eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynBudowa sieci wodociągowej w Gminie Tuszyn



Ogłoszenie z dnia 2024-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej w Gminie Tuszyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82

1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej w Gminie Tuszyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9721b38-e5fb-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219594/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sieci wodociągowej w Gminie Tuszyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251534

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje czynności umożliwiające i mające na celu budowę sieci wodociągowej z przyłączami w granicy pasa drogowego na terenie gminy Tuszyn. Zamawiający podzielił zamówienie pn.: „Budowa sieci wodociągowej w Gminie Tuszyn” na dwie części.
CZĘŚĆ I - Częściowe wykonanie budowy sieci wodociągowej w ul. Kaczeńcowej w Tuszynie

Przedmiotem zamówienia jest częściowe wykonanie sieci wodociągowej (od punku W1 do punktu W25) w dz. nr 1 obr. nr 1 (Miasto Tuszyn) i w dz. nr 240 obr. Modlica oraz budowa przyłączy wodociągowych w pasie drogowym do granicy działek o nr ewid.: 54/2, 52, 43, 40, obr. nr 1.

Planowane prace w zakresie inwestycji:
- odkrycie istniejącego wodociągu w miejscu łączenia,
- zweryfikowanie stanu istniejącego z projektem technicznym,
- wykonanie włączenia nowego wodociągu w punkcie W1 (przebudowa istniejącego węzła trójka
oraz zasuw),
- ułożenie sieci wodociągowej od punku W1 do punktu W25 (dł. rurociągu: 796,3 m),
- wykonanie armatury odcinającej oraz hydrantu ppoż.,
- wykonanie bloków oporowych na załamaniach sieci oraz pod zasuwy,
- wykonanie w miejscu włączenia przyłączy do sieci nawiertek NCS 160/40 + zasuwy odcinające ze
skrzynkami ulicznymi,
- budowa przyłączy wodociągowych Ø 40PE, SDR11 od projektowanego wodociągu gminnego 160PE do
granicy działek (4 szt.),
- zakończenie przyłączy zasuwą odcinającą oraz zaślepienie,
- wykonanie niezbędnych badań i odbiorów sieci wraz z przyłączami.

Inwestycja prowadzona jest na podstawie Decyzji nr 509/2020 z dnia 28.10.2020 roku znak AiB.6740.509.2020.M.P Nr rej. 2459/2020 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w pasie drogowym w miejscowości Tuszyn, ul. Kaczeńcowa, dz. nr ew.1, obr. 1 oraz dz. nr ew. 240, obr. Modlica, gm. Tuszyn

Zakres realizacji zadania, objęty przedmiotowym zamówieniem został szczegółowo określony w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
2. Ponadto dla realizacji obu części zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych:
1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, porządkowych, ziemnych, instalacyjnych, towarzyszących, wykończeniowych, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia.
2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi niniejszym zamówieniem przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane.
3) Zabezpieczenie terenu robót budowlanych oraz poniesienie kosztów z nim związanych.
4) Po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego placu budowy Wykonawca ponosi, aż do chwili protokolarnego odbioru końcowego, odpowiedzialność wobec osób trzecich i Zamawiającego za przekazany teren budowy oraz za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie zamówienia.
5) Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie na 3 dni przed rozpoczęciem robót o przystąpieniu do wykonywania sieci wodociągowej
z zachowaniem formy pisemnej.
6) Zlecenie i uzyskanie wyników badania wody potwierdzających jej przydatność do spożycia przez ludzi.
7) Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż.
8) Pełna obsługa geodezyjna budowy tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji odrębnie dla poszczególnych zadań obejmujących przedmiot zamówienia, zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi - w 3 egz.
9) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy - w 2 egz. w formie papierowej.
10) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów. Wszelkie opłaty za zużyte media obciążają wykonawcę.
11) Wykonanie przejść i dojazdów do posesji zapewniających bezkolizyjny dostęp do użytkowanych obiektów. Prace należy prowadzić w sposób umożliwiający dostęp do budynków dla osób niepełnosprawnych (należy zabezpieczyć przejścia o odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio wyrównaną drogę dojazdu).
12) Uzyskanie na swój koszt wszelkich wymaganych obowiązującymi przepisami prawa decyzji administracyjnych, zaświadczeń, oświadczeń, uzgodnień czy też innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i przekazania wybudowanego obiektu do użytkowania wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych, w tym zawiadomienie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej oraz Komendy Państwowej Straży Pożarnej dla Powiatu Łódzkiego Wschodniego.
13) Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego oraz poniesienie opłat z tym związanych.
14) Ew. wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia; poniesienie kosztów ew. nadzoru nad wykonywanymi robotami przez gestorów sieci.
15) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zadania.
16) Ewentualna niezbędna wycinka drzew lub krzewów po uprzednim uzyskaniu zezwolenia właściwego organu.
17) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
18) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac.
19) Odtworzenie terenu po wykopach do stanu pierwotnego i zagęszczenie gruntu po wykopach, tj. wyniki oznaczenia wskaźnika zagęszczenia gruntu.
20) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego.
21) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z przepisami prawa gospodarowanie odpadami powstałymi w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach. Koszty związane z transportem i zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku prac rozbiórkowych, budowlanych ponosi w całości Wykonawca.
22) W okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji zobowiązany on jest świadczyć w ramach przysługującego mu wynagrodzenia usługi serwisu gwarancyjnego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia bez dodatkowych opłat. Koszty serwisu gwarancyjnego obejmują również zakup niezbędnych urządzeń i materiałów, które Wykonawca uwzględni w wynagrodzeniu.
23) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań, prób, protokołu odbioru technicznego, itp. Dokumenty winny być sporządzone w języku polskim.
24) Wykonawca zobowiązuje się do informowania pisemnie Zamawiającego, za pośrednictwem inspektora nadzoru inwestorskiego:
a) o konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, na tę okoliczność zostanie sporządzony protokół konieczności określający zakres robót oraz ich wartość (wg stawek cen
z kosztorysu ofertowego),
b) o zagrożeniach, które mogą mieć ujemny wpływ na tok realizacji inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót oraz do współpracy z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom.
25) Wykonawca umożliwi wstęp na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego
i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego.
26) Wykonawca zobowiązuje się poddać kontrolom dokumenty związane z realizacją niniejszego zamówienia oraz poddać się wizytacjom terenowym w miejscu realizacji zamówienia i w swojej siedzibie, prowadzonym przez upoważnionych przedstawicieli organów kontrolnych, zarówno przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, w toku jej realizacji oraz przez okres 5 lat od dokonania ostatniej płatności.
27) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach, dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca.
28) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentacje projektowe i decyzji o pozwoleniu na budowę.
29) Sporządzenie planu BIOZ.
30) Zgłoszenie zakończenia budowy / robót z upoważnienia Zamawiającego do właściwego organu nadzoru budowlanego i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
31) Wszelkie wątpliwości Wykonawca uzgadniał będzie z Zamawiającym.
32) Wszystkie zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą być nowe, zgodne z odpowiednimi normami, nie mogą być prototypami, powinny posiadać odpowiednie aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności (o ile są wymagane) i zostać zaakceptowane przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym, np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań, prób itp. Dokumenty winny być sporządzone w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 568769,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II – Wykonanie wodociągu w ul. Niedas w Tuszynie

Projektowany wodociąg stanowi rozbudowę istniejącej sieci wodociągowej znajdującej się w ulicy Niedas Leśny. Sieć wodociągowa wykonana zostanie w pasie drogowym.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie budowy sieci wodociągowej w ulicy Niedas Leśny w Tuszynie, działki nr ewid. 51/2, 49/2, 47/2, 27/2 obr. 20 oraz dziewięciu odejść wodociągowych do przyległych posesji w ulicy Niedas Leśny. Odejścia wodociągowe należy wykonać do granic działek nr ewid.: 51/1, 51/3, 49/1, 49/3, 47/6, 47/8, 47/5, 47/7, 27/1, zakończone w granicach posesji zasuwami odcinającymi.

Zakres rzeczowy projektowanego wodociągu:
- łączna długość zaprojektowanej sieci wynosi – ok 282 m.
- hydranty ppoż. naziemne HP80 – 2 szt.
- liczba zaprojektowanych odejść – 9 szt.
- długość odejść od sieci wodociągowej do granic posesji – ok 51 m.

Planowane prace w zakresie inwestycji:
- roboty ziemne wykonywane mechanicznie oraz ręczne (wyrównanie dna wykopów oraz w miejscach
skrzyżowań wykopów z istniejącymi instalacjami) z załadunkiem i wywozem,
- pełne szalowanie ścian wykopów oraz podwieszenie istniejącego uzbrojenia,
- wykonanie podsypki z piasku,
- montaż rurociągów z rur PE100 SDR11 o śr. 110 mm, 50 mm, 40 mm,
- montaż rur osłonowych zakończonych manszetami,
- montaż opasek NCS, trójników żeliwnych kołnierzowych, hydrantów pożarowych nadziemnych, zasuw,
- włączenie rurociągu do istniejącego wodociągu poprzez zespół zasuw i trójnika kołnierzowego
oraz kołnierzy przejściowych galwanizowanych,
- wykonanie bloków oporowych z betonu,
- obsypanie rur wodociągu piaskiem,
- płukanie rurociągu, próba ciśnieniowa, dezynfekcja oraz pięciokrotne płukanie rur,
- zasypanie rurociągu piaskiem dowiezionym wraz z zagęszczeniem warstwami,
- ułożenie taśmy oznaczeniowej z tworzywa sztucznego,
- demontaż konstrukcji podwieszeń kabli i rurociągów i zamontowanie na przewodach rur osłonowych
z tworzywa – dwudzielnych,
- wykończenie podbudowy w miejscach przejść wykopów przez jezdnię warstwą żużla.
Inwestycja prowadzona na podstawie Decyzji nr 76/2015/T z dnia 24.07.2015 roku syg.BgiGN.T.6740.295.85.2015 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę sieci wodociągowej wraz z odejściami do granic działek w ulicy Niedas Leśny w Tuszynie na działkach nr ew. 27/2, 47/2, 49/2 i 51/2 w obrębie 20.
Zakres realizacji zadania, objęty przedmiotowym zamówieniem został szczegółowo określony w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

Ponadto dla realizacji obu części zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych:
1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, porządkowych, ziemnych, instalacyjnych, towarzyszących, wykończeniowych, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia.
2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi niniejszym zamówieniem przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane.
3) Zabezpieczenie terenu robót budowlanych oraz poniesienie kosztów z nim związanych.
4) Po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego placu budowy Wykonawca ponosi, aż do chwili protokolarnego odbioru końcowego, odpowiedzialność wobec osób trzecich i Zamawiającego za przekazany teren budowy oraz za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie zamówienia.
5) Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie na 3 dni przed rozpoczęciem robót o przystąpieniu do wykonywania sieci wodociągowej
z zachowaniem formy pisemnej.
6) Zlecenie i uzyskanie wyników badania wody potwierdzających jej przydatność do spożycia przez ludzi.
7) Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż.
8) Pełna obsługa geodezyjna budowy tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji odrębnie dla poszczególnych zadań obejmujących przedmiot zamówienia, zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi - w 3 egz.
9) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy - w 2 egz. w formie papierowej.
10) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów. Wszelkie opłaty za zużyte media obciążają wykonawcę.
11) Wykonanie przejść i dojazdów do posesji zapewniających bezkolizyjny dostęp do użytkowanych obiektów. Prace należy prowadzić w sposób umożliwiający dostęp do budynków dla osób niepełnosprawnych (należy zabezpieczyć przejścia o odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio wyrównaną drogę dojazdu).
12) Uzyskanie na swój koszt wszelkich wymaganych obowiązującymi przepisami prawa decyzji administracyjnych, zaświadczeń, oświadczeń, uzgodnień czy też innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i przekazania wybudowanego obiektu do użytkowania wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych, w tym zawiadomienie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej oraz Komendy Państwowej Straży Pożarnej dla Powiatu Łódzkiego Wschodniego.
13) Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego oraz poniesienie opłat z tym związanych.
14) Ew. wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia; poniesienie kosztów ew. nadzoru nad wykonywanymi robotami przez gestorów sieci.
15) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zadania.
16) Ewentualna niezbędna wycinka drzew lub krzewów po uprzednim uzyskaniu zezwolenia właściwego organu.
17) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
18) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac.
19) Odtworzenie terenu po wykopach do stanu pierwotnego i zagęszczenie gruntu po wykopach, tj. wyniki oznaczenia wskaźnika zagęszczenia gruntu.
20) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego.
21) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z przepisami prawa gospodarowanie odpadami powstałymi w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach. Koszty związane z transportem i zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku prac rozbiórkowych, budowlanych ponosi w całości Wykonawca.
22) W okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji zobowiązany on jest świadczyć w ramach przysługującego mu wynagrodzenia usługi serwisu gwarancyjnego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia bez dodatkowych opłat. Koszty serwisu gwarancyjnego obejmują również zakup niezbędnych urządzeń i materiałów, które Wykonawca uwzględni w wynagrodzeniu.
23) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań, prób, protokołu odbioru technicznego, itp. Dokumenty winny być sporządzone w języku polskim.
24) Wykonawca zobowiązuje się do informowania pisemnie Zamawiającego, za pośrednictwem inspektora nadzoru inwestorskiego:
a) o konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, na tę okoliczność zostanie sporządzony protokół konieczności określający zakres robót oraz ich wartość (wg stawek cen
z kosztorysu ofertowego),
b) o zagrożeniach, które mogą mieć ujemny wpływ na tok realizacji inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót oraz do współpracy z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom.
25) Wykonawca umożliwi wstęp na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego
i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego.
26) Wykonawca zobowiązuje się poddać kontrolom dokumenty związane z realizacją niniejszego zamówienia oraz poddać się wizytacjom terenowym w miejscu realizacji zamówienia i w swojej siedzibie, prowadzonym przez upoważnionych przedstawicieli organów kontrolnych, zarówno przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, w toku jej realizacji oraz przez okres 5 lat od dokonania ostatniej płatności.
27) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach, dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca.
28) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentacje projektowe i decyzji o pozwoleniu na budowę.
29) Sporządzenie planu BIOZ.
30) Zgłoszenie zakończenia budowy / robót z upoważnienia Zamawiającego do właściwego organu nadzoru budowlanego i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
31) Wszelkie wątpliwości Wykonawca uzgadniał będzie z Zamawiającym.
32) Wszystkie zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą być nowe, zgodne z odpowiednimi normami, nie mogą być prototypami, powinny posiadać odpowiednie aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności (o ile są wymagane) i zostać zaakceptowane przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym, np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań, prób itp. Dokumenty winny być sporządzone w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 413949,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359123,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425580,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359123,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWO Infrastruktura Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 363494096

7.3.3) Ulica: Targowa 35

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-043

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359123,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188439,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259499,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188439,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWO Infrastruktura Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 363494096

7.3.3) Ulica: Targowa 35

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-043

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188439,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.