eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieSukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w III i IV kwartale 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu



Ogłoszenie z dnia 2024-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w III i IV kwartale 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000686470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RZEMIESLNICZA

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps.zawiercie.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dps.zawiercie.powiat.finn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/929843

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w III i IV kwartale 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1df707a4-18f4-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356140

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038872/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów, wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w III i IV kwartale 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337084

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-1-0020/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99995,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu.
2. Szczegółowy rodzaj asortymentu oraz zakres zamówienia został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1.1 do SWZ. Ilości poszczególnych towarów podane w tym formularzu są ilościami przewidywanymi przez Zamawiającego, które zostały przyjęte
w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnych towarów w zależności od bieżących potrzeb przy jednoczesnym zachowaniu cen jednostkowych i do wysokości kwoty przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz prawo do możliwości ograniczenia zamówienia maksymalnie o 20 % jego zakresu.
3. Towary objęte niniejszym zamówieniem oraz sposób ich dostarczania muszą być zgodne z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia, Formularza asortymentowo-cenowego oraz obowiązującymi w tym zakresie normami i atestami oraz właściwymi dla przedmiotu zamówienia przepisami prawa.
4. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dla środka transportu, która zezwala na przewóz mięsa, drobiu, podrobów i wędlin oraz aktualne orzeczenie lekarskie z badania do celów sanitarno-epidemiologicznych osoby, która będzie dostarczała towar. Wymagania podlegają możliwości kontroli ze strony Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia.
6. Realizacja zamówienia musi być zgodna z wdrożonymi i stosowanymi w zakładzie Wykonawcy zasadami systemu HACCP.
7. Dostawy będą realizowane na podstawie odrębnych zamówień, określających min. ilość, asortyment towaru i termin dostawy.
8. Zamawiający wymaga, aby realizacja dostaw następowała w dni robocze, pięć razy w tygodniu, w godzinach 07:00-08:00 rano.
9. Wykonawca zapewni dostawy w terminie do 2 dni od dnia złożenia zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów ustawy z dn. 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca złoży oświadczenia dotyczącego udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym przeznaczonych do realizacji przedmiotowego zamówienia w formie określonej w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
11. Pozostałe wymagania stawiane Wykonawcy oraz sposób i szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, jak również warunki płatności, określają Projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15110000-2 - Mięso

15112000-6 - Drób

15131130-5 - Wędliny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Po otwarciu ofert, które zostały złożone w niniejszym postępowaniu, Zamawiający ustalił, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i nie będzie możliwe zwiększenie tej kwoty do najniższej ceny. Wobec powyższego została spełniona przesłanka do unieważnienia postępowania wskazana w art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109841,55

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130328,63

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.