eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaczoryPoprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kaczory



Ogłoszenie z dnia 2024-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kaczory

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KACZORY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791193

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pilska 1

1.5.2.) Miejscowość: Kaczory

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-810

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672842371

1.5.8.) Numer faksu: 672841233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaczory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kaczory.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.kaczory.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kaczory

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb7cc39f-e052-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356250

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047665/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kaczory

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240926

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3504021,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BUDOWA ULICY ŁĄCZNEJ W M.KRZEWINA
Inwestycja położona jest na działkach ewidencyjnych nr 167, 189, 211. Istniejąca droga pełni funkcję obsługi komunikacyjnej przyległych pól i posesji oraz stanowi połączenie drogi powiatowej nr 1160P z drogą powiatową nr 1177P. Istniejąca droga posiada nawierzchnię gruntową utwardzoną miejscowo mieszanką z kruszywa łamanego oraz przekruszonym gruzem ceglano – betonowym.
Szerokość istniejącej drogi jest zmienna w przedziale 3,50 – 5,50 m. Na całej długości istniejącej drogi występują zawyżone gruntowe pobocza. Nawierzchnia istniejącej jezdni nie posiada normatywnych spadków podłużnych i poprzecznych. Odwonienie odbywa się powierzchniowo w przyległy teren w granicach istniejącego pasa drogowego. W przekroju istniejącej jezdni zlokalizowana jest sieć elektroenergetyczna wysokiego napięcia 3eW wraz z siecią teletechniczną.
Początek trasy przyjęto na krzyżowaniu z drogą powiatową nr 1160P (działka nr 167) natomiast koniec na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1177P (działka nr 211). Długość projektowanej trasy wynosi 822,46 m. Projektowana droga jest elementem istniejącej sieci dróg gminnych. Geometrię projektowanej trasy maksymalnie wpisano w jej istniejący przebieg wprowadzając jedynie drobne korekty mające na celu poprawę płynności projektowanej drogi. Szerokość projektowanej jezdni przyjęto 5,00 m z poszerzeniem do 6,00 m na łuku poziomym w km 0+580,55. Projektowane poszerzenie jezdni na łuku poprzedzone jest krzywymi przejściowymi o długości 20,00 m. Szerokość projektowanych poboczy przyjęto 2 x 0,75 m. Spadek projektowanej jezdni na odcinkach prostych przyjęto daszkowy o wartości 2%, natomiast na łuku poziomym w km 0+580,55 jednostronny o wartości 3%. Spadek poprzeczny gruntowych poboczy przyjęto 6%.
Nawierzchnię jezdni zaprojektowano z kostki betonowej o gr. 8 cm. Pobocza zaprojektowano jako gruntowe o gr. 10 cm (grunt z wykopu). Odwodnienie projektowanej drogi zaprojektowano jako powierzchniowe przy pomocy projektowanych spadków podłużnych i poprzecznych w projektowane pobocza gruntowe oraz w przyległy teren w granicach pasa drogowego. Projektowane odwodnienie nie powoduje negatywnego oddziaływania na warunki gruntowo – wodne przyległych działek.
W miejscach przecięcia projektowanej drogi z istniejącymi sieciami elektroenergetycznymi oraz teletechnicznymi zaprojektowano ułożenie dwudzielnych rur osłonowych. W miejscach przebiegu projektowanej drogi po istniejącej sieci wysokiego napięcia 3eW zaprojektowano zabezpieczenie istniejącej sieci poprzez ułożenie betonowych płyt o wym. 100 x 75 x 8 cm.
Projektowana inwestycja jest obiektem liniowym w zakres której wchodzą następujące elementy:
- jezdnia o nawierzchni z kostki betonowej o szerokości 5,00 m (z poszerzeniem na łuku poziomym w km 0+580,55 do 6,00 m),
- pobocza gruntowe o szerokości 0,75 m
Parametry techniczne
- klasa drogi - D (dojazdowa),
- kategoria drogi - droga gminna,
- kategoria ruchu drogowego - KR 1,
- dostępność - nieograniczona,
- prędkość projektowa - 30 km/h,
- szerokość jezdni - 2x2,50 m = 5,00 m (na łuku do 6,00 m),
- szerokość poboczy - 2 x 0,75 m,
- pochylenie poprzeczne jezdni - 2,00 – 3,00 %,
- pochylenie poprzeczne poboczy: - 6,00 %,
- spadki podłużne - 0,32 - 6,78 %,
Zestawienie powierzchni
Nawierzchnia z kostki betonowej: - 4.160,00 m2,
Tereny biologicznie czynne: - 3.970,00 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 985850,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi gminnej ulicy Lipowej w Brodnej
Stan istniejący
Działki nr 251, 250 i 249 zagospodarowane są istniejącym pasem przedmiotowej drogi gminnej z jezdnią o nawierzchni gruntowej. Działka nr 222 zagospodarowana jest pasem drogowym istniejącej drogi powiatowej nr 1177P z jezdnią o nawierzchni asfaltowej. Szerokość pasa drogowego projektowanej drogi gminnej jest zmienna i wynosi od 6,0m do 10,0m. Droga gminna posiada jezdnię o nawierzchni gruntowej i szerokości 3,40÷4,80m Przy drodze występują pobocza gruntowe, przerośnięte trawą, lekko zawyżone, o zmiennej szerokości od 0,80m do 1,20m. W koronie drogi gminnej rosną nieliczne drzewa oraz krzaki ograniczające skrajnię.
W obrębie pasa drogowego przedmiotowej drogi występuje infrastruktura techniczna niezwiązana z gospodarką drogową tj.:
doziemna sieć kanalizacji sanitarnej ks200,
doziemna sieć telekomunikacyjna z przyłączami tD,
doziemna sieć wodociągowa wD100 z przyłączami wD25,
doziemna sieć gazowa g250 oraz gD63 z przyłączami gD32,
doziemna sieć energetyczna RneN, eND oraz naziemna (słupowa) eN.
Droga przenosi ruch lokalny i stanowi dojazd do nielicznych zabudowań położonych w obrębie wsi Brodna oraz dojazd do pól i łąk. Natężenie ruchu jest małe. Istniejąca droga poza oznakowaniem włączenia do drogi powiatowej (znak A-7 „ustąp pierwszeństwa) nie posiada innego oznakowania oraz odwodnienia (kanalizacji deszczowej).
Stan projektowany
Drogę zaprojektowano jako jednojezdniową, jednopasmową, dwukierunkową z mijankami. Klasa techniczna D (dojazdowa). Początek drogi, km 0+000 zlokalizowano na istniejącym skrzyżowaniem z droga powiatową nr 1177P. Na skrzyżowaniu zaprojektowano obustronne wyokrąglenia łukami o promieniu R=6m. W km 0+447,40 zaprojektowano skrzyżowanie z drogą gminną (ulica Księżycową). Projektowana droga składa się z 5 odcinków prostych, jednego załamania trasy oraz 4 łuków poziomych. Projektowana długość odcinka wynosi 760,0m. W ciągu całego odcinka drogi zaprojektowano dwie mijanki w km 0+284,50 po stronie lewej oraz w km 0+512,60 po stronie prawej. Projektowana długość mijanek 25,0m + skosy o długości 3,0m.
Wzdłuż przedmiotowego odcinka zaprojektowano łącznie 7 zjazdów indywidualnych na pola, drogi lub do posesji: dwa po stronie prawej oraz 5 po stronie lewej drogi.
Drzewa, pnie oraz krzaki będące w kolizji z projektowaną budową drogi zaprojektowano do wycinki wraz z frezowaniem lub karczowaniem pozostałości po wycince. Wycinka drzew została wykonana po stronie Zamawiającego.
Projektowana, zasadnicza szerokość nawierzchni jezdni drogi gminnej wynosi 4,0m. Szerokość jezdni w miejscach występowania mijanek 5,50m Spadek poprzeczny nawierzchni jezdni dwustronny, „daszkowy” 2x2%. Projektowana konstrukcja jezdni, mijanek i zjazdów KR 1. Istniejący w km 0+686,40 przepust o średnicy 400mm i długości 6,0m projektuje się do przedłużenia po prawej stronie wraz z umocnieniem wlotu i wylotu brukiem na warstwie chudego betonu o grubości 10cm.
Projektowana konstrukcja jezdni drogi, mijanek oraz zjazdów składa się z:
- warstwy odcinającej z piasku o grubości 10cm,
-warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
0/31,5mm o grubości 20cm,
- skropienia emulsją asfaltową C 60B4ZM w ilości 0,80 kg/m2,
- warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 o grubości 5cm,
- skropienia emulsją asfaltową C 60B4ZM w ilości 0,20 kg/m,
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 o grubości 4cm.
Przy jezdni, po obu stronach, zaprojektowano pobocze o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm i szerokości 0,75m. Spadek poprzeczny pobocza jednostronny, 6% na zewnątrz.
Odwodnienie przedmiotowej drogi zaprojektowano jako powierzchniowe przez zastosowanie normatywnych spadków poprzecznych i podłużnych jezdni oraz poboczy poza koronę drogi.
Budowa ulicy Wrzosowej oraz Wiejskiej w m. Brodna
Projektowana inwestycja położona jest w miejscowości Brodna na części działek ewidencyjnych nr: 26, 102, 121, 40, 31, 32, 33/4, 39, 99/1. Odcinek trasy w km 0+000,00 – 0+521,67 (dz. nr 26) stanowi pas drogowy ulicy Wrzosowej, natomiast odcinek w km 0+531,67 – 0+998,50 (dz. nr 102) stanowi pas drogowy ulicy Wiejskiej. Wzdłuż projektowanej jezdni występują następujące skrzyżowania:
- km 0+531,42 – ul. Wiejska str. P,
- km 0+884,95 – ul. Lawendowa str. L,
- km 0+884,95 – ul. Sosnowa str. P.
Istniejąca droga posiada nawierzchnię z kruszywa łamanego, z przekruszonego gruzu betonowego oraz żużla paleniskowego o szerokości zmiennej w przedziale 3,30 – 5,00 m. Brak jest wyodrębnionych poboczy. Istniejąca nawierzchnia nie posiada normatywnych spadków podłużnych i poprzecznych. Odwonienie istniejącej drogi odbywa się powierzchniowo w przyległy teren w granicach istniejącego pasa drogowego.
Na odcinku 0+880,00 – 0+998,50 pod istniejącą drogą przebiega istniejąca sieć elektroenergetyczna oraz teletechniczna, którą przewidziano do przebudowy.
Istniejąca droga pełni funkcję drogi dojazdowej do przyległych pól i nieruchomości. Istniejąca droga po zakończeniu inwestycji zachowa swoją dotychczasową rolę oraz funkcję.
Początek projektowanej drogi przyjęto w km 0+000,00 na wysokości działki nr 30 (strona lewa), natomiast koniec w km 0+998,50 na połączeniu z istniejącą nawierzchnią bitumiczną. Projektowana droga jest elementem sieci dróg gminnych i pełni funkcję drogi dojazdowej do przyległych pół i nieruchomości. Długość projektowanej trasy wynosi 998,50 m.
Projektowaną drogę zlokalizowano w częściach działek drogowych (dz. nr 26, 40, 102, 121) oraz w częściach działek prywatnych (dz. nr 31, 32, 33/4, 39, 99/1), które po wybudowaniu drogi przekształcone zostaną w działki pasa drogowego. Geometrię projektowanej trasy maksymalnie wpisano w istniejący teren projektując 11 odcinków prostych i 10 łuków poziomych o promieniach w przedziale 40,00 – 1.500,00 m.
W ramach planowanej inwestycji przewidziano poprawę geometrii istniejących skrzyżowań.
Zaprojektowano jezdnie o szerokości 5,00 m wyokrąglone łukami poziomymi o promieniach w przedziale R = 4,00 – 20,00 m zgodnie z poniższą lokalizacją:
- km 0+531,42 – ul. Wiejska str. P,
- km 0+884,95 – ul. Lawendowa str. L,
- km 0+884,95 – ul. Sosnowa str. P.
Szerokość projektowanej jezdni na całym odcinku przyjęto 5,00 m. Na łukach poziomych zaprojektowano poszerzenia jezdni zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, które poprzedzono prostymi przejściowymi o długości 20,00 m. Szerokość poboczy przyjęto 2 x 0,75 m.
Nawierzchnię jezdni zaprojektowano z betonu asfaltowego AC 11S (KR 3-4), natomiast poboczy z kruszywa łamanego KŁSM 0/31,5 mm gr. 10 cm.
Odwodnienie projektowanej drogi zaprojektowano jako powierzchniowe przy pomocy projektowanych spadków podłużnych i poprzecznych w pobocza oraz w przyległy teren w granicach działek inwestora. Projektowane odwodnienie nie powoduje negatywnego oddziaływania na warunki gruntowo – wodne przyległych działek.
Na działce nr 102 znajduje się szafa kablowa typu SK6 będąca w kolizji z projektowanym przebiegiem ulicy Wiejskiej. W ramach projektu należy przestawić istniejącą szafę poza krawędź jezdni na działkę nr 99/1 zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Istniejącą linię kablową biegnącą od słupa energetycznego nn 0,4kV należy przełożyć do szafy w nowej lokalizacji. Istniejącą linię kablową zlokalizowaną po północnej stronie drogi należy unieczynnić i ułożyć w nowej lokalizacji poza obrysem jezdni zgodnie z projektem zagospodarowania. Istniejące linie przebiegające pod jezdnią należy zabezpieczyć rurami dwudzielnymi A110PS.
Na odcinku 0+880,00 – 0+998,50 zaprojektowano usunięcie kolizji z istniejącą siecią teletechniczną. Istniejącą sieć biegnącą po północnej stronie drogi należy unieczynnić, a następnie ułożyć w nowej lokalizacji poza obrysem jezdni. W tym celu zaprojektowano trzy nowe studnie teletechniczne typu SKR-1 przez które poprowadzono nową linię kablową. W miejscach poprzecznych przejść pod drogą zaprojektowano rury osłonowe typu RHDPE 110/6,3.
Projektowana inwestycja jest obiektem liniowym w zakres której wchodzą następujące elementy:
- jezdnia o nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,00 m z poszerzeniami na łukach poziomych,
- pobocza z kruszywa łamanego KŁSM 0/31,5 mm o szerokości 0,75 m
Parametry techniczne
- klasa drogi - D (dojazdowa),
- kategoria drogi - droga gminna,
- kategoria ruchu drogowego - KR 1,
- dostępność - nieograniczona,
- prędkość projektowa - 30 km/h,
- szerokość jezdni - 5,00 – 6,50 m,
- szerokość poboczy gruntowych - 2 x 0,75 m,
- pochylenie poprzeczne jezdni - 2,00 – 6,00 %,
- pochylenie poprzeczne gruntowych poboczy: - 6,00 – 8,00 %,
- spadki podłużne - 0,32 – 2,57 %,
Zestawienie powierzchni:
Jezdnia bitumiczna: - 5.425,00 m2,
Pobocza z kruszywa łamanego: - 1.532,00 m2,
Tereny biologicznie czynne: - 5.030,00 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 2518171,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1169274,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1334199,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1169274,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Drogowo-Budowlane Jacek Karpinski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671037413

7.3.3) Ulica: Norwida 9/7

7.3.4) Miejscowość: Złotów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża telekomunikacyjna - na etapie postępowania nieznany


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1169274,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2333892,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3256998,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2333892,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530033758

7.3.3) Ulica: Podmiejska 2

7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

7.3.5) Kod pocztowy: 78-500

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2333892,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.