eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczółkiNadzór inwestorski nad inwestycją: Przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, społeczno-kulturalnej i drogowej w Gminie Pszczółki.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad inwestycją: Przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, społeczno-kulturalnej i drogowej w Gminie Pszczółki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczółki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 18

1.5.2.) Miejscowość: Pszczółki

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-032

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pszczolki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2ef34cb-dff0-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad inwestycją: Przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, społeczno-kulturalnej i drogowej w Gminie Pszczółki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2ef34cb-dff0-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026695/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Nadzór inwestorski nad przebudową i modernizacją infrastruktury edukacyjnej, społeczno-kulturalnej i drogowej w Gminie Pszczółki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245733

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPZ.271.1.8.2024.EK/AWOZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 101626,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I - Nadzór inwestorski nad przebudową i rozbudową budynku dawnej szkoły w Kolniku.
Zamówienie dotyczy sprawowania nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, branży sanitarnej, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, branży elektrycznej i elektroenergetycznej oraz inżynierii drogowej nad przebudową istniejącego budynku komunalnego oraz gospodarczego w miejscowości Kolnik (działka nr 105 obręb Kolnik), z rozbudową o przeszklony łącznik scalający obie bryły w jedną i ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską. Kubatura budynku wynosi ok. 3.042,00 m².
Zakres robót obejmuje nadzór nad:
- wykonaniem instalacji elektrycznej zewnętrznej, w tym zasilanie w energię elektryczną i instalację oświetlenia zewnętrznego (bez rozdzielnicy terenowej i zasilania wiaty),
- wykonaniem instalacji elektrycznej wewnętrznej, w tym instalację zasilania windy i instalację fotowoltaiczną,
- wykonaniem instalacji teletechnicznej wraz z monitoringiem wizyjnym.
- wykonaniem instalacji ochrony przeciwpożarowej,
- wykonaniem instalacji doziemnej centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego i ciepłej wody użytkowej,
- wykonaniem instalacji doziemnej i przyłącza wodociągowego,
- wykonaniem instalacji doziemnej i przyłącza kanalizacji sanitarnej,
- wykonaniem instalacji wewnętrznej zimnej i ciepłej wody użytkowej,
- wykonaniem instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej,
- wykonaniem instalacji pomp ciepła,
- wykonaniem instalacji grzewczej,
- wykonaniem instalacji ciepła technologicznego,
- wykonaniem instalacji wentylacji mechanicznej,
- wykonaniem instalacji klimatyzacji,
- wykonaniem instalacji napowietrzania mechanicznego klatki schodowej.
- wykonaniem chodników, utwardzenia jezdni, nowego wjazdu i miejsc postojowych wraz ze stojakami na rowery.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II - Nadzór inwestorski nad dokończeniem kompleksowej termomodernizacji w Szkole Podstawowej w Pszczółkach - budowa fotowoltaiki i docieplenie dachu.
Zadanie obejmuje II etap termomodernizacji Szkoły Podstawowej w Pszczółkach przy ul. Szkolnej 4.
Zamówienie dotyczy sprawowania nadzoru inwestorskiego w branży elektroenergetycznej i konstrukcyjno-budowlanej nad dokończeniem kompleksowej termomodernizacji w Szkole Podstawowej w Pszczółkach.
Zakres robót obejmuje nadzór nad:
- wykonaniem docieplenia dachu szkoły (sześć segmentów),
- wykonaniem budowy dwóch instalacji fotowoltaicznych na dachu szkoły o mocy 50 kWp każda, wraz z instalacją elektryczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Nadzór inwestorski nad przebudową i adaptacją pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Pszczółkach.
Zamówienie dotyczy sprawowania nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, branży sanitarnej, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, branży elektrycznej i elektroenergetycznej nad przebudową i adaptacją pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Pszczółkach.
Zakres robót obejmuje nadzór nad:
• demontażem istniejących drzwi, ościeżnic;
• demontażem istniejącego wyposażenia sanitariatów;
• rozbiórką części wewnętrznych ścian działowych;
• usunięciem (zbiciem) tynków odwarstwionych i zawilgoconych;
• wykonaniem uzupełnienia tynków (tynk cementowo-wapienny);
• usunięciem wypełnienia pod oknami w ścianie południowo – zachodniej
• wypełnieniem obszarów jw. materiałem budowlanym (cegła pełna);
• rozbiórką istniejącej posadzki;
• likwidacją warstwy pod posadzkowej z wywozem gruzu i gleby;
• wykonaniem nowych warstw posadzki z wykonaniem izolacji przeciwwodnych,
• wykonaniem nowo projektowanych wygrodzeń ścianami z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu stalowym;
• wykonaniem gładzi tynkowych gipsowych;
• wykonaniem glazury na ścianach w pomieszczeniach sanitarnych;
• malowaniem pomieszczeń;
• wykonaniem zabudowy elementów instalacji wewnętrznych;
• montażem drzwi wewnętrznych;
• wykonaniem dostępu do ścian zewnętrznych na odcinkach objętych remontem w celu sprawdzenia stanu istniejącego pionowych izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych;
• rozbiórką i odtworzeniem zewnętrznych schodów, związanych z wykonaniem prac remontowych zewnętrznej izolacji przeciwwodnej;
• wykonaniem instalacji elektrycznych wewnętrznych oraz awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,
• wykonaniem instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wod-kan.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Brzechwy w Pszczółkach.
Zamówienie dotyczy sprawowania nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad przebudową ul. Brzechwy w Pszczółkach, zlokalizowanej na działkach oznaczonych geodezyjnie nr 69/4 i 70/2.
Zakres robót obejmuje nadzór nad wykonaniem jezdni, zjazdów i dojść do furtek zgodnie z dokumentacją projektową oraz opisem przedmiotu zamówienia.
Nawierzchnia z kostki betonowej około 930 m², długość drogi około 176 m. Jezdnia o szerokości 5m, z czego na szerokości 1m należy wyłożyć kostkę bezfazową koloru żółtego.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania kanalizacji deszczowej.
Oświetlenie drogowe zostanie wykonane przez Energa Oświetlenie. Wykonawca nie będzie odpowiedzialny za nadzór w branży elektrycznej. Wykonawca robót będzie zobowiązany udostępnić plac budowy dla Energa Oświetlenie w celu wykonania robót branży elektrycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - Nadzór inwestorski nad rozbudową ul. Kopernika w Pszczółkach.
Zamówienie dotyczy sprawowania nadzoru inwestorskiego w branży drogowej oraz wodno-kanalizacyjnej nad rozbudową ul. Kopernika w Pszczółkach, zlokalizowanej na działkach oznaczonych geodezyjnie nr 179/1, 182/1, 183/1, 184/1, 185/1, 186/1, 196/3, 187/1, 195/4 i 195/5.
Zakres robót obejmuje nadzór nad wykonaniem jezdni, zjazdów i dojść do furtek, progu zwalniającego, kanalizacji deszczowej, oznakowania pionowego i poziomego oraz dwóch miejsc postojowych na działce nr 195/5.
W ramach robót budowlanych zostaną wykonane:
- nawierzchnia z kostki betonowej grafitowej grubości 8 cm, około 1.100 m²;
- nawierzchnia z kostki betonowej oliwkowej grubości 8 cm, około 100 m²;
- nawierzchnia z kostki betonowej szarej o grubości 8 cm, około 567 m²;
- nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej o grubości 8 cm, około 282 m².
Długość drogi około 334 m. Jezdnia o szerokości 3,50 m (na łuku poszerzona do 4,25 m).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184455,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SK Krzysztof Szymański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792482673

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 11/15

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80048,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SK Krzysztof Szymański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792482673

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 11/15

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103778,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SK Krzysztof Szymański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792482673

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3 Maja 11/15

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8979,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80048,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8979,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRASA Mirosław Klotzke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841431907

7.3.3) Ulica: Rotmanka, ul. Łąkowa 6

7.3.4) Miejscowość: Straszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 83-010

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8979,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117338,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19434,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRASA Mirosław Klotzke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841431907

7.3.3) Ulica: Rotmanka, ul. Łąkowa 6

7.3.4) Miejscowość: Straszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 83-010

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19434,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.