Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00296369/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
- 2024/BZP 00517822/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w roku 2024 z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9661579415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zaścianki, Szosa Baranowicka 37
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-522
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzd.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdb.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzd-bialystok.logintrade.net/zapytania_email,163205,737719dd206d51cd97927fb8a9af613d.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami publicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w roku 2024 z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f555bc2b-fe1c-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054934/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych robót w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2620.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w roku 2024 na terenie działania Obwodu Drogowo-Mostowego BiałystokSzczegółowy opis zamówienia stanowi rozdział III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w roku 2024 na terenie działania Obwodu Drogowo-Mostowego MichałowoSzczegółowy opis zamówienia stanowi rozdział III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w roku 2024 na terenie działania Obwodu Drogowo-Mostowego SurażSzczegółowy opis zamówienia stanowi rozdział III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44132,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44132,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy i Roboty Ziemne Krzysztof Korenkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441310047
7.3.4) Miejscowość: Filipów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Transport ciężarowy i roboty ziemne Krzysztof Korenkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Transport ciężarowy i roboty ziemne Krzysztof Korenkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44132,4 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44234,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205044,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44234,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy i Roboty Ziemne Krzysztof Korenkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441310047
7.3.4) Miejscowość: Filipów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Transport ciężarowy i roboty ziemne Krzysztof Korenkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Transport ciężarowy i roboty ziemne Krzysztof Korenkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44234,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41869,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89941,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41869,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo DROMA Majdecki Jacek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6671165300
7.3.4) Miejscowość: Lisewo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41869,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Szacunkowa wartość umowy zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć kwoty 60 000,00 zł brutto.
Część nr 2:
Szacunkowa wartość umowy zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć kwoty 60 000,00 zł brutto.
Część nr 3:
Szacunkowa wartość umowy zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć kwoty 60 000,00 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych
- BZP.272.36.2024.ŁC Ocena wpływy wsparcia EFS na poprawę sytuacji pracowników i przedsiębiorców - pomiar 4"
- Ochrona i dozór budynku i wyposażenia Szkoły Podstawowej Nr 52 im. Dr Ireny Białówny w Białymstoku, terenu należącego do Szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO W RAMACH ZADANIA MODERNIZACJA BLOKU OPERACYJNEGO, ADAPTACJA POMIESZCZEŃ POD APTEKĘ SZPITALNĄ UNIWERSYTECKIEGO DZIECIĘCEGO SZPITALA KLINICZNEGO
- Dostawa urządzeń sieciowych wraz z instalacją i uruchomieniem na potrzeby jednostek organizacyjnych oraz infrastruktury Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, mięsa i wędlin drobiowych oraz tłuszczy zwierzęcych
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.