Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00201241/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
- 2022/BZP 00209615/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KONSERWACJA I NAPRAWA BRAM GARAŻOWYCH I MAGAZYNOWYCH W BUDYNKACH ORAZ KONSERWACJA I NAPRAWA BRAM PRZESUWNYCH I SZLABANÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: 11 WOG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341260412
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 147
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-915
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 11WOG.SZPUB@RON.MIL.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/11wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KONSERWACJA I NAPRAWA BRAM GARAŻOWYCH I MAGAZYNOWYCH W BUDYNKACH ORAZ KONSERWACJA I NAPRAWA BRAM PRZESUWNYCH I SZLABANÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22461a2f-e71d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057835/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Konserwacja i naprawa bram garażowych i magazynowych w budynkach - cz. 1. Konserwacja i naprawa bram przesuwnych i szlabanów w budynkach - cz. 2.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201241/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/ZP/U/INFR/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. 1: „Konserwacja i naprawa bram garażowych i magazynowych w budynkach”4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 42429,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2: „Konserwacja i naprawa bram przesuwnych i szlabanów”.4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 81635,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w procesie oceny i badania złożonych ofert na ww. zadanie dokonał przeliczenia i podsumowania wartościowego poszczególnych zestawień cenowych. W efekcie tych czynności w treści ofert złożonych dla części 1 w pozycjach stanowiących podstawę wyceny na rok 2022 ( wiersze nr 33, 38, 40, 41 ), stwierdzono duże rozbieżności w poszczególnych wycenach. Po analizie zapisów, jako przyczynę takiego stanu uznano rozbieżność pomiędzy opisem przedmiotu a ilością do wykonania w ramach naprawy, co skutkowało dużą rozbieżnością w wycenach ofert. Wobec powyższego, w celu przeprowadzenia postępowania postępowania w sposób właściwy, nie powodujący zastrzeżeń i dający możliwość porównania złożonych ofert wskazane jest unieważnienie postępowania dla części 1.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58722,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99863,7 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73768,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOTMAN ROBERT SASOR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590781321
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137220,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich będących w administracji poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2025 r. z podziałem na VI części
- Odnowa nawierzchni DW Nr 538 na odc. Łasin DK16-Goczałki od km 19+676 do km 25+421, dł. 5,745 km
- Wyposażenie dla Zintegrowanego Bloku Operacyjnego 2
- (16-25) Dostawa odzieży jednorazowej operacyjnej z użyczeniem jednego dystrybutora wydającego odzież operacyjną
- Meble na potrzeby Zakładu Krwiolecznictwa
- Dostawa fantomów/manekinów
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie obiektów przystankowych na 2025 r.
- Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Jelenia Góra
- Centrum integracji międzypokoleniowej bazą kulturalno-turystyczną Gminy Rokiciny
- Usługa konserwacji zbiorników azotu i tlenu w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
- Wykonanie czynności czwartego poziomu utrzymania dwóch wagonów 120A
- NAPRAWA I KONSERWACJA STRZELNICY PISTOLETOWEJ W KOMPLEKSIE KOSZAROWYM 4369 W ŚWINOUJŚCIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.