eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieUsługi cateringowe dla dzieci w Zespole Placówek Wsparcia Dziennego dla Dzieci w Siemianowicach Śląskich od września do grudnia 2023r.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi cateringowe dla dzieci w Zespole Placówek Wsparcia Dziennego dla Dzieci w Siemianowicach Śląskich od września do grudnia 2023r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 17

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 765 62 00

1.5.8.) Numer faksu: 32 765 62 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.siemianowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.siemianowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/795449

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi cateringowe dla dzieci w Zespole Placówek Wsparcia Dziennego dla Dzieci w Siemianowicach Śląskich od września do grudnia 2023r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e07402ac-254e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027904/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi cateringowe dla Zespołu Placówek wsparcia Dziennego dla Dzieci w Siemianowicach Śląskich od IX do XII 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319348

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.263.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 208761,08 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 56769,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczenie 3 posiłków dziennie - śniadań, obiadów i podwieczorków, tj. śniadań i obiadów dla dzieci młodszych oraz podwieczorków dla dzieci starszych w Zespole Placówek Wsparcia Dziennego dla Dzieci w Siemianowicach Śląskich (placówka przy ul. Śniadeckiego 13 i placówka przy ul. Matejki 4 ) w okresie od września do grudnia 2023r. Posiłki mają być dowożone 2 razy dziennie przez 5 dni w tygodniu – od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Przedmiot zamówienia dla Placówki przy ul. Śniadeckiego 13 obejmuje sporządzanie i dostarczanie posiłków dla szacunkowej liczby dzieci:
• 19 dzieci młodszych (śniadania oraz obiady przez 83 dni robocze);
• 30 dzieci starszych (podwieczorki przez 83 dni robocze)
Przewidywana liczba posiłków:
• śniadań dla dzieci młodszych: 1577, nie mniej niż 400 śniadań;
• obiadów dla dzieci młodszych: 1577, nie mniej niż 400 obiadów;
• podwieczorków dla dzieci starszych: 2490, nie mniej niż 630 podwieczorków.
Dla Placówki przy ul. Matejki 4:
• 15 dzieci młodszych (śniadania i obiady przez 83 dni robocze);
• 25 dzieci starszych (podwieczorki przez 83 dni robocze)
Przewidywana liczba posiłków:
• śniadań dla dzieci młodszych: 1245, nie mniej niż 315 śniadań;
• obiadów dla dzieci młodszych:1245, nie mniej niż 315 obiadów;
• podwieczorków dla dzieci starszych: 2075, nie mniej niż 520 podwieczorków.
Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58307,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58307,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58307,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Caritas Diecezji Gliwickiej/Dom Dziennego Pobytu "Rodzina" Caritas Diecezji Gliwickiej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311008107

7.3.3) Ulica: Ziemowita 2 / Wolności 586

7.3.4) Miejscowość: Gliwice/ Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58307,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Data realizacji zamówienia od 01.09.2023r. do 31.12.2023r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.