Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00273309/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
- 2022/BZP 00285077/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyfryzacja Urzędu Gminy w Doruchowie w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DORUCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kępińska 13
1.5.2.) Miejscowość: Doruchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-505
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 6273633221
1.5.8.) Numer faksu: 627363240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@doruchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.doruchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/doruchow.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyfryzacja Urzędu Gminy w Doruchowie w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d63963cb-09b1-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018300/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyfryzacja Urzędu Gminy w Doruchowie w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273309/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup:1) w części 1: 18 jednostek stacji roboczych, 1 oprogramowanie serwerowe, 2 urządzenia wielofunkcyjne, aktualizacja 1 urządzenia sieciowego UTM na okres 2 lat, wznowienie 4 podpisów kwalifikowanych na okres 2 lat, 1 szkolenie stacjonarne dla pracowników urzędu w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania;
2) w części 2: 25 platform poczty email oraz pracy grupowej, 1 chmura obliczeniowa dla JST;
3) w części 3: 1 modernizacja sieci LAN,
4) w części 4: 1 dostosowanie obecnej strony internetowej do WCAG 2.1 oraz poprawa jej bezpieczeństwa,
5) w części 5: 1 szkolenie dla pracowników urzędu w zakresie cyberbezpieczeństwa, 1 diagnoza cyberbezpieczeństwa:
6) w części 6: 1 oprogramowanie do inwentaryzacji oraz nadzoru nad infrastrukturą IT.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ -Opis Przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
30214000-2 - Stacje robocze
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
79132000-8 - Usługi uwierzytelniania
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 94117,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup w części 2: 25 platform poczty email oraz pracy grupowej, 1 chmura obliczeniowa dla JST.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ -Opis Przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72317000-0 - Usługi przechowywania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48811000-6 - System poczty elektronicznej
4.5.5.) Wartość części: 14634,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup w części 3: 1 modernizacja sieci LAN.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ -Opis Przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32428000-9 - Modernizacja sieci
4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup w części 4: 1 dostosowanie obecnej strony internetowej do WCAG 2.1 oraz poprawa jej bezpieczeństwa.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ -Opis Przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup w części 5: 1 szkolenie dla pracowników urzędu w zakresie cyberbezpieczeństwa, 1 diagnoza cyberbezpieczeństwa.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ -Opis Przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8158,54 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup w części 6: 1 oprogramowanie do inwentaryzacji oraz nadzoru nad infrastrukturą IT.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ -Opis Przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48420000-8 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami i zestawy pakietów oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4781,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4781,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trol InterMedia sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872080002
7.3.3) Ulica: Poznańska
7.3.4) Miejscowość: Wronki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4781,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielkopolski Ośrodek Kształcenia i Studiów Samorządowych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 781-10-03-898
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-818
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1.Przeprowadzenie diagnozy
cyberbezpieczeństwa.
2.Przeprowadzenie szkolenia z zakresu
cyberbezpieczeństwa.
CompNet Sp. z o. o. ul. Leszczynowa 33A,
62-500 Konin
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie dwóch szkoleń e-learningowych z zakresu cyberbezpieczeństwa.
- Dostawa artykułów elektrotechnicznych dla JW 4101 w Lublińcu
- Szkolenie grupowe dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Kurs obsługi MS EXCEL poziom podstawowy"
- "Bezpieczeństwo informacji na pierwszym planie: Cyberbezpieczna Gmina Gaworzyce" - dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawy w ramach projektów mających na celu Wsparcie dzieci z Przedszkola w Świbiu i Wielowsi
- Dostawa serwera backupowego wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym i macierzą dyskową realizowana w ramach Projektu grantowego pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.