eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłubczyceWykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach Budowy ścieżki rowerowej Grobniki-Babice



Ogłoszenie z dnia 2024-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach Budowy ścieżki rowerowej Grobniki-Babice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Głubczycki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Kochanowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Głubczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 405 36 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.stupinska@powiatglubczycki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatglubczycki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach Budowy ścieżki rowerowej Grobniki-Babice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c28b2e60-03c0-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356236

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020890/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach Budowy ścieżki rowerowej Grobniki-Babice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304459

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Program funkcjonalno - użytkowy (PFU):
Program funkcjonalno - użytkowy należy wykonać zgodnie z wymogami zawartymi w art. 103 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454).
2. Główne założenia przedsięwzięcia:
a) W ramach projektu planuje się zadanie inwestycyjne polegającą na wykonaniu programu funkcjonalno - użytkowego dot. budowy ścieżki rowerowej na terenie Powiatu Głubczyckiego jako ekologicznej alternatywy dla ruchu pojazdów kołowych emitujących gazy spalinowe i oddzielenie ruchu rowerowego od ruchu samochodowego co oznacza zwiększenie bezpieczeństwa dla rowerzystów.
b) Przedmiotowa inwestycja polegała będzie na budowie ścieżki rowerowej na odcinku Grobniki – Babice. Ścieżka będzie przebiegać wzdłuż drogi powiatowej; dł. około 3 300 mb.
Całkowita długość planowanej ścieżki rowerowej to ok. 3 300 mb.
Planuje się:
a) Budowa ścieżki rowerowej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą (miejsca wypoczynku i postoju, ławki, kosze na śmieci, barierki zabezpieczające). Ścieżka ma spełniać zarówno zadanie komunikacyjne.
b) Przedmiotowa inwestycja polega na budowie ścieżki rowerowej dwukierunkowej o szerokości 2 m lub 2,5 m wykonanej z asfaltobetonu (o nawierzchni mineralno-bitumicznej) o łącznej długości 3 300 mb. Planowana ścieżka zostanie dowiązana do istniejących dróg powiatowych. Rowy przydrożne zostaną wyregulowane tak, aby zapewnić dobre odwodnienie ścieżki i jezdni dróg. Przekrój poprzeczny rowu: trapezowy oraz trójkątny. Pod zjazdami istniejącymi zostaną wykonane przepusty z rur K2K o średnicy 0,4 mb ze ściankami oporowymi prefabrykowanymi oraz zaprojektowane zostaną przepusty o średnicy 0,4 mb na połączeniu rowów w miejscach przejścia uzbrojenia podziemnego.
W ramach planowanej inwestycji Powiat Głubczycki planuje:
- prace przygotowawcze i uporządkowanie terenu,
- budowę ścieżki rowerowej z infrastrukturą towarzyszącą,
- wyposażenie w elementy komunalne (ławki, kosze itp.).
3. Forma, w jakiej wykonawca ma dostarczyć przedmiot zamówienia:
a) dokumenty winny być w języku polskim;
b) forma papierowa/drukowana ostatecznych wersji dokumentów (3 kpl.) - dobór skali wydruków poszczególnych map oraz stopień zagęszczenia treści na poszczególnych wydrukach winien uwzględniać ich przeznaczenie oraz funkcję (skala od 1: 10 000 do 1: 500); oprócz rysunków zawierających przebieg trasy dokumentacja powinna zawierać szczegółowe rysunki konstrukcyjne przyjętych warstw dla odniesienia do przyjętych wartości w sporządzonym przedmiarze i konsekwencji kosztorysie inwestorskim. Ostateczne wersje do wydruku winny być uzgodnione z Zamawiającym;
c) wersja elektroniczna (po 3 kpl) - na elektronicznych nośnikach informacji w plikach w formacie .pdf .ppt oraz plikach źródłowych możliwych do edycji (.doc, .docx, .rtf);
d) Wykonawca ma obowiązek na bieżąco konsultowania z Zamawiającym treści przygotowywanych dokumentów do czasu ich ostatecznego przyjęcia przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo wglądu w materiały dotyczące PFU oraz wnoszenia uwag na każdym etapie realizacji umowy w ramach co dwutygodniowych spotkań roboczych z Wykonawcą w siedzibie Zamawiającego;
e) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia będzie zobowiązany również do udzielania odpowiedzi na pytania potencjalnych wykonawców usług projektowych i robót budowlanych, które zostaną zadane w postepowaniu przetargowym na wyłonienie projektanta i wykonawcy robót budowlanych oraz wszelkich niezbędnych konsultacji z tym związanych;
f) potwierdzeniem odbioru przedmiotu zamówienia będzie protokół zdawczo - odbiorczy wraz z oświadczeniem Wykonawcy, iż przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z umową, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami, obowiązującymi przepisami oraz jest kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć;
g) wszystkie opracowania Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie
z potrzebami Zamawiającego oraz przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań racjonalizujących koszty budowy i eksploatacji obiektu. W szczególności muszą być zgodne z przepisami:
1) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 682 z późn. zm.),
2) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.),
3) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454),
4) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784),
5) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. 2022 r. poz. 1518).
4. Pozostałe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) dane do opracowania PFU, wymagane badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do sporządzenia, Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt,
b) zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do rzetelnego przygotowania oferty i zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26937,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59655,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26937,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Projektowe, inż. Marcin Różycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5361592562

7.3.3) Ulica: ul. Zdziarska 83Y/2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-289

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26937,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.