Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00242580/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyposażenia wzorcowej Pracowni Ergonomii Pracy (PEP) oraz Pracowni Walidacji Kompetencji (PWK) realizowana w ramach projektu „praca60plus..." cz. I-IV”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIAŁOSTOCKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA KADR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050503972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 8
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-441
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 856537700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fundacja@bfkk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bfkk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bfkk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wyposażenia wzorcowej Pracowni Ergonomii Pracy (PEP) oraz Pracowni Walidacji Kompetencji (PWK) realizowana w ramach projektu „praca60plus..." cz. I-IV”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-390c2b7f-fd5c-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005525/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa na wyposażenie wzorcowej Pracowni Ergonomii Pracy (PEP) realizowana w ramach projektu „praca60plus: interdyscyplinarny model przedłużenia aktywności zawodowej pracowników w wieku emerytal...”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„praca60plus: interdyscyplinarny model przedłużenia aktywności zawodowej pracowników w wieku emerytalnym realizowany w obszarze ergonomii, elastyczności i walidacji środowisk pracy”, WND-POWR.04.03.00-00-0043/202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242580/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19/WYP/60PLUS/POWER/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 56907,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Nazwa LiczbaSztuk Specyfikacja techniczna: minimalne wymagania Zamawiającego
1. Stół owalny 1 Stół owalny konferencyjny.
Specyfikacja:
wymiary (długość x szerokość) w zakresie: 130-140 cm x 80-90 cm
blat: drewnopodobny lub drewniany
nogi metalowe lub drewniane lub drewnopodobne
2. Krzesło konferencyjne 3 Krzesło konferencyjne.
Specyfikacja:
obicie: tapicerka welurowa
kolor tapicerki: granatowy
nogi metalowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Nazwa Liczbasztuk Specyfikacja techniczna: minimalne wymagania Zamawiającego
1. Komputer przenośny z ekranem dotykowym 1 Komputer przenośny z ekranem dotykowym.
Specyfikacja:
procesor musi uzyskiwać wynik CPU Mark nie mniejszy niż 10 000 punktów w teście Passmark CPU zgodnie z zestawieniem opublikowanym na stronie WWW https://www.cpubenchmark.net z dnia 30 czerwca 2022 roku. Zestawienie z 30 czerwca 2022 roku z https://www.cpubenchmark.net/CPU_mega_page.html stanowi Załącznik nr 9
wielkość ekranu dotykowego: co najmniej 13,3’’
pamięć operacyjna RAM co najmniej 8 GB
pojemność dysku co najmniej 512 GB wykonany w technologii SSD
karta graficzna co najmniej 2800 pkt. GPU w teście GPUMARK zgodnie z zestawieniem opublikowanym na stronie WWW z dnia 30 czerwca 2022 roku. Zestawienie z 30 czerwca 2022 roku z
https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php
stanowi Załącznik nr 10
matryca wielkość co najmniej 13,3”
rozdzielczość co najmniej 1920 x 1080
co najmniej 1 port HDMI
co najmniej 1 port VGA lub dołączona przejściówka HDMI do VGA
co najmniej 2 x USB w tym co najmniej 1 x USB w standardzie min. 3.0
złącza lub złącze słuchawek i mikrofonu, RJ-45
łączność bezprzewodowa WiFi 802.11
bluetooth
karta sieciowa RJ-45, zintegrowana 10/100/1000
wyposażenie multimedialne: karta dźwiękowa, wbudowane głośniki
wbudowana kamera, wbudowany mikrofon
klawiatura: w standardzie QWERTY w układzie polskim, touchpad z dwoma przyciskami lub clickpad
system operacyjny: Microsoft Windows 10 64-bit Professional lub równoważny
2. Oprogramowanie biurowe 1 Office 2019 Standard dla jednego stanowiska lub równoważny – przez równoważność rozumie się pełną funkcjonalność jaką oferuje wymagane oprogramowanie.
Specyfikacja:
platforma: Windows
polska wersja językowa
liczba stanowisk: 1
licencja wieczysta
3. Kamera cyfrowa 1 Kamera cyfrowa.
Specyfikacja:
nagrywanie: przepustowości co najmniej 50 Mb/s
Full HD
wbudowany mikrofon 5.1
rodzaj stabilizacji obrazu: optyczny
stabilizacja obrazu
zbliżenie cyfrowe: co najmniej x250
zbliżenie optyczne: co najmniej x20
rozdzielczość nagrywania filmów: co najmniej 1920 x 1080
wbudowane Wi-fi
złącze HDMI
złącze USB 2.0
zasilanie akumulatorowe
menu w języku polskim
4. Mikrofon 1 Mikrofon pojemnościowy.
Specyfikacja:
czułość mikrofonu: co najmniej 30 dB
pasmo przenoszenia 20 – 20 000 Hz
łączność: przewodowa
złącze: mini jack 3.5 mm lub USB 2.0
długość przewodu: co najmniej 1,5 m
możliwość postawienia na biurku
bez konieczności posiadania przedwzmacniacza
bez konieczności instalacji sterowników
zasilanie USB
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 7800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Nazwa Liczbasztuk Specyfikacja techniczna: minimalne wymagania Zamawiającego
1. Drukarka 3D z pakietem merytorycznym i akcesoriami 1 Drukarka 3D z akcesoriami.
Specyfikacja:
intuicyjny interfejs
zdalny podgląd wydruku
połączenie Wi-fi
pole robocze: co najmniej 20 x 20 x 18 cm
co najmniej 8 filamentów PLA
biblioteka gotowych do druku modeli 3D z technologią druku po jednym kliknięciu: co najmniej 10 tys. modeli
karty pracy dla użytkowników
gwarancja 24 miesiące
szkolenie wdrożeniowe przygotowujące do używania drukarki 3D – stacjonarne lub on-line
serwis na terenie całej Polski
bezpłatna infolinia ze wsparciem specjalistów
2. Skaner 3D 1 Skaner 3D ze statywem i obrotowym stolikiem.
Specyfikacja:
liczba klatek na sekundę: co najmniej 8
obszar skanowania: co najmniej 37 x 52 cm
rozdzielczość przestrzenna: co najmniej 0,5 mm
odległość skanowania: w zakresie co najmniej 50-80 cm
zasięg skanowania (tryb ręczy): co najmniej 0,5 m do 1,5 m
zasięg skanowania (tryb obrotowy): co najmniej 0,4 m do 0,5 m
przesyłanie danych: USB 3.0
zgodność z systemem: co najmniej Microsoft Windows 10 64-bit
statyw
panel na stolik
okablowanie zasilające skaner, stolik
kabel USB do przesyłania danych
dysk USB co najmniej 4G
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38520000-6 - Skanery
39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 24928,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Nazwa Liczbasztuk Specyfikacja techniczna: minimalne wymagania Zamawiającego
1. Czaszka model anatomiczny 1 Szczegółowy model anatomiczny w skali 1:1. Model czaszki człowieka pokazujący wszystkie funkcje i struktury anatomiczne; prezentujący kości, szczęki oraz zęby. Trójwymiarowa wizualizacja, pokazująca kości i obie szczęki wraz z zębami. Model prezentujący co najmniej następujące części: kość czołową, ciemieniową, nosową, sitową, łzową, klinową, potyliczną, skroniową, jarzmową, górną szczękę, dolną szczękę i zęby. Model powinien ukazywać rzeczywisty szkielet głowy człowieka.
Specyfikacja produktu:
model w skali 1:1
kolor: naturalny (kość)
wysokość: co najmniej 20 cm
model powinien zawierać ruchome części
z tworzywa sztucznego
2. Model szkieletu człowieka 1 Model szkieletu w naturalnej wielkości posiadający ruchomy kręgosłup, pozwalający na przechylenie modelu do przodu, do tyłu i w bok. Model posiadający ruchome kończyny, umożliwiające demonstrację różnych ruchów. Ruchomy szkielet przedstawiający po prawej stronie co najmniej 5 stawów z odpowiednim aparatem ruchowym. Model na stabilnej podstawie jezdnej. Model z co najmniej następującymi stawami wraz z aparatem ruchowym: ramienny, łokciowy, dłoni, biodrowy, kolanowy, stopowy.
Specyfikacja produktu:
model w skali 1:1
wysokość: co najmniej 175 cm
materiał: tworzywo sztuczne
ruchome kończyny
ze zdejmowanym co najmniej 1 ramieniem i co najmniej 1 nogą
zdejmowana czaszka rozkładana na części
na stabilnej jezdnej podstawie
3. Model szkieletu stopy z więzadłami 1 Model szkieletu stopy przedstawiający kości stopy, stawy skokowe, więzadła oraz część kości strzałkowej i piszczelowej. Model anatomiczny naturalnej wielkości. Model szkieletu stopy powinien posiadać ruchome palce.
Specyfikacja produktu:
model szkieletu stopy z tworzywa sztucznego
ukazujący co najmniej: staw skokowy, więzadła, część kości strzałkowej i piszczelowej
wymiary: co najmniej 18 x 18 x 7 cm
zamontowany na podstawie
4. Model stawu biodrowego 1 Anatomiczny model stawu biodrowego ukazujący szczegółową budowę stawu biodrowego oraz otaczające wiązadła oraz co najmniej następujące struktury: grzebień kości biodrowej, kość biodrowa, kość łonowa, staw biodrowy, kość udowa, więzadła stawowe.
Specyfikacja produktu:
model stawu biodrowego z więzadłami
wymiary: co najmniej 28 x 18 x 13 cm
na podstawie
5. Model szkieletu ręki z jej anatomiczną budową 1 Anatomiczny model dłoni zamocowany na podstawie.
Specyfikacja produktu:
materiał: tworzywo sztuczne
kolor: naturalny (kość)
rozmiar: naturalnej wielkości
na podstawie
6. Model prostaty 1 Model przedstawiający zdrową prostatę, rozrost prostaty i prostatę z nowotworem.
7. Model stawu kolanowego ze zwyrodnieniem stawu kolanowego 1 Model stawu kolanowego ze zmianami reumatycznymi przedstawiający zdrowe kolano i kolano ze zmianami reumatycznymi (reumatoidalne zapalenie stawów). Główny model umieszczony na podstawie przedstawia zdrowe kolano w przekroju podłużnym. Zdrowe kolano ukazujące co najmniej następujące elementy: kość udowa, piszczel, kość strzałkowa, łąkotki, kłykcie, więzadło krzyżowe. Dodatkowo model z reumatoidalnym zapaleniem stawów i innymi stadiami choroby (co najmniej: wysięk stawu, uszkodzona chrząstka w kolanie, błona maziowa w stanie zapalnym, obrzęk torebki stawowej).
Specyfikacja:
wielkość w zakresie: 45%-55% naturalnej wielkości
modele umieszczone na podstawie
8. Model niewydolności żylnej 1 Model na podstawie przedstawiający co najmniej następujące objawy i skutki niewydolności żylnej: ropne zapalenie skóry, obrzęk limfatyczny, zapalenie zastoinowe, stwardnienie skórnotłuszczowe, wrzód żylny, zanik naczyń krwionośnych, grzybicze zrogowacenie paznokci, zapalenie naczyń, zapalenie tkanki łącznej, żylaki, wrzód stopy.
9. Model złamania udowego i chorobą zwyrodnieniową 1 Model złamania udowego i chorobą zwyrodnieniową. Staw biodrowy z oznaczonymi co najmniej 6 miejscami złamań kości udowej oraz chorobą zwyrodnieniową stawu. Posiadający wszystkie zewnętrzne cechy anatomiczne budowy kostnej z zaznaczonymi miejscami, w których najczęściej dochodzi do złamań oraz typowe objawy zużycia elementów stawu biodrowego (np. choroba zwyrodnieniowa stawu biodrowego).
Specyfikacja:
wysokość: co najmniej 20 cm
model na podstawie
10. Model implantu stawu biodrowego 1 Model implantu stawu biodrowego przedstawiający 3 stawy biodrowe: chory, zdrowy, z wszczepionym implantem.
Specyfikacja:
modele ruchome
odczepiane niektóre części
na podstawie
11. Konsekwencje palenia tytoniu – pokaz 3D 1 Konsekwencje palenia tytoniu pokaz 3D, ukazujący realne skutki na organach ludzkich palenia tytoniu. Zawierający naturalnej wielkości, kolorowe, dokładne modele narządów.
12. Skutki nadużywania alkoholu – pokaz 3D 1 Skutki nadużywania alkoholu pokaz 3D, ukazujący realne skutki na organach ludzkich nadużywania alkoholu. Zawierający naturalnej wielkości, kolorowe, dokładne modele narządów.
13. Skutki używania narkotyków – pokaz 3D 1 Skutki używania narkotyków pokaz 3D, ukazujący realne skutki na organach ludzkich używania narkotyków. Zawierający naturalnej wielkości, kolorowe, dokładne modele narządów
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 19679,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4305,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4305,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4305,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUKMEN SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692522053
7.3.3) Ulica: NIEPODLEGŁOŚCI 44-48
7.3.4) Miejscowość: KOSZALIN
7.3.5) Kod pocztowy: 75-252
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4305,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19446,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUKMEN SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692522053
7.3.3) Ulica: NIEPODLEGŁOŚCI 44-48
7.3.4) Miejscowość: KOSZALIN
7.3.5) Kod pocztowy: 75-252
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039
7.3.3) Ulica: ZAUŁEK DROZDOWY
7.3.4) Miejscowość: BYTÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26672,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36162,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26672,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA WIELOBRANZOWA FANTOM ANDRZEJ MIĘTKIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8550015235
7.3.3) Ulica: NIEDAMIRA 10
7.3.4) Miejscowość: WOLIN
7.3.5) Kod pocztowy: 72-510
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Wielobranżowa "FANTOM" Andrzej Miętkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Wielobranżowa "FANTOM" Andrzej Miętkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26672,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- ZK-DZP.262.105.2024 Zakup stanowisk dydaktycznych z platformą w postaci uniwersalnej płytki montażowej do Laboratorium Metrologicznego Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0"
- Post. o udzielenie zam. publicznego na dostawę Testów alergologicznych IgE oraz testów Iga i IgG do diagnostyki schorzeń autoimmunologicznych metodą immunoenzymatyczną wraz z dzierżawą sprzętu
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę obłożeń jednorazowego użytku
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
- Wykonanie dokumentacji projektowej i pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania "Modernizacja Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku"
- Wykonanie usługi stałej ochrony fizycznej terenu, zewnętrznej i wewnętrznej budynków Uniwersytetu w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.