Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00229054/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
- 2023/BZP 00241784/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-31
- 2023/BZP 00245280/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-02
- 2023/BZP 00255055/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-12
- 2023/BZP 00398512/01 - Wynik z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć specjalistycznych drugiej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-461d88c5-ea4f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć specjalistycznych drugiej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-461d88c5-ea4f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229054
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.97.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1278020,11 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 67888,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie ćwiczeń integrujących zmysły.Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w 2023 roku- 378
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi- 14.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 4.
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Wielkość/Zakres: szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami
2.2. projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami
- stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 32037,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie rehabilitacji ruchowej, zajęć ruchowych.Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w 2023 roku-270.
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi- 10.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 4.
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Wielkość/Zakres: szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami
2.2. projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami
- stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 22192,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie terapii wielozmysłowej.Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w 2023 roku- 135.
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi- 5.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 2.
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Wielkość/Zakres: szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla każdej części) wraz z załącznikami
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla każdej części) wraz z załącznikami
- stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 13658,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie – w części 2 „Rehabilitacja ruchowa, zajęcia ruchowe”- na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z 254 pkt 2 Pzp, zgodnie z którym nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 16.06.2023 r. po upływie godziny ustalonej na otwarcie ofert tj. po godz. 11:00 pobrał złożony i zaszyfrowany folder oznaczony w raporcie z przebiegu otwarcia ofert jako „Oferta nr 3”. W skład folderu o nazwie „Oferta nr 3” wchodziły następująco nazwane pliki:
- 2.Formularz OFERTA(7).doc,
- upoważnienieA.Chorzępa.docx.
- upoważnienie(1).docx(2),
- upoważnienie.docx(1)
Podczas otwarcia pliku„2.Formularz OFERTA(7).doc” okazało się, że druk Formularza Oferty nie został wypełniony. Brak wszystkich wymaganych przez zamawiającego danych, w tym nazwy i adresu wykonawcy, wskazania części zamówienia, na którą składa się ofertę, oraz przede wszystkim brak ceny oferty. Wykonawca przesłał zatem Zamawiającemu „pusty wzór”.
Stąd nie może być on uznany za ofertę w rozumieniu Pzp. Brak tu bowiem jej istotnych i obligatoryjnie wymaganych elementów stanowiących treść tego typu oświadczeń. Z innych dołączonych plików Zamawiający nie jest w stanie uzyskać danych składających się na treść oferty, zaś sama oferta nie podlega uzupełnieniu.
Zgodnie z art. 66 §1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 2022 r. poz.1360) „oświadczenie drugiej stronie woli zawarcia umowy stanowi ofertę, jeżeli określa istotne postanowienia tej umowy”. W przypadku, gdy zamawiający otrzymuje formularz oferty, niezawierający ceny za wykonanie zamówienia publicznego, w którym brakuje danych wykonawcy oraz innych wymaganych elementów, dokument ten nie stanowi oferty w rozumieniu Pzp. Na gruncie Pzp formularz oferta nie podlega uzupełnieniu.
W związku z powyższym, ponieważ w postępowaniu nie została złożona żadna oferta, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 2 „Rehabilitacja ruchowa, zajęcia ruchowe”.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa urządzeń sieciowych niezbędnych do modernizacji sieci komputerowej w DS. Ikar.
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Lubenia oraz Gminy Chmielnik - 3 zadania
- Przeprowadzenie badania i opracowanie raportu pn. Przegląd regionalny. Województwo podkarpackie 2024.
- Wymiana stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Dębicy i Urzędzie Skarbowym w Jarosławiu
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach seminarium naukowego "Więziennictwo w Polsce - przeszłość, teraźniejszość, wyzwania na przyszłość - wybrane tematy" organizowanego w UR
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie miasta Rzeszowa - przebudowa drogi polegająca na wykonaniu chodników.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "USŁUGI SPOŁECZNE DOTYCZĄCE PROWADZENIA ZAJĘĆ W RAMACH PROGRMAU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" W ROKU 2025"
- "Organizacja i przeprowadzenie superwizji grupowej dla zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
- Świadczenie na terenie miasta Olsztyna usług społecznych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Policji.
- Świadczenie usług medycyny pracy na rzecz Zamawiającego oraz grupowej opieki medycznej dla pracowników Zamawiającego
- Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.