Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00265865/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
- 2024/BZP 00278689/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zaplecza szatniowo - sanitarnego przy kompleksie sportowym „Orlik” w Kudowie-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24
1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kudowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zaplecza szatniowo - sanitarnego przy kompleksie sportowym „Orlik” w Kudowie-Zdroju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62c81e5c-ed07-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070188/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa zaplecza szatniowo-sanitarnego przy kompleksie sportowym "Orlik" w Kudowie-Zdroju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265865
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IROŚ.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 450959,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego przy kompleksie sportowym „Orlik” znajdującego się przy ul. Szkolnej 8 w Kudowie-Zdroju, działka nr 199, obręb Zakrze zgodnie z załączoną dokumentacją projektową pn.: „Budowa budynku zaplecza sanitarno-technicznego przy Orliku”. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim.
Inwestycja realizowana jest w ramach Programu modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko – ORLIK 2012” Edycja 2023.
Zakres robót w szczególności obejmuje:
1) Budowę budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego, w którego skład będą wchodzić: dwie identyczne szatnie (każda z nich z zapleczem sanitarnym), pokój nauczyciela, magazyn na sprzęt sportowy i toaleta z dostępem z zewnątrz z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych;
2) Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych;
3) Wykonanie chodnika z kostki betonowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój.
Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną.
Przedmiot zamówienia będzie wykonany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującego się w SWZ tj.: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami Prawa budowlanego, przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Wyżej wymienione dokumenty stanowią:
1. Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)- dokumentacja projektowa w formacie pdf
2. Załącznik nr 2 do SWZ - STWIORB w formacie pdf
3. Załącznik nr 4 do SWZ - IPU (Wzór umowy) w formacie pdf
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 633750,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 698275,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 633750,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WM-BUDOWNICTWO DAWID WITSANKO, ŁUKASZ MUC SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8871819003
7.3.3) Ulica: UL. GŁÓWNA
7.3.4) Miejscowość: BARDO
7.3.5) Kod pocztowy: 57-256
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WM - BUDOWNICTWO DAWID WITSANKO, ŁUKASZ MUC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
WM - BUDOWNICTWO DAWID WITSANKO, ŁUKASZ MUC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 633750,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Określenie terminu realizacji zdania datą wynika z zapisów warunków umowy o dofinansowanie zadania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w RAMACH PROGRAMU MODERNIZACJI KOMPLEKSÓW SPORTOWYCH „MOJE BOISKO – ORLIK 2012” – EDYCJA 2023
INNE PRZETARGI Z KUDOWY ZDROJU
- Modernizacja fragmentu ul. Głównej i fragmentu ul. Słone w Kudowie-Zdroju w ramach zadania pn.: "Modernizacja dróg i chodników"
- Wykonanie prac związanych z czynną ochroną ekosystemów leśnych w PNGS w 2025 roku. Część IV - Prace szkółkarskie, sadownicze i pszczelarskie.
- Budowa mostka dla pieszych na stawie w Parku Zdrojowym w Kudowie-Zdroju
więcej: przetargi w Kudowie Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi nr 393014T w msc. Kraszków na długości 885 mb
- Termomodernizacja budynku OSP Sławęcin
- Malowanie i szpachlowanie ścian i sufitów oraz wymiana spękanych płytek podłogowych w budynku NIZP PZH - PIB przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą
- Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej Nr 1374B na odcinku Słomianka - granica powiatu (Gm. Tykocin)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.