eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec"Przebudowa budynku usługowego w zakresie przegród zewnętrznych - szkółki leśnej Pateraki wraz z budową oczyszczalni ścieków o wydajności 5 m3/d" - II postępowanie.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa budynku usługowego w zakresie przegród zewnętrznych - szkółki leśnej Pateraki wraz z budową oczyszczalni ścieków o wydajności 5 m3/d” – II postępowanie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Mielec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690026976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 11

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mielec@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.krosno.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_mielec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa budynku usługowego w zakresie przegród zewnętrznych - szkółki leśnej Pateraki wraz z budową oczyszczalni ścieków o wydajności 5 m3/d” – II postępowanie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a89df48-12ae-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00463489/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku, nr inw. 183/56 na szkółce leśnej Pateraki.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325431

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SAIiR.270.6.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych:
„Przebudowa budynku usługowego w zakresie przegród zewnętrznych - szkółki leśnej Pateraki wraz z budową oczyszczalni ścieków o wydajności 5 m3/d”.

Zadanie będzie obejmowało gruntową przebudowę budynku usługowego w zakresie przegród zewnętrznych – szkółki leśnej Pateraki wraz z infrastrukturą towarzyszącą, m.in.:
- wykonanie chłodni w pomieszczeniu podpiwniczenia;
- przebudowa pół piętra oraz jego zaaranżowanie na kancelarię podleśniczego Leśnictwa Pateraki – Szkółkarza, na pomieszczenie socjalne, na szatnię oraz łazienkę;
- montaż fotowoltaiki, której zadaniem będzie pokrywanie zapotrzebowania na energię elektryczną przebudowanego budynku oraz istniejącego systemu pomp;
- wyposażenie budynku w nowe źródło ciepła oraz termomodernizacja całego budynku;
- założenie klimatyzacji w pomieszczeniach półpiętra;
- wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej do istniejącej studni wraz z stacją uzdatniania wody;
- wykonanie instalacji elektrycznych zewnętrznych oraz wewnętrznych, instalacji piorunochronnej, wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, wewnętrznej instalacji wody ciepłej i zimnej, wentylacji pomieszczeń;
- wykonanie biologicznej oczyszczalni ścieków z rozsączaniem;
- budowa trzech wiat służących docelowo jako magazyn sprzętu;
- zagospodarowanie terenu przyległego do budynku szkółki,
- wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie szkółki leśnej.

Przewidywany do wykonania szczegółowy zakres robót przedstawia Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 11 do SWZ, w skład którego wchodzą projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dalej „STWiOR”) oraz przedmiary robót. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SWZ, postanowieniami zawartej umowy, dokumentacją projektową, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz sztuką budowlaną. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia niezbędnych protokołów z badań i sprawdzeń obejmujące przeglądy instalacji wewnętrznych i przyłączy wykonanych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. Na czas wykonywanych robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie
dostarczyć zastępczy kontener socjalno-biurowy dla pracowników szkółki leśnej. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.

Ponadto, wyłoniony w postępowaniu Wykonawca w imieniu Inwestora Nadleśnictwa Mielec działając na podstawie pełnomocnictwa zobowiązany będzie do:
- sporządzenia oraz złożenia wniosku o zarejestrowanie dziennika budowy;
- sporządzenia oraz przekazania do właściwego Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego kompletnego zawiadomienia o rozpoczęciu robót budowlanych zawierającego wszelkie niezbędne oświadczenia, zaświadczenia i
decyzje;
- sporządzenie oraz przekazania do właściwego Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego kompletnego wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektu zawierającego wszelkie niezbędne oświadczenia, decyzje, dokumentacje geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, kopie rysunków stanowiące część zatwierdzonego projektu z naniesionymi zmianami i opisem, protokoły badań i sprawdzeń, świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, oświadczenia o braku sprzeciwu lub uwag ze strony Państwowej Straży Pożarnej oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej, i inne wymagane odrębnymi przepisami dokumenty (jeżeli dotyczy);
- sporządzenie oraz zawarcie umowy prosumenckiej z właściwą jednostką dostarczającą energię elektryczną do budynku szkółki leśnej Pateraki.
Każdy z wyżej wymienionych wniosków wraz z wszystkimi niezbędnymi załącznikami oraz umowa prosumencka przed ich złożeniem bądź podpisaniem w stosownym organie będą wymagały akceptacji Inwestora. Każdorazowo będzie ona odbywać się w biurze Nadleśnictwa Mielec w formie spotkania stacjonarnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego została złożona jedna oferta. Cena złożonej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1377948,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1377948,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.