Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00293418/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
roboty budowlane w ramach zadanie inwestycyjnego pn.: „Wzrost standardów infrastruktury medycznej i technicznej w obszarze Traktu Operacyjnego oraz Bloku Porodowego z Salą cięć cesarskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001281053
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bialska 104/118
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 367 36 74
1.5.8.) Numer faksu: 34 367 36 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grazyna.kukula@szpitalparkitka.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalparkitka.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpitalparkitka.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
roboty budowlane w ramach zadanie inwestycyjnego pn.: „Wzrost standardów infrastruktury medycznej i technicznej w obszarze Traktu Operacyjnego oraz Bloku Porodowego z Salą cięć cesarskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d34f8e17-fe27-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214020/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Wzrost standardów infrastruktury medycznej i technicznej w obszarze Traktu Operacyjnego oraz Bloku Porodowego z Salą cięć cesarskich poprzez kompleksową modernizację pomieszczeń (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293418
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSzS.DEZ.26.034.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wzrost standardów infrastruktury medycznej i technicznej w obszarze Traktu Operacyjnego oraz Bloku Porodowego z Salą cięć cesarskich poprzez kompleksową modernizację pomieszczeń oraz pełne zabezpieczenie energetyczne i przeciwpożarowe budynków „B” i „C” Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie przy ul. Bialskiej 104/118”.
2. Uwaga - dokumentacja projektowo – kosztorysowa została opracowana dla zakresu robót Traktu Operacyjnego oraz Bloku Porodowego z salą cięć cesarskich, natomiast przedmiotowe postępowanie przetargowe obejmuje zakres robót dotyczący Traktu Operacyjnego bez obszaru Bloku Porodowego wraz salą cieć cesarskich.
3. Prace budowlane będą polegały na przebudowie i modernizacji istniejących pomieszczeń II piętra w budynku „B” na potrzeby Traktu Operacyjnego i przewidują m.in.:
- Wyburzanie ścianek działowych wg rysunków
- Wyrównanie posadzek i poziomów w miejscach rozbiórek i pomieszczeniach
- Zamurowanie otworów wg rysunków
- Wykucie nadproży i otworów drzwiowych
- Montaż nowych nadproży w ścianach
- Demontaż i wymiana stolarki okiennej wg zestawienia projektowego
- Wykonanie poszerzonych otworów
- Skucie starej glazury i usunięcie powłok malarskich ze ścian
- Skucie posadzek i oczyszczenie podłoża
- Budowa nowych ścianek działowych w technologii lekkiej z płyt gipsowych na ruszcie
- Wykonanie nowych nadproży i osadzenie ościeżnic drzwiowych
- Wykonanie przejść instalacyjnych przez ściany i stropy
- Obudowa przewodów wentylacyjnych i sanitarnych z płyty g-k
- Skucie podłóg do konstrukcji stropu
- Wykonanie nowych podłoży
- W pomieszczeniach mokrych wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z płynnej foli
- Skucie starych tynków ze ścian i ścianek
- Wykonanie i montaż konstrukcji stalowej z dla podwieszenia kolumn anestezjologicznych,
chirurgicznych oraz lamp operacyjnych (jeśli to konieczne)
- Wykonanie i montaż stalowego rusztu obudowy kanałów zewnętrznych wentylacji mechanicznej
- Demontaż starych instalacji
- Ułożenie instalacji wod – kan wg proj. branżowych
- Montaż instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wg projektów branżowych
- Montaż instalacji elektrycznej wg proj. branżowych
- Montaż kratek wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej
- Wykonanie wylewek samopoziomujących
- Wykonanie nowych tynków gipsowych 4 – kategorii pod malowanie
- Demontaż starych sufitów podwieszanych z paneli stalowych
- Montaż rusztów systemowych i stropów podwieszanych, rastrowych
- Wyłożenie glazurą ścian pomieszczeń WC, łazienek, pomieszczenia porządkowego i innych mokrych pomieszczeń do pełnej wysokości
- Układanie płytek na posadzkach
- Montaż urządzeń sanitarnych wg proj. branżowych
- Montaż ościeżnic drzwiowych i drzwi
- Montaż drzwi p. poż
- Układanie wykładzin posadzkowych wg zaleceń producenta z wywinięciem na ściany
- Układanie wykładzin ściennych PCV w gabinetach wg opisów
- Montaż narożników , listew odbojowych , poręczy
- Malowanie pomieszczeń
- Wymiana dźwigów wraz z elementami towarzyszącymi
- Dostawa i montaż wyposażenia medycznego zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarem robót wraz z wykonaniem niezbędnych instalacji zasilających i przyłączeniowych
- w salach operacyjnych nr: BO/09, BO/11, BO/25, BO/26, BO/27, BO/28 w których będą użytkowane aparaty RTG z ramieniem C wymaga się uzyskania przegród radiologicznych (ścian, stopów, drzwi) na poziomie 1mm ekwiwalentu Pb, oraz w sali nr: BO/08 w której będzie użytkowany aparat RTG typu O-arm wymaga się uzyskania przegród radiologicznych (ścian, stopów, drzwi) na poziomie 1,5 mm ekwiwalentu Pb. Pomieszczenia sal muszą również spełniać wymogi techniczne stawiane w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi dla aparatów RTG wskazanych dla poszczególnych sal operacyjnych.
- Inne prace budowlano – instalacyjne, które nie zostały wprost określone w dokumentacji projektowo – kosztorysowej, ale są niezbędne prawidłowego funkcjonowania modernizowanego obszaru z zastrzeżeniem, że są pochodną prowadzonych robót i wynikają z technologii budowlanej.
4. Szczegółowy opis modernizacji zawiera dokumentacja projektowo-kosztorysowa wraz z przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą integralna część przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych
45421112-2 - Instalowanie ram okiennych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421132-8 - Instalowanie okien
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431200-9 - Kładzenie glazury
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22100000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22490982,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22100000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA SZYMBUD SP. Z O. O. SP. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492221756
7.3.3) Ulica: 270 Kłomnice, ul. Częstochowska 2g
7.3.4) Miejscowość: Kłomnice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-270
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia:
a) wykonanie części dotyczącej robót budowlanych firmie WODPOL Sp. z o. o. z siedzibą w Żywcu, ul. ks. prałata Stanisława Słonki 24 Wartość brutto części zamówienia powierzona podwykonawcy stanowi 10% wartości całego zamówienia.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA SZYMBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA SZYMBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22100000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-26INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarniczych i ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa jaj kurzych świeżych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa drobiu na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa mrożonych warzyw, owoców, przetworów mięsno-mącznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa ryb i przetworów rybnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.