Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00258512/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakątek 1
1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 586929400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pruszczgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6406931.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8a72cc5-0428-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356147
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021974/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa ulicy Piaskowej (173596G) w Wiślince
1.1.13 Przebudowa ulicy Polarnej i Południowej w Straszynie
1.1.47 Przebudowa ulicy Sadowej (173591G) w Wiślince
1.1.48 Przebudowa ulicy Leśnej (173683G) Żuława - Żuławka
1.1.49 Przebudowa ulicy Polnej w Bystrej (cd.)
1.1.51 Przebudowa drogi w Lędowie (dojazdy do pól)
1.1.52 Przebudowa ulicy Jesionowej (173566G) w Bystrej
1.1.54 Przebudowa ulicy Ogrodowej w Rokitnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258512/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1086343,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa ulicy Leśnej w miejscowości Żuławka”- roboty pomiarowe,
- rozebranie starej nawierzchni z płyt ażurowych typu Jomb na pow. 495,0 m²,
- wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych na pow. 495 m²,
- rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10 cm) na pow. 495 m²,
- ułożenie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych o wymiarach 300 cm x150 cm x15 cm, na pow. 495 m² - układ ułożenia pełny o szerokości od 3 m główna jezdnia i do 4,5 m na mijankach,
- wykonanie poboczy o gr. 7 cm z tłucznia kamiennego dwustronne na szerokości 0,5 m,
- roboty porządkowe, zagrabienie i zagęszczenie poboczy na odcinkach objętych pracami,
- płyty staro-użyteczne pozyskane z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania wytypowane przez Zamawiającego należy dostarczyć we wskazane miejsce w odległości do 15 km, a pozostałe płyty, które nie będą się nadawały do ponownego wbudowania wykonawca zagospodaruje/zutylizuje we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- transport pozyskanych płyt ażurowych w miejsce zakładanego wbudowania w odległości 15 km,
- wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie płyt ażurowych staro-użytecznych typu Jomb na pow. 247,50 m²,
- rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10 cm) na pow. 247,50 m²,
- ułożenie płyt ażurowych staro-użytecznych typu Jomb na pow. 247,50 m² - układ ułożenia pełny o szerokości od 3 m,
- wykonanie poboczy z gruntu rodzimego dwustronne o szerokości 0,5 m,
- roboty porządkowe, zagrabienie i zagęszczenie poboczy na odcinkach objętych pracami.
W drodze nie występują żadne urządzenia infrastruktury podziemnej oraz naziemnej do przebudowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 84447,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa ulicy Południowej w miejscowości Straszyn”- roboty pomiarowe,
- wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych na pow. 810 m²,
- rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10 cm) na pow. 810 m²,
- ułożenie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych o wymiarach 300 cm x150 cm x15 cm, na pow. 810 m² - układ ułożenia pełny o szerokości 4,5 m główna jezdnia,
- wykonanie poboczy o gr. 7 cm z tłucznia kamiennego dwustronne na szerokości 0,5 m,
- roboty porządkowe, zagrabienie i zagęszczenie poboczy na odcinkach objętych pracami,
- regulacja pionowa studzienek i zaworów (1 studnia teletechniczna, 5 studzienek dla włazów kanałowych, 9 zaworów wodociągowych i gazowych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 120107,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa ulicy Ogrodowej w miejscowości Rokitnica”- roboty pomiarowe,
- rozebranie starej nawierzchni z płyt ażurowych typu Jomb na pow. 490 m²,
- wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych na pow. 504 m²,
- rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10 cm) na pow. 504 m²,
- ułożenie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych o wymiarach 300 cmx150 cmx15 cm, na pow. 504 m² - układ ułożenia pełny o szerokości od 3 m główna jezdnia i do 4,5 m na mijankach,
- wykonanie poboczy o gr. 7 cm z tłucznia kamiennego dwustronne na szerokości 0,5 m,
- roboty porządkowe, zagrabienie i zagęszczenie poboczy na odcinkach objętych pracami,
- płyty staro-użyteczne pozyskane z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania wytypowane przez Zamawiającego należy dostarczyć we wskazane miejsce w odległości do 15 km, a pozostałe płyty, które nie będą się nadawały do ponownego wbudowania wykonawca zagospodaruje/zutylizuje we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- transport pozyskanych płyt ażurowych w miejsce zakładanego wbudowania w odległości 15 km,
- wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie płyt ażurowych staro-użytecznych typu Jomb na pow. 245,0 m²,
- rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10 cm) na pow. 245 m²,
- ułożenie płyt ażurowych staro-użytecznych typu Jomb na pow. 245 m² - układ ułożenia pełny o szerokości od 3 m,
- wykonanie poboczy z gruntu rodzimego dwustronne o szerokości 0,5 m,
- roboty porządkowe, zagrabienie i zagęszczenie poboczy na odcinkach objętych pracami.
- regulacja pionowa studzienek i zaworów (13 zaworów wodociągowych i gazowych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 90303,52 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bystra na dz. 84 ulica Jesionowa’’- roboty pomiarowe,
- rozebranie starej nawierzchni z płyt ażurowych typu Jomb na pow. 450 m²,
- wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych na pow. 900 m²,
- rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 20 cm) na pow. 900 m²,
- ułożenie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych o wymiarach 300 cmx150 cmx15 cm, na pow. 900 m² - układ ułożenia pełny o szerokości od 3 m główna jezdnia i do 4,5 m na mijankach,
- wykonanie poboczy o gr. 10 cm z tłucznia kamiennego dwustronne na szerokości 0,5 m,
- roboty porządkowe, zagrabienie i zagęszczenie poboczy na odcinkach objętych pracami,
- płyty staro-użyteczne pozyskane z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania wytypowane przez Zamawiającego należy dostarczyć we wskazane miejsce w odległości do 15 km, a pozostałe płyty, które nie będą się nadawały do ponownego wbudowania wykonawca zagospodaruje/zutylizuje we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- transport pozyskanych płyt ażurowych w miejsce zakładanego wbudowania w odległości 15 km,
- wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie płyt ażurowych staro-użytecznych typu Jomb na pow. 225,0 m²,
- rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10 cm) na pow. 225 m²,
- ułożenie płyt ażurowych staro-użytecznych typu Jomb na pow. 225 m² - układ ułożenia pełny o szerokości od 3 m,
- wykonanie poboczy z gruntu rodzimego dwustronne o szerokości 0,5 m,
- roboty porządkowe, zagrabienie i zagęszczenie poboczy na odcinkach objętych pracami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 151939,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa drogi gminnej ulica Polna w miejscowości Bystra”- roboty pomiarowe,
- rozebranie starej nawierzchni z płyt ażurowych typu Jomb na pow. 216 m²,
- wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych na pow. 216 m²,
- rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 20 cm) na pow. 216 m²,
- ułożenie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych o wymiarach 300 cmx150 cmx15 cm, na pow. 216 m² - układ ułożenia pełny o szerokości od 3 m główna jezdnia i do 4,5 m na mijankach,
- wykonanie poboczy o gr. 10 cm z tłucznia kamiennego dwustronne na szerokości 0,5 m,
- roboty porządkowe, zagrabienie i zagęszczenie poboczy na odcinkach objętych pracami,
- płyty staro-użyteczne pozyskane z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania wytypowane przez Zamawiającego należy dostarczyć we wskazane miejsce w odległości do 15 km, a pozostałe płyty, które nie będą się nadawały do ponownego wbudowania wykonawca zagospodaruje/zutylizuje we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 34296,74 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Lędowo działka 117/4”- roboty pomiarowe,
- wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych na pow. 300 m²,
- rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 20 cm) na pow. 300 m²,
- ułożenie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych o wymiarach 300 cmx150 cmx15 cm, na pow. 300 m² - układ ułożenia pełny o szerokości od 3 m główna jezdnia,
- wykonanie poboczy o gr. 10 cm z tłucznia kamiennego dwustronne na szerokości 0,5 m,
- roboty porządkowe, zagrabienie i zagęszczenie poboczy na odcinkach objętych pracami,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 47217,37 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa drogi gminnej ulica Piaskowa w miejscowości Wiślinka”- roboty pomiarowe,
- wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych na pow. 3330 m²,
- rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 20 cm) na pow. 3330 m²,
- ułożenie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych o wymiarach 300 cmx150 cmx15 cm, na pow. 3330 m² - układ ułożenia pełny o szerokości od 4,5 m główna jezdnia,
- wykonanie poboczy o gr. 10 cm z tłucznia kamiennego dwustronne na szerokości 0,5 m,
- regulacja zaworów oraz studzienek,
- roboty porządkowe, zagrabienie i zagęszczenie poboczy na odcinkach objętych pracami,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 474915,08 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa drogi gminnej ulica Sadowa w miejscowości Wiślinka”- roboty pomiarowe,
- rozebranie starej nawierzchni z płyt ażurowych typu Jomb na pow. 490 m²,
- wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych na pow. 522 m²,
- rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 20 cm) na pow. 522 m²,
- ułożenie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych o wymiarach 300 cmx150 cmx15 cm, na pow. 522 m² - układ ułożenia pełny o szerokości od 3 m główna jezdnia,
- wykonanie poboczy o gr. 10 cm z tłucznia kamiennego dwustronne na szerokości 0,5 m,
- regulacja zaworów oraz studzienek,
- roboty porządkowe, zagrabienie i zagęszczenie poboczy na odcinkach objętych pracami,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 83116,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKTOR INVESTMENT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040216293
7.3.3) Ulica: Raduńska
7.3.4) Miejscowość: Juszkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-000
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241062,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKTOR INVESTMENT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040216293
7.3.3) Ulica: Raduńska
7.3.4) Miejscowość: Juszkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-000
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131912,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131912,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane OELRICH Zygmunt Oelrich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921365710
7.3.4) Miejscowość: Więckowy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-250
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OELRICH ZYGMUNT GOSPODARSTWO ROLNE
jakie przetargi wygrała firma
OELRICH ZYGMUNT GOSPODARSTWO ROLNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131912,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213549,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333514,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213549,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane OELRICH Zygmunt Oelrich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921365710
7.3.4) Miejscowość: Więckowy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-250
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OELRICH ZYGMUNT GOSPODARSTWO ROLNE
jakie przetargi wygrała firma
OELRICH ZYGMUNT GOSPODARSTWO ROLNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213549,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52064,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52064,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane OELRICH Zygmunt Oelrich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921365710
7.3.4) Miejscowość: Więckowy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-250
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OELRICH ZYGMUNT GOSPODARSTWO ROLNE
jakie przetargi wygrała firma
OELRICH ZYGMUNT GOSPODARSTWO ROLNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52064,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66898,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66898,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane OELRICH Zygmunt Oelrich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921365710
7.3.4) Miejscowość: Więckowy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-250
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OELRICH ZYGMUNT GOSPODARSTWO ROLNE
jakie przetargi wygrała firma
OELRICH ZYGMUNT GOSPODARSTWO ROLNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66898,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 747099,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 945660,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 747099,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane OELRICH Zygmunt Oelrich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921365710
7.3.4) Miejscowość: Więckowy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-250
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OELRICH ZYGMUNT GOSPODARSTWO ROLNE
jakie przetargi wygrała firma
OELRICH ZYGMUNT GOSPODARSTWO ROLNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 747099,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117640,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163507,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117640,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane OELRICH Zygmunt Oelrich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921365710
7.3.4) Miejscowość: Więckowy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-250
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OELRICH ZYGMUNT GOSPODARSTWO ROLNE
jakie przetargi wygrała firma
OELRICH ZYGMUNT GOSPODARSTWO ROLNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117640,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JUSZKOWO
więcej: przetargi JUSZKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Budowa ekranów akustycznych w ciągu drogi ekspresowej S6 na odcinkach od km 332+553 do km 332+809 (strona lewa) oraz od km 332+771 do km 333+087 (strona lewa) - okolice węzła Matarnia w m. Gdańsk
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 266 ul. Szybka o budowę ścieżki pieszo- rowerowej w Radziejowie
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3905P Czarkowo - Widziszewo na odcinku Widziszewo - wiadukt o ścieżkę rowerową wraz z oświetleniem
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego nad Jeziorem Lubieckim w Lubczu.
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud-montażowych wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbudowy węzła przesiadkowego i parkingu w Kobierzycach.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.