Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00286280/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa węgla, koksu i ekogroszku do jednostek Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z podziałem 6 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_warszawa@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka wodna i utrzymanie wód
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa węgla, koksu i ekogroszku do jednostek Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z podziałem 6 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9222198-1177-11ed-8c68-c68bc3dc99bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa opału (węgiel, ekogroszek, miał, pellet, drewno) dla jednostek PGW WP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286280/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.ROZ.2810.53.2022/RZGW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 546028,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla dla PGW WP Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 18064,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla i ekogroszku dla PGW WP Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gdańsku4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 68569,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa koksu i ekogroszku dla PGW WP Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach4.5.3.) Główny kod CPV: 09113000-4 - Koks
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 82538,28 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla i ekogroszku dla PGW WP Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 59137,28 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla dla PGW WP Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 261499,75 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla, groszku dla PGW WP Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 56219,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienia prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 Ustawy Pzp z powodu braku wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu dnia 09.08.2022 r. o godzinie 11.00 upłynął termin na składanie ofert. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, w zakresie części nr 1, 2, 4, 5 i 6 nie wpłynęła żadna ofert.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienia prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 Ustawy Pzp z powodu braku wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu dnia 09.08.2022 r. o godzinie 11.00 upłynął termin na składanie ofert. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, w zakresie części nr 1, 2, 4, 5 i 6 nie wpłynęła żadna ofert.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129690,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129690,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129690,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ATEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691366316
7.3.3) Ulica: Gliwicka 3
7.3.4) Miejscowość: Pilchowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-145
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129690,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienia prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 Ustawy Pzp z powodu braku wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu dnia 09.08.2022 r. o godzinie 11.00 upłynął termin na składanie ofert. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, w zakresie części nr 1, 2, 4, 5 i 6 nie wpłynęła żadna ofert.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienia prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 Ustawy Pzp z powodu braku wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu dnia 09.08.2022 r. o godzinie 11.00 upłynął termin na składanie ofert. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, w zakresie części nr 1, 2, 4, 5 i 6 nie wpłynęła żadna ofert.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienia prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 Ustawy Pzp z powodu braku wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu dnia 09.08.2022 r. o godzinie 11.00 upłynął termin na składanie ofert. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, w zakresie części nr 1, 2, 4, 5 i 6 nie wpłynęła żadna ofert.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie posiadanych oraz udzielenie nowych licencji do oprogramowania antywirusowego ESET i oprogramowania biurowego ADOBE.
- Remont pokoi, dobór i wymiana zestawu podnoszenia ciśnienia na potrzeby bytowe i p. poż., remont ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Elbląg ul. Królewiecka 189 (...)
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe z nośnikami audio
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: A. Suligowskiego 3/5 m. 8 część nr 2: Krucza 51 m. 62 (w podziale na 2 części)
- Przebudowa przepompowni Wilczogęby gm. Sadowne, pow. węgrowski - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy węgla-groszku workowanego dla Domu Pomocy Społecznej "Borówek"
- DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO GROSZEK W ILOŚCI 290 TON
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.