Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00330478/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaciągnięcie kredytu na spłatę wcześniej zaciągnietych zobowiązań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jakubów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582718
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 15
1.5.2.) Miejscowość: Jakubów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-306
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jakubow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fee9b7a7-2d2a-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaciągnięcie kredytu na spłatę wcześniej zaciągnietych zobowiązań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fee9b7a7-2d2a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020907/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zaciągnięcie kredytu na spłatę wcześniej zaciągnietych zobowiązań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330478
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiF.71.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 828720,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu i obsłudze długoterminowego kredytu w kwocie 1 510 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 1 510 000,00 zł.
Realizacja kredytu nastąpi w formie przelewu na rachunek bieżący Urzędu Gminy o nr
61 9226 0005 0050 0294 2000 0010 w następujących terminach:
I rata – 30 sierpnia 2023 r – 510 000,00 zł
II rata – 31 października 2023 r – 500 000,00 zł
III rata – 30 listopada 2023 r – 500 000,00 zł
Okres kredytowania ustala się na lata 2023- 2033
• Oprocentowanie kredytu będzie wg. zmiennej stawki WIBOR 1M (dla jednomiesięcznych depozytów bankowych), ustalanej dla ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowaną o stałą (w okresie obowiązywania umowy) marżę banku. Przy ustalaniu stopy procentowej w stosunku rocznym przyjmuje się jako bazę 365 dni. Przy obliczaniu odsetek przyjmuje się w okresach obrachunkowych faktyczną liczbę dni kalendarzowych.
• W celu doprowadzenia do porównywalności ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M – 6,86 %
ogłoszoną w dniu 30 czerwca 2023 r.
Ilość rat kapitałowych – 14
Spłata rat kapitałowych w następujących terminach:
1) 31.05.2024 r – 20 000 zł
2) 31.05.2025 r – 40 000 zł
3) 30.11.2026 r – 40 000 zł
4) 30.11.2027 r – 40 000 zł
5) 30.11.2028 r – 90 000 zł
6) 31.05.2029 r – 100 000 zł
7) 30.11.2029 r – 100 000 zł
8) 31.05.2030 r – 100 000 zł
9) 30.11.2030 r – 100 000 zł
10) 31.05.2031 r – 200 000 zł
11) 30.11.2031 r – 200 000 zł
12) 31.05.2032 r – 200 000 zł
13) 30.11.2032 r – 200 000 zł
14) 31.05.2033 r – 80 000 zł
Spłata rat odsetkowych od dnia uruchomienia kredytu do końca okresu kredytowania następować będzie w okresach kwartalnych do końca każdego kwartału na podstawie zawiadomienia z banku
o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności.
Ilość rat odsetkowych – 40
Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów
• Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel „in blanco” z deklaracją wekslową
2. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie
stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj: czynności
w zakresie prowadzenia rachunku bankowego, jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku
danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów art.22 § 1 kodeksu pracy.
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia
potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1
Kodeksu Pracy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku, o którym
mowa w ust. 2.
4. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynności w ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez Wykonawcę osób na umowę
o pracę przy czynnościach o których mowa w ust. 1.
5. W przypadku niewywiązania się z obowiązków, o których mowa w ust. 2, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary, o których mowa odpowiednio w niniejszej umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 748894,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 748894,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 748894,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8220006612
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W MIŃSKU MAZOWIECKIM
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W MIŃSKU MAZOWIECKIM
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 748894,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 118 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Lądek - etap II
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.