Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00237628/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pokoi biurowych w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ WE WROCŁAWIU
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bernarda Pretficza 11
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-930
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 713606431
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_wroclaw@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pokoi biurowych w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e919255-cef7-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356062
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00464314/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pokoi biurowych (40 szt.) w Oddziale ZUS we Wrocławiu ul. Pretficza 11
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237628
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 470000.271.2.2024-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 579865,65 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 230028,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont 40 pokoi biurowych w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul, Pretficza 11.
Zamówienie obejmuje:
1) wymianę osprzętu elektrycznego (gniazd, włączników);
2) wymiana oświetlenia na LEDowe w wytypowanych pomieszczeniach;
3) wymianę okablowania oświetlenia, łączników i gniazd wtykowych (instalacja elektryczna) w pomieszczeniach;
4) wymianę istniejącej wykładziny na panele klasy min. AC5 z cokołem z listwy w tym samym kolorze;
5) malowanie grzejników i rur co;
6) wymianę kratek wentylacyjnych;
7) demontaż starych, drewnianych odbojnic ściennych;
8) demontaż starej tapety ściennej (lamperii);
9) demontaż starych rolet wraz z listwami sufitowymi;
10) ponowny montaż starych rolet wraz z listwami sufitowymi, z uprzednim ich oczyszczeniem;
11) naprawę spękań tynku poprzez zatopienie siatki z uprzednim przygotowaniem powierzchni;
12) malowanie ścian i sufitów z uprzednim przygotowaniem powierzchni (usunięcie plam po starych zaciekach, naprawa uszkodzeń mechanicznych, dziur po wkrętach/gwoździach, starych taśm, itp., gruntowanie, malowanie);
13) wyniesienie mebli, zabezpieczenie na czas remontu, wniesienie po remoncie;
14) konserwację stolarki okiennej drewnianej (okna połaciowe);
15) konserwację stolarki drzwiowej drewnianej wewnętrznej (drzwiczek rewizyjnych/technicznych w pokojach na piętrze);
16) malowanie listew przypodłogowych drewnianych;
17) naprawę i uzupełnienie ubytków tynków;
18) zabezpieczenie / czasowe odłączenie czujek ppoż. na czas prowadzenia prac, gdy okaże się to konieczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270471,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417957,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITORA Miłosz Mulczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240831608
7.3.3) Ulica: Osiedle Słoneczne 23
7.3.4) Miejscowość: Tuliszów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-510
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa elementów umundurowania i ekwipunku dla Straży Miejskiej Wrocławia
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 ZADANIA.
- ODNOWA OZNAKOWANIA POZIOMEGO DRÓG WOJEWÓDZKICH z podziałem na 4 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 Zadania.
- "Sukcesywna dostawa makaronów suchych i mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- SZP/242-057/2025 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej: Przebudowa budynku Wypoczynkowego Domu Pracy Twórczej "Limba" Politechniki Wrocławskiej przy ul. Olimpijskiej 8 w Karpaczu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali sportowej w Woliborzu
- Centrum integracji międzypokoleniowej bazą kulturalno-turystyczną Gminy Rokiciny
- "Balneum Glacensis - Rewitalizacja "wyspy" w minipark uzdrowiskowy w Polanicy-Zdroju"
- Odbudowa-remont budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Socjalizacyjnej Dom Dziecka w Krasnym Polu po powodzi
- Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu
- Remont budynku nr 691/k.4877 w m. Nowogród Bobrzański
więcej: Pokrywanie podłóg i ścian »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.