Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00315548/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego – działalność terapeutyczno-edukacyjna – do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA 20
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miedzyrzecgmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9228741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego – działalność terapeutyczno-edukacyjna – do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28c62596-0c61-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066504/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego – działalność terapeutyczno-edukacyjna – do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projektu pn. „Programy rozwojowe szkół w Gminie Międzyrzec Podlaski” realizowanego w ramach Działania 10.3 Kształcenie ogólne Priorytetu X Lepsza edukacja Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315548
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.13.2024.KB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 140504,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedm. zamówienia są dostawy wyposażenia branżowego z zakresu działalności terapeutyczno-edukac. do placówek oświat. na terenie Gminy Międzyrzec Podl. 2. część 1 zam. – kącik wyciszenia (lokaliz.: Pub. Sz. Podstawowa im. K.Krysińskiego w Rudnikach, Rudniki 2, 21-560 Międzyrzec Podl.);3.Zakres przedmiotu zam. obejmuje w szczeg. dostawę poszczeg. elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków: A)Dostawy będą realiz. do wymienionych w ust. 2. lokalizacji. B)Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie. C) Specyfikacja poszczeg. elementów wyposażenia – ze względu na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu - została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr do 1 SWZ. D)Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego o planowanej realizacji dostaw. E)Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.: 1)osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dn.27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234), 2)bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735), 3)osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dn. 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, 4)osób z zaburzeniami psychicz.w rozumieniu ustawy z dn. 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123), 5)osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia, - pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9) ustawy Pzp, jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie. Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp – w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1 wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych. D)Spełnienie wymogu wskazanego w ust. 4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonego oświadczenia. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość ogranicz. ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż min. wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertow. Zam. dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 14889,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedm. zamówienia są dostawy wyposażenia branżowego z zakresu działalności terapeutyczno-edukac. do placówek oświat. na terenie Gminy Międzyrzec Podl. 2. część 2 zam. – gabinet do Biofeedback (lokal.: Pub. Sz.Podstawowa im. M.Konopnickiej w Misiach, Misie 118, 21-560 Międzyrzec Podl.);3.Zakres przedmiotu zam. obejmuje w szczeg. dostawę poszczeg. elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków: A)Dostawy będą realiz. do wymienionych w ust. 2. lokalizacji. B)Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie. C) Specyfikacja poszczeg. elementów wyposażenia – ze względu na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu - została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr do 1 SWZ. D)Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego o planowanej realizacji dostaw. E)Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.: 1)osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dn.27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234), 2)bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735), 3)osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dn. 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, 4)osób z zaburzeniami psychicz.w rozumieniu ustawy z dn. 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123), 5)osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia, - pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9) ustawy Pzp, jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie. Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp – w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1 wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych. D)Spełnienie wymogu wskazanego w ust. 4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonego oświadczenia. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość ogranicz. ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż min. wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertow. Zam. dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
33196000-0 - Pomoce medyczne
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.5.5.) Wartość części: 30991,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedm. zamówienia są dostawy wyposażenia branżowego z zakresu działalności terapeutyczno-edukacyjnej do placówek oświat. na terenie Gminy Międzyrzec Podl. 2. część 3 zamówienia – sala integracji sensor. (lokaliz: Publ. Sz.Podstawowa im. M.Konopnickiej w Misiach, Misie 118, 21-560 Międzyrzec Podlaski);3.Zakres przedmiotu zam. obejmuje w szczeg. dostawę poszczeg. elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków: A)Dostawy będą realiz. do wymienionych w ust. 2. lokalizacji. B)Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie. C) Specyfikacja poszczeg. elementów wyposażenia – ze względu na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu - została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr do 1 SWZ. D)Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego o planowanej realizacji dostaw. E)Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.: 1)osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dn.27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234), 2)bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735), 3)osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dn. 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, 4)osób z zaburzeniami psychicz.w rozumieniu ustawy z dn. 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123), 5)osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia, - pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9) ustawy Pzp, jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie. Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp – w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1 wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych. D)Spełnienie wymogu wskazanego w ust. 4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonego oświadczenia. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość ogranicz. ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż min. wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertow. Zam. dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
33196000-0 - Pomoce medyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 13915,01 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedm. zamówienia są dostawy wyposażenia branżowego z zakresu działalności terapeutyczno-edukacyjnej do placówek oświat. na terenie Gminy Międzyrzec Podl. 2. część 4 zamówienia – sala integracji sensor. (lokaliz.: Publ. Sz.Podstawowa im. H.Sienkiewicza w Halasach, Halasy 41, 21-560 Międzyrzec Podl.);3.Zakres przedmiotu zam. obejmuje w szczeg. dostawę poszczeg. elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków: A)Dostawy będą realiz. do wymienionych w ust. 2. lokalizacji. B)Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie. C) Specyfikacja poszczeg. elementów wyposażenia – ze względu na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu - została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr do 1 SWZ. D)Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego o planowanej realizacji dostaw. E)Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.: 1)osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dn.27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234), 2)bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735), 3)osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dn. 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, 4)osób z zaburzeniami psychicz.w rozumieniu ustawy z dn. 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123), 5)osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia, - pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9) ustawy Pzp, jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie. Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp – w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1 wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych. D)Spełnienie wymogu wskazanego w ust. 4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonego oświadczenia. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość ogranicz. ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż min. wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertow. Zam. dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
33196000-0 - Pomoce medyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 17471,46 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedm. zamówienia są dostawy wyposażenia branżowego z zakresu działalności terapeutyczno-edukac. do placówek oświat. na terenie Gminy Międzyrzec Podl. 2. część 5 zamówienia – sala integracji sensor.(lokaliz.: Pub. Sz.Podstawowa im. Kard.S.Wyszyńskiego w Krzewicy, Krzewica 44, 21-560 Międzyrzec Podl.);3.Zakres przedmiotu zam. obejmuje w szczeg. dostawę poszczeg. elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków: A)Dostawy będą realiz. do wymienionych w ust. 2. lokalizacji. B)Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie. C) Specyfikacja poszczeg. elementów wyposażenia – ze względu na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu - została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr do 1 SWZ. D)Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego o planowanej realizacji dostaw. E)Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.: 1)osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dn.27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234), 2)bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735), 3)osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dn. 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, 4)osób z zaburzeniami psychicz.w rozumieniu ustawy z dn. 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123), 5)osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia, - pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9) ustawy Pzp, jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie. Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp – w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1 wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych. D)Spełnienie wymogu wskazanego w ust. 4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonego oświadczenia. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość ogranicz. ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż min. wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertow. Zam. dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
33196000-0 - Pomoce medyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 63236,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17531,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17531,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17531,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzyrzecka Spółdzielnia Socjalna „RAZEM”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372640810
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-560
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17531,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36659,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36659,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36659,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzyrzecka Spółdzielnia Socjalna „RAZEM”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372640810
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-560
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36659,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18226 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18226 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18226 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzyrzecka Spółdzielnia Socjalna „RAZEM”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372640810
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-560
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18226 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23177,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23177,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23177,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzyrzecka Spółdzielnia Socjalna „RAZEM”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372640810
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-560
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23177,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91061,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91061,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91061,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzyrzecka Spółdzielnia Socjalna „RAZEM”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372640810
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-560
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91061,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.