Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00266825/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa narybku węgorza europejskiego, siei, troci jeziorowej, pstrąga potokowego oraz lina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIGIERSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200664930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywe 82
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-402
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marek.wrona@wigry.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a354ba6-0e89-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa narybku węgorza europejskiego, siei, troci jeziorowej, pstrąga potokowego oraz lina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a354ba6-0e89-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029569/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 „Dostawa narybku węgorza europejskiego, siei, troci jeziorowej, pstrąga potokowego oraz lina”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266825
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOO-424- /2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 139500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Narybek węgorza europejskiego w ilości 140 kg. Wymagania jakościowe i cechy:a) narybek podchowany, średnia masa jednostkowa 10 g/szt. (plus/minus 5 gramów),
b) lokalizacja hodowli i miejsce odbioru narybku do 200 km od miejscowości Krzywe 82, 16-402 Suwałki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 49000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Narybek siei w ilości 26 000 szt. Wymagania jakościowe i cechy:a) narybek jesienny, średnia masa jednostkowa – 15 g/szt. (plus/minus 5 gramów),
b) udokumentowane pochodzenie narybku od tarlaków z jezior Gaładuś lub Hańcza,
c) lokalizacja hodowli i miejsce odbioru narybku do 200 km od miejscowości Krzywe 82, 16-402 Suwałki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 54600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Narybek troci jeziorowej w ilości 2000 szt. Wymagania jakościowe i cechy:a) narybek w fazie smolt, masa jednostkowa w zakresie 15-100 g/szt.,
b) lokalizacja hodowli i miejsce odbioru narybku do 200 km od miejscowości Krzywe 82, 16-402 Suwałki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 5800,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Narybek pstrąga potokowego w ilości 4000 szt. Wymagania jakościowe i cechy:a) narybek jesienny, średnia masa jednostkowa – 15 gramów, plus/minus 5 gramów,
b) lokalizacja hodowli i miejsce odbioru narybku do 200 km od miejscowości Krzywe 82, 16-402 Suwałki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Narybek lina w ilości 690 kg. Wymagania jakościowe i cechy:a) narybek w formie kroczka, średnia masa jednostkowa – 50 g-150/szt.,
b) lokalizacja hodowli i miejsce odbioru narybku do 200 km od miejscowości Krzywe 82, 16-402 Suwałki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 24150,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Związek Wędkarski w Warszawie Gosp. Rybackie PZW w Suwałkach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 007025486
7.3.3) Ulica: Marii Konopnickiej
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Związek Wędkarski w Warszawie Gosp. Ryb. PZW w Suwałkach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 007025486
7.3.3) Ulica: Marii Konopnickiej
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Związek Wędkarski w Warszawie Gosp. Ryb. PZW w Suwałkach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 007025486
7.3.3) Ulica: Marii Konopnickiej
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Związek Wędkarski w Warszawie Gosp. Ryb. PZW w Suwałkach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 007025486
7.3.3) Ulica: Marii Konopnickiej
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Związek Wędkarski w Warszawie Gosp. Ryb. PZW w Suwałkach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 007025486
7.3.3) Ulica: Marii Konopnickiej
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- DOSTAWA I WDROŻENIE INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA GMINY SUWAŁKI
- Wykonanie i montaż dioram i makiet oraz wydruk i montaż plansz w Muzeum Wigier w Starym Folwarku.
- Zakup i dostawa mięsa drobiowego oraz wędlin drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Dostawa oleju napędowego
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na rozbiórce i budowie systemu kładek i mostów nad doliną rzeki Czarna Hańcza
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych w 2025 roku do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w Łącku
- Sukcesywny zakup i dostawa żywności w 2025r. dla Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Jana Pawła II w Dębicy
- Dostawa artykułów spożywczych do przedszkola "Miś" w Pniewach od 2 stycznia 2025 r. do 29 sierpnia 2025 r.
- "Zakup i dostawa artykułów spożywczych"
- DOSTAWA MROŻONEK DO STOŁÓWKI W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. BAJKOPISARZY ŚWIATA W LESZNOWOLI
- Dostawy żywności dla zwierząt ogrodu zoologicznego w Lubinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.