelnie zamknięta każda pojedyncza sztuka opakowanie max 25 szt. w kartoniku waga 1,3 – 2,5g firmy Lipton, Eilles, Dilmah, Irving kg 0.5
4.5.3.) Główny kod CPV: 15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 14616,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Część II – Woda mineralna - Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w poniższej tabeli:Lp. Asortyment Jm Ilość
Naturalna woda mineralna średniozmineralizowana (tj. o zawartości minerałów od 500 do 1500 mg/l)
1. Naturalna woda mineralna gazowana średniozmineralizowana
/butelka plastikowa PET o pojemności 1,5 l, Etykieta wykonana z materiałów PP (polipropylenowa) obojętna na warunki atmosferyczne, Etykieta*/ powinna zawierać: informację o warunkach przechowywania oraz warunkach przechowywania po otwarciu, informację producenta o uzdatnianiu wody, ujęciu, pełny adres producenta, wypisany skład minerałów. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy. Woda nie powinna zawierac obcych zapachów, obcych posmaków, powinna być bezbarwna i przezroczysta o konsystencji płynnej. szt 2 628
2. Naturalna woda mineralna niegazowana średniozmineralizowana
/butelka plastikowa PET o pojemności 1,5 l, Etykieta wykonana z materiałów PP (polipropylenowa) obojętna na warunki atmosferyczne, Etykieta*/ powinna zawierać: informację o warunkach przechowywania oraz warunkach przechowywania po otwarciu, informację producenta o uzdatnianiu wody, ujęciu, pełny adres producenta, wypisany skład minerałów. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy. Woda nie powinna zawierac obcych zapachów, obcych posmaków, powinna być bezbarwna i przezroczysta o konsystencji płynnej. szt 12 720
3. Naturalna woda mineralna gazowana średnizomineralizowana
/butelka plastikowa PET o pojemności 0,5 l, Etykieta wykonana z materiałów PP (polipropylenowa) obojętna na warunki atmosferyczne, Etykieta*/ powinna zawierać: informację o warunkach przechowywania oraz warunkach przechowywania po otwarciu, informację producenta o uzdatnianiu wody, ujęciu, pełny adres producenta, wypisany skład minerałów. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy. Inne składniki mineralne, Dopuszczalny limit niezgodności (+/- 20%) Woda nie powinna zawierac obcych zapachów, obcych posmaków, powinna być bezbarwna i przezroczysta o konsystencji płynnej. szt 2 736
4. Naturalna woda mineralna niegazowana średnizomineralizowana
/butelka plastikowa PET o pojemności 0,5 l, Etykieta wykonana z materiałów PP (polipropylenowa) obojętna na warunki atmosferyczne, Etykieta*/ powinna zawierać: informację o warunkach przechowywania oraz warunkach przechowywania po otwarciu, informację producenta o uzdatnianiu wody, ujęciu, pełny adres producenta, wypisany skład minerałów. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy. Woda nie powinna zawierac obcych zapachów, obcych posmaków, powinna być bezbarwna i przezroczysta o konsystencji płynnej. szt 924
*/ Treść etykiety musi być zgodna z wymaganiami określonymi w:
1. ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia,
2. rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności,
3. rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych.
4. Oferowana naturalna woda mineralna winna znajdować się w aktualnym na dzień otwarcia ofert wykazie opublikowanym w Obwieszczeniu Głównego Inspektora Sanitarnego z dnia 17 listopada 2022 r. w sprawie ogłoszenia wykazu wód uznanych jako naturalne wody mineralne (Dz. Urz. MZ poz. 119) lub w aktualnym na dzień otwarcia ofert unijnym wykazie naturalnych wód mineralnych. Na potwierdzenie czego Zamawiający żąda wpisania pozycji w/w obwieszczenia, pod którą zapisano oferowaną wodę mineralną.
5. Dostarczone wody winny spełniać wymogi określone w ustawie z dnia z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, dział II – wymagania zdrowotne i znakowanie żywności, rozdział 9 – naturalne wody mineralne, naturalne wody źródlane i wody stołowe (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 2132 z późn. zmianami) oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych, a w szczególności Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. nr 85, poz. 466).
4.5.3.) Główny kod CPV: 41100000-0 - Woda naturalna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
41110000-3 - Woda pitna
4.5.5.) Wartość części: 21127,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18231,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19363 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18231,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383763178
7.3.3) Ulica: ul. Portowa 3
7.3.4) Miejscowość: Władysławowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-120
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18231,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18897 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21806,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18897 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MLH Marita Laga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382638330
7.3.3) Ulica: Gdańska 65
7.3.4) Miejscowość: Władysławowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-120
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18897 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
- Świadczenie usługi bieżącego utrzymania czystości w toaletach publicznych zlokalizowanych we Władysławowie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek i ich ewentualnych zwrotów
- "Bieżące remonty i konserwacja dla potrzeb ABRUKO PLUS Sp. z o.o.".
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz drobnego sprzętu mechanicznego
- Świadczenie usług w zakresie opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi z terenu Gminy Władysławowo
- Świadczenie usług konserwacji oświetlenia stanowiącego własność Gminy Władysławowo (na terenie Gminy Władysławowo)
więcej: przetargi w Władysławowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Głownie na 2025 rok"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie"
- ZAKUP I DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ PRZEDSZKOLA NR 1 W MILANÓWKU
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego nr 1 przy ul. Bażyńskich 24/26 w Toruniu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa mrożonek i wody dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Starych Babicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.