eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milejów-OsadaUsługa transportowa w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Milejów w roku szkolnym 2022/2023 wraz z opieką



Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa transportowa w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Milejów w roku szkolnym 2022/2023 wraz z opieką

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzancka 13a

1.5.2.) Miejscowość: Milejów-Osada

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-020

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814787610

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@milejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://milejow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa transportowa w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Milejów w roku szkolnym 2022/2023 wraz z opieką

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9d3eac3-149a-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038795/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa transportowa w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Milejów w roku szkolnym 2022/2023 wraz z opieką

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293949/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPR.271.30.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 208765,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.1. część 1 zamówienia – „Transport uczniów z terenu Gminy Milejów do i z SP w Łańcuchowie, Zespół Szkół im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Łęcznej, SRW w Łęcznej i SOSW w Świdniku”, której zakres rzeczowy obejmuje:
1) Dowóz uczniów w dniach nauki szkolnej (od poniedziałku do piątku) do Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie z klasami integracyjnym, Zespół Szkół im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Łęcznej (ul. Bogdanowicz 9), Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Łęcznej (ul. Litewska 16), Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku
(ul. Norwida 4) oraz odwóz po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania.
2) Usługa będzie świadczona od poniedziałku do piątku w dniach nauki szkolnej na następującej trasie:

DOWÓZ (7 uczniów)
Klarów (1 dziecko) - Milejów (3 dzieci) – Jaszczów
(1 dziecko) – Białka (1 dziecko) – Ostrówek-Kolonia (1 dziecko) – Szkoła Podstawowa w Łańcuchowie (wysiada 2 dzieci) - Zespół Szkół im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Łęcznej ( wysiada 1 dziecko) – Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Łęcznej (wysiada 3 dzieci) – Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Świdniku (wysiada 1 dziecko)

RAZEM 7 DZIECI + 1 OPIEKUN + 1 KIEROWCA= 9 OSÓB (w tym 3 dzieci na wózku)
długość trasy dowozu – około 65 km

ODWÓZ (7 uczniów)
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Świdniku (1 dziecko) – Szkoła Podstawowa w Łańcuchowie (2 dzieci) – Milejów (wysiada 1 dziecko) – Jaszczów (wysiada 1 dziecko) – Ostrówek-Kolonia (wysiada 1dziecko) - Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Łęcznej (3 dzieci) - Zespół Szkół im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Łęcznej (1 dziecko) – Klarów (wysiada 1 dziecko) – Milejów (wysiada 2 dzieci) – Białka (wysiada 1 dziecko)

RAZEM 7 DZIECI + 1 OPIEKUN + 1 KIEROWCA = 9 OSÓB (w tym 3 dzieci na wózku)
długość trasy odwozu – około 81 km
Uwaga:
2 dzieci porusza się na wózkach inwalidzkich,
1 dziecko porusza się na wózku RICO buggy,
4 dzieci porusza się samodzielnie.

3) Transport będzie realizowany pojazdem dostosowanym do jednoczesnego przewozu dwojga dzieci niepełnosprawnych na wózkach i jednego dziecka na specjalistycznym wózku dziecięcym (pojazd wyposażony w rampę lub windę),
4) Wykonawca będzie świadczył usługę przy użyciu samochodu posiadającego minimum 8 miejsc siedzących nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna, wyposażonego w pasy bezpieczeństwa, przystosowanego do przewozu dzieci na wózku inwalidzkim
i specjalistycznym wózku dziecięcym, zgodnie z pkt 3), mającego możliwość zamontowania siedzisk (fotelików) samochodowych dostosowanych do wzrostu dziecka i jego niepełnosprawności.
5) Szacowana ilość kilometrów w okresie obowiązywania umowy wynosi 26 100. Zamawiający informuje, że powyższa wartości jest wartością szacunkową. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie jedynie za ilość rzeczywiście przejechanych km w okresie realizacji umowy. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość kilometrów w miesiącu wynosi: 1 490.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 109620,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.2. część 2 zamówienia – „Transport uczniów z terenu Gminy Milejów do i z Przedszkola Ogólnodostępnego z Oddziałami Specjalnymi w Ludwinie, SOSW Nr 1 w Lublinie, SOSW w Bystrzycy”, której zakres rzeczowy obejmuje:
a) Dowóz uczniów do Przedszkola Ogólnodostępnego z Oddziałami Specjalnymi w Ludwinie, SOSW Nr 1 w Lublinie ul. Spółdzielczości Pracy 1, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bystrzycy.

DOWÓZ (6 uczniów)
Klarów (1 dziecko) – Milejów (2 dzieci) – Starościce (1 dziecko) – Białka (2 dzieci) - Przedszkole Ogólnodostępne z Oddziałami Specjalnymi w Ludwinie (wysiada 4 dzieci) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Bystrzycy (wysiada 1 dziecko) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 w Lublinie (wysiada 1 dziecko)

RAZEM 6 DZIECI + 1 OPIEKUN + 1 KIEROWCA = 8 OSÓB
długość trasy około 75 km

ODWÓZ (6 uczniów)
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 w Lublinie (1 dziecko) - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Bystrzycy (1 dziecko) - Przedszkole Ogólnodostępne z Oddziałami Specjalnymi w Ludwinie (4 dzieci) – Białka (wysiada 2 dzieci) – Starościce (wysiada 1 dziecko) – Milejów (wysiada 2 dzieci) – Klarów (wysiada 1 dziecko)

RAZEM 6 DZIECI + 1 OPIEKUN + 1 KIEROWCA = 8 OSÓB
długość trasy około 75 km


1) Transport będzie realizowany pojazdem dostosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych,
2) Wykonawca będzie świadczył usługę przy użyciu samochodu posiadającego minimum 6 miejsc siedzących, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna, wyposażonego w pasy bezpieczeństwa, mającego możliwość zamontowania siedzisk (fotelików) samochodowych dostosowanych do wzrostu dziecka i jego niepełnosprawności.
3) Szacowana ilość kilometrów w okresie obowiązywania umowy wynosi 23 606 Zamawiający informuje, że powyższa wartości jest wartością szacunkowymi. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie jedynie za ilość rzeczywiście przejechanych km w okresie realizacji umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 99145,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142631,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142631,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142631,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE - PRZEWÓZ OSÓB - Zbigniew Paszkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131086230

7.3.3) Ulica: Okulickiego 23/23

7.3.4) Miejscowość: Świdnik

7.3.5) Kod pocztowy: 21-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142631,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106227,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106227,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106227,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ''B.D.M. UNI-MED'' URSZULA BOJARSKA, SŁAWOMIR DZIKOWSKI, JERZY CEZARY MAKOLUS SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5050090338

7.3.3) Ulica: Stefanii Pawlak 30

7.3.4) Miejscowość: Łęczna

7.3.5) Kod pocztowy: 21-010

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106227,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.