Og³oszenie z dnia 2024-06-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00419952/01 - Wynik z dnia 2024-07-18
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG SCHRONIENIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK POMOCY SPO£ECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190843538
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Hieronima Derdowskiego 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Reda
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-240
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 678-58-65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mopsreda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mopsreda.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG SCHRONIENIA
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-56af14c0-23fc-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00355592
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00036180/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 ¦wiadczenie us³ug schronienia
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56af14c0-23fc-11ef-a500-1a0072d5d2bd3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane
z korzystaniem z platformy:
W celu prawid³owego korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
I. Komputer PC
a) Parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD
b)Zainstalowany jeden z poni¿szych systemów operacyjnych:
- MS Windows 7 lub nowszy;
- OSX/Mac OS 10.10;
- Ubuntu 14.04
c) zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek:
- Chrome 66.0 lub nowsza;
- Firefox 59.0 lub nowszy;
- Safari 11.1 lub nowsza;
- Edge 14.0 lub nowsza2) albo Tablet/ Telefon
d) parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3;
e) przegl±darka Chrome 61 lub nowsza;
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ug schronienia dla mê¿czyzn i kobiet, niepe³nosprawnych, uzale¿nionych od alkoholu i/lub innego ¶rodka psychoaktywnego zdolnych do samoobs³ugi, których stan zdrowia nie zagra¿a zdrowiu i ¿yciu innych osób przebywaj±cych w placówce. Schronisko zapewnia dostêp do terapii uzale¿nieñ, trzy posi³ki dziennie w tym jeden gor±cy, pracê socjaln± maj±c± na celu pomoc w za³atwianiu podstawowych spraw ¿yciowych, rozwiniêcie lub wzmocnienie aktywno¶ci i samodzielno¶ci osób bezdomnych. Ilo¶æ osób: 6 przez 92 dni oraz 1 przez 60 dni.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85311000-2 - Us³ugi opieki spo³ecznej obejmuj±ce miejsca noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:- Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca o¶wiadczy, ¿e jest zarejestrowany w rejestrze miejsc, w których gmina udziela tymczasowego schronienia w schroniskach dla osób bezdomnych, schroniskach dla osób bezdomnych z us³ugami opiekuñczymi w³a¶ciwego miejscowo województwa, z którego przystêpuje Wykonawca.
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiaj±cy wymaga dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej, tj. nie mniej ni¿ 100 000 z³.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowieñ niniejszej umowy w zakresie odnosz±cym siê do:1) ceny jest dopuszczalna w przypadku:
a) zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub
wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne, lub zdrowotne,
c) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 46 ze zm.),
d) zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia w przypadku zmiany wska¼nika zmiany ceny materia³ów lub kosztów og³aszanego w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego. Dopuszczalny poziom zmiany cen materia³ów lub kosztów wynosi co najmniej 2% w stosunku do cen materia³ów, lub kosztów obowi±zuj±cych
w terminie sk³adania oferty, przy czym za pocz±tkowy termin ustalania zmiany ceny materia³ów lub kosztów ustala siê datê odleg³± o równe 6 miesiêcy od daty zawarcia umowy. Ka¿da kolejna waloryzacja jest dopuszczalna po up³ywie 3miesiêcy od daty poprzedniej waloryzacji. Maksymalna dopuszczalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w ca³ym okresie realizacji zamówienia wynosi 5 % kwoty okre¶lonej w § 5 ust.1.
2) Zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, w przypadku, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie le¿y w interesie publicznym wraz z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy;
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-14 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-14 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-13
INNE PRZETARGI Z REDY
- Poprawa bezpieczeñstwa dróg gminnych poprzez przebudowê chodników i miejsc postojowych wraz z do¶wietleniem przej¶cia dla pieszych w zakresie dz. Nr 43/23 obr. 0001 w m. Reda.
- ¦wiadczenie w 2025 roku us³ug weterynaryjnych wykonywanych na wolno ¿yj±cych kotach z terenu Gminy Miasto Reda wraz z ich wy³apywaniem, z uwzglêdnieniem kotów rannych w zdarzeniach drogowych.
- Remonty cz±stkowe nawierzchni oraz oznakowanie dróg powiatowych i gminnych w Redzie.
wiêcej: przetargi w Redzie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.