Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00244217/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja obiektów sportowych w Gminie Ozimek. Remont bieżni lekkoatletycznej na kompleksie boisk przy szkole Podstawowej nr 3 w Ozimku (etap III-Doświetlenie bieżni lekkoatletycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OZIMEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413202
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Jana Dzierżona 4B
1.5.2.) Miejscowość: Ozimek
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774622800
1.5.8.) Numer faksu: 774622811
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugim.ozimek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ozimek.pl/pl/153-przetargi-i-zamowienia-publiczne/32386-zamowienia-powyzej-130000-zl.html#tresc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja obiektów sportowych w Gminie Ozimek. Remont bieżni lekkoatletycznej na kompleksie boisk przy szkole Podstawowej nr 3 w Ozimku (etap III-Doświetlenie bieżni lekkoatletycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69f72c99-fde4-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004280/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rewitalizacja obiektów sportowych w Gminie Ozimek - etap III Doświetlenie bieżni lekkoatletycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Rewitalizacja obiektów sportowych w Gminie Ozimek” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244217/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.8.3.2022.AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 49924,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Rewitalizacja obiektów sportowych w Gminie Ozimek. Remont bieżni lekkoatletycznej na kompleksie boisk przy szkole Podstawowej nr 3 w Ozimku (etap III-Doświetlenie bieżni lekkoatletycznej).”
2. Obiekty, będące przedmiotem zamówienia, są to linie kablowe nN, stalowe słupy oświetleniowe oraz oprawy LED, w zakresie:
- budowa trzech słupów oświetleniowych typu CC12m 76/204/4 ( 12m wykonany ze stali ocynkowanej) z poprzecznikami P120., na fundamencie FP-3 z dwoma naświetlaczami LED o mocy 120W, 19200lm każdy,
- budowa linii kablowej do zasilenia oświetlenia ( ok 101m),
3. Budowany obiekt, zasilany będzie z istniejącej sieci oświetlenia boiska szkolnego
4. Zestawienie charakterystycznych parametrów budowanych obiektów
– słup typu CC12m 76/204/4 ( 12m wykonany ze stali ocynkowanej) z poprzecznikami P120., na fundamencie FP-3 z
- naświetlacze LED o mocy 120W, 19200lm każdy,– 6 szt.,
- Linia kablowa YKXS 4x16mm2 – 101m
5. Zamówienie obejmuje między innymi wykonanie:
1) Prac geodezyjnych.
2) Robót ziemnych.
3) Budowa linii kablowych YKXS 4x16mm2 o łącznej długości 101m.
4) Budowa stanowisk słupowych typu CC12m 76/204/4 ( 12m wykonany ze stali ocynkowanej) z z poprzecznikami P120., na fundamencie FP-3– 3szt. ( Część II)
5) Montaż naświetlaczy LED o mocy 120W, 19200lm każdy,– 6 szt.,
6) Usunięcie wszelkich kolizji związanych z budową.
7) Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych
8) Dokumentacji powykonawczej oraz pomiarów geodezyjnych powykonawczych.
9) Uporządkowania terenu budowy oraz terenów przyległych.
10) Zatrudnienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia, zatrudnienia kierowników robót branżowych oraz prowadzenia dziennika budowy.
11) Przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST; wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru lub inne osoby wyznaczone przez Zamawiającego.
6. Wszelkie wymagania dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, cech materiałów, wymagań szczególnych jak i specyfikacji technicznych zostały szczegółowo określone na podstawie Polskich Norm w załączonej dokumentacji technicznej.
7. Dokumentacja techniczna, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót oraz STWiOR stanowią załączniki do SWZ.
8. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w umowie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 2.
9. Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę.
10. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Rozwiązania równoważne muszą posiadać parametry techniczno-eksploatacyjno-montażowe nie gorsze jak uzyskane poprzez realizację według wskazań projektanta oraz pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego.
11. Jeżeli Zamawiający nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
12. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SWZ lub równoważny z materiałem, urządzeniem lub wyrobem wskazanym w SWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SWZ.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
14. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Hubert Loch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-101-44-48
7.3.3) Ulica: Cmentarna 9a
7.3.4) Miejscowość: Szczedrzyk
7.3.5) Kod pocztowy: 46-042
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hubert Loch INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE
jakie przetargi wygrała firma
Hubert Loch INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z OZIMKA
- "Dokumentacja projektowa świetlicy kontenerowej w Jedlicach."
- Budowa garażu wielofunkcyjnego OSP Szczedrzyk - wykonanie robót budowlanych wykończeniowych wewnętrznych
więcej: przetargi w Ozimku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Remont wybranych pomieszczeń parteru w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach im. Mikołaja Kopernika
- Wykonanie prac polegających na montażu urządzeń i instalacji do sterowania uchylaniem okien i roletami na poziomie trzeciej kondygnacji nadziemnej budynku B przy ul. Chałubińskiego 6 w Warszawie.
- Oświetlenie strefy sportu przy ul. Opalin
- Wykonanie dostawy i montażu rozdzielnicy SN 15 kV dla Hali Widowiskowo-Sportowej Immobile Łuczniczka zlokalizowanej przy ul. Toruńskiej 59 w Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.