Og³oszenie z dnia 2022-09-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00391099/01 - Wynik z dnia 2022-10-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2023r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIÊDZYRZEC PODLASKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237428
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miêdzyrzec Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2023r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b2c960e5-38c8-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00356371
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00027897/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.7 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2023r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl
Strona internetowa zamawiaj±cego [URL]: https://miedzyrzecgmina.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykon. zamierzaj±cy wzi±æ udz. w post. o udz. zam. publ., musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykon. posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nast. formularzy: „Form. do z³o¿., zm., wycof. of. lub wn.” oraz do „Form. do komunik.”.
2. Wymag. techn. i organiz. wysy³. i odbier. dok. elektr., elektr. kopii dok. i o¶wiadczeñ oraz inf. przekaz. przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzyst. z syst. miniPortal oraz War. korzyst. z elektr. platformy us³ug admin. publ. (ePUAP). Zas. sk³. ofert oraz dok. sk³. wraz z of. oraz Wymag. techn. i organiz. ich wysy³. opisane w Instr. u¿ytkownika. Wykon. zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. Instr. i postêp. wg zasad w niej wskaz. Wykon. ubiegaj±c siê o udz. zam. w szczeg. sk³ad ofertê akceptuje zasady korzyst. z systemu miniPortal wskazane w Instr. u¿ytkown. i SWZ. W celu korzyst. z systemu miniPortal konieczne jest dysponow. przez u¿ytkow. urz±dz. teleinformat. z dostêpem do sieci Internet. Aplik. dzia³a tylko na platf. Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przyp. korzyst. z urz. mobilnych oraz Mac lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonaln. systemu miniPortal mo¿e byæ ogranicz. Specyfik. po³±cz., formatu przesy³ danych oraz kodow. i oznacz. czasu odb. danych: specyfik. po³±cz. formul. udostêp. s± za pomoc± protok. TLS 1.2; format danych oraz kodow. miniPortal – Formul. dostêpne s± w formacie HTML z kodow. UTF-8; oznacz. czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie oper. opieraj± siê o czas serwera i dane zapisyw. s± z dok³adn. co do setnej czê¶ci sek.; integr. z syst. ePUAP jest wykon. w wykorzyst. standardow. mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykon. wysy³aj±cego wn. do Zam., ESP Zam. automat. generuje Rodzaj Urzêdow. Po¶wiadcz. Odb. t.j. Urzêdowe Po¶wiadcz. Przed³o¿. (UPP), kt. jest powi±z. z wysy³. dok. W UPP w sekcji „Dane po¶wiadcz.” jest zawarta info. o dacie dor.
System dostêpny jest za po¶redn. przegl±darek internet.: Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0; Mozilla Firefox od wersji 15; Google Chrome od wersji 20.
3. Maksym. rozm. plików przesy³. za po¶redni. dedykow. formularzy: „Formularz z³o¿., zmiany, wycof. of. lub wn.” i „Formularza do komunik.” wynosi 150 MB.
4. Za datê przekaz. oferty, wniosków, zawiadom., dok. elektron., o¶wiadczeñ lub elektron. kopii dok. lub o¶wiadczeñ oraz innych info. przyjmuje siê datê ich przekaz. na ePUAP.
5. Zam. przekaz. identyfikator postêpow. na miniPortalu jako za³. Nr 4 do SWZ. Dane post. mo¿na wyszukaæ te¿ na li¶cie wszystkich postêp. w miniPortalu, klikaj±c opcjê„Dla Wykonawców”lub ze str. g³. z zak³. Postêpowania.
6. Wyk. sk³. ofertê za po¶redn. „Formul. do z³o¿., zm., wycof. oferty lub wn.” dostêpn. na ePUAP i udostêpn. równie¿ na miniPortalu. Funkcjonaln. do zaszyfrow. of. przez Wyk. jest dostêpna dla wykon. na miniPortalu, w szczeg. danego postêpow. W formul. of. Wyk.. zobowi±z. jest podaæ adres skrz. ePUAP, na kt. prow. bêdzie korespond. zw. z post.
7. Of. nale¿y sporz. w jêzyku polskim.
8. Of. sk³. siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektr. lub w postaci elektron. opatrz. podpisem zauf. lub podpisem osobistym.
9. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania of. opisano w „Instrukcji u¿ytkownika”, dost. na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl
10. Je¿eli dokum. elektr., przekazyw. przy u¿yciu ¶r. kom. elektr., zawieraj± info stanow. tajemn. przedsiêb. wg ustawy z 16.04.1993 r. o zwalcz. nieuczciwej konkurencji, Wykon., w celu utrzym. w poufn. tych inf. przekazuje je w wydziel. i opow. oznacz. pliku z jednocz. zaznacz. „Za³. stanow. tajemnicê przedsiêb.”, a nast. wraz z plikami stanow. jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ.
11. Do of. nale¿y do³. o¶wiadcz. o niepodleg. wykl., spe³n. war. udz. w post., w zakr. wsk. w pkt 8.1.SWZ, w formie elektron. lub w postaci elektr. opatrz. podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nast. zaszyfrowaæ wraz z plikami stanow. ofertê.
12. Of. mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³. of.
c.d. w SEKCJI: IX
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w cel zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: „Sukcesywna dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2023r.” prowadzonym w trybie podstawowym;
2) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
3) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ;
4) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
7) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OS.271.5.2022.SC
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw - dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowej w Publicznej Szkole Podstawowej im. Kardyna³a Stefana Wyszyñskiego w Krzewicy, Krzewica 44, 21-560 Miêdzyrzec Podlaski, o parametrach:
- gêsto¶æ w temperaturze 15° C max. 860 kg/ m3,
- warto¶æ opa³owa - minimum 42,6 MJ/kg,
- temperatura p³yniêcia (° C), maksimum – 20,
- temperatura zap³onu - minimum 56°C,
- pozosta³o¶æ przy koksowaniu z 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej (% m/m), maksimum 0,30,
- pozosta³o¶æ po spopieleniu (% m/m), maksimum 0,010,
- zawarto¶æ siarki %( m/m), maksimum 0,10000,
- zawarto¶æ wody (m/m), maksimum 0,020,
- zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych (mg/kg), maksimum 24.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Przyjmuje siê, i¿ ³±czna ilo¶æ litrów oleju opa³owego objêta zakresem podstawowym zamówienia wynosiæ bêdzie 24 000 l przy czym, stosownie do tre¶ci art. 433 pkt. 4) ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wskazuje, i¿ minimalna wielko¶æ ¶wiadczenia wynosi 15 000 l. W zakresie objêtym prawem opcji szacuje siê zakup oko³o5 000 l.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:a) zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
2. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
5. Strony przewiduj± zmianê umowy w przypadku zmiany:1) stawki podatku od towarów i us³ug VAT. Stawka i kwota podatku VAT oraz wy-nagrodzenie brutto ulegn± zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowa-dzaj±cych zmianê stawki podatku VAT, co oznacza, ¿e Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmniejszenia i zwiêkszenia wynagrodzenia brutto o kwotê równ± ró¿nicy wynikaj±cej ze zmienionej stawki podatku - dotyczy to czê¶ci wynagro-dzenia, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano;
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej staw-ki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼-dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2002 r., nr 200, poz.1679 z pó¼n. zm.). Wynagrodzenie mo¿e ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysoko¶ci kosztów pracy ponoszonych przez Wykonawcê w zwi±zku z realizacj± przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana kosztów pracy wynika ze zmiany przepisów prawa dot. wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej i ma wp³yw na koszt wykonywania zamó-wienia przez Wykonawcê. Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodze-nia mo¿liwe bêdzie, je¿eli Wykonawca:
a) udowodni, ¿e zmiana w/w przepisów bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê,
b) wyka¿e, jak± czê¶æ wynagrodzenia stanowi± koszty pracy ponoszone przez Wykonawcê w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wp³ynie na wysoko¶æ tych kosztów. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrze¿eñ dotycz±cych wysoko¶ci kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcê.
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. Wynagrodzenie mo¿e ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysoko¶ci kosztów ponoszonych przez Wykonawcê w zwi±zku z realizacj± przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisów prawa dot. zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne i ma wp³yw na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcê. Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia mo¿liwe bêdzie, je¿eli Wykonawca:
a) udowodni, ¿e zmiana w/w przepisów bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê,
b) wyka¿e, jak± czê¶æ wynagrodzenia stanowi± koszty pracy ponoszone przez Wykonawcê w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wp³ynie na wysoko¶æ tych kosztów.
4) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz.U. z 2020 r. poz.1342). Wynagrodzenie mo¿e ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysoko¶ci kosztów ponoszonych przez Wykonawcê w zwi±zku z realizacj± przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisów prawa dot. zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych i ma wp³yw na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcê. Wprowadzenie przedmiotowych zmian wynagrodzenia mo¿liwe bêdzie, je¿eli Wykonawca:
a) udowodni, ¿e zmiana w/w przepisów bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê,
b) wyka¿e, jak± czê¶æ wynagrodzenia stanowi± koszty pracy ponoszone przez Wykonawcê w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wp³ynie na wysoko¶æ tych kosztów.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrze¿eñ dotycz±cych wysoko¶ci kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-04 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-04 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-02
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Cd. Do Sekcji III pkt. 3.613. Wykon. mo¿e przed up³. term.do sk³. of. wycofaæ of. za po¶r. „Formularza do z³o¿., zm., wycof. of. lub wniosku” dostêpn. na ePUAP i udostêp. na miniPortalu. Sp. wycof. of. opisany w „Instr. u¿ytkownika” dost. na miniPortalu.
14. Wykon. po up³ywie term. do sk³. of. nie mo¿e skutecznie dokonaæ zm. ani wycofaæ z³o¿. of.
15. W post. o udz. zam. komunik. pom. Zam., a Wyk. w zakr. sk³. dok., o¶wiadczeñ, wn. (innych ni¿ ofert kt. mog± byæ przekazyw. tylko w sp. wsk. w pkt 11.8.SWZ) odbywa siê elektr. za po¶r. dedyk. form.: „Formularz do komunik.” dostêp. na ePUAP i udostêpn. przez miniPortal lub poczty elektr. na: urzad@miedzyrzecgmina.pl
Zam. przekaz. dok. na adres poczty elektr. wsk. w form. of. Wyk., na co Wykon. wyra¿a zgodê wskaz. ten adres w of. i zobow. siê do utrzym. jego funkcjonaln. i przez czas trwania postêpow. Domniemywa siê, ¿e dok., o¶wiadcz. i wn. przekaz. na adres poczty elektr. wskazany w form. of. zosta³y dorêczone skutecznie, a Wyk. zapozna³ siê z ich tre¶ci±.
16. W przyp. korzyst. z rozw. wskaz. w rozdz. 11.17 lit a) SWZ dok.elektron. sk³. s± przez Wyk.za po¶r.. „Formularza do komunikacji” jako za³.
17. Zam. dopuszcza te¿ mo¿liw. sk³. dok. elektr. za pom. poczty elektr. na wsk. w Roz. 11.17 lit b) SWZ adres p. elektr.
18. Sposób sporz±dz. dok. elektr. musi byæ zgody z wymag. okre¶l. w rozporz±dz. PRM z 30.12.2020 r. w spr. spos. sporz±dz. i przekazyw. inf. oraz wymag. techniczn. dla dok. elektr. oraz ¶r. komunik. elektr. w post. o udz. zam. publ. lub konkursie oraz rozporz±dz. MRPiT z 2312.2020 r. w spr. podm. ¶r. dowod. oraz innych dok. lub o¶w., jakich mo¿e ¿±daæ Zam. od Wyk.
Wykluczeniu z post. podl. Wyk. w stos., do kt. zachodzi którak. z okolicz. o kt. m. w art. 108 ust., a tak¿e:
1) wymien. w wyk. okre¶l. w rozp. Rady (WE) nr 765/2006 z 18.05.2006 r. dot. ¶r. ogranicz. w zw. z syt. na Bia³orusi i udz. Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.) [dalej: rozp. Rady nr 765/2006] i rozporz. Rady (UE) nr 269/2014 z 17.03.2014 r. w spr. ¶r. ogranicz. w odnies. do dz. podwa¿. integr. terytor., suweren. i niezal. Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.) [dalej: rozp. Rady nr 269/2014] albo wpis. na listê o kt. m. w art. 2 ust. z 13.04.2022 r. o szczeg. rozwi±¿. w zakr. przeciwdz. wspier. agresji na Ukrainê oraz s³u¿. ochr. bezpiecz. nar. [dalej: ust. o przeciwdz. agresji na UA] na podst. dec. w spr. wpisu na ww. listê rozstrzyg. o zastosow. ¶r.,o kt. m. w art. 1 pkt 3 pow. ust.;
2) wyk. kt. beneficj. rzeczyw. w rozum. ust. z 1.03.2018 r. o przeciwdz. praniu pien. oraz finans. terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest os. wymien. w wyk. okre¶l. w rozp. Rady nr 765/2006 i rozp. Rady nr 269/2014 albo wpis. na listê o kt. m. w art. 2 ust. o przeciwdz. agresji na UA lub bêd±cy takim beneficj. rzeczyw. od 24.02.2022 r. o ile zostali wpis. na ww. listê na podst. decyzji w spr. wpisu na listê rozstrzyg. o zastosow. ¶r. o kt. m. w art. 1 pkt 3 ust. o przeciwdz. agresji na UA;
3) wyk., kt. jednostk± domin. w rozum. art. 3 ust. 1 pkt 37 ust. z 29.09.1994 r. o rachunkow. (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wym. w wyk. okre¶l. w rozp. Rady nr 765/2006 i rozp. Rady nr 269/2014 albo wpis. na listê o kt. m. w art. 2 ust. o przeciwdz. agresji na UA lub bêd±cy tak± jedn. domin. od 24.02.2022 r. o ile zosta³ wpis. na listê na podst. dec. w spr. wpisu na ww. listê rozstrzyg. o zastos ¶r. o kt. mowa w art. 1 pkt 3 ust. o przeciwdz. agresji na UA.
Wykl., o kt. m.w pkt 1-3 nast. na okres trwania ww. okoliczn. W przyp. wykon. wyklucz. na podst. ww. przes³. Zam. odrzuca of. takiego wykon. os. lub podm. podleg. wyklucz. na podst. ww. przes³., kt. w okr. tego wyklucz. ubiegaj± siê o udz. zam. publ. lub bior± udzia³ w postêpow. o udz. zam. publ., podleg. karze pieniê¿nej, kt. nak³ada Prezes UZP w dr. dec. w wys. do 20mln z³, w przyp. o kt. m. w pow. pkt.
INNE PRZETARGI Z MIÊDZYRZECA PODLASKIEGO
- "Dostawa w formie tankowania oleju napêdowego w 2025 roku"
- Dostawa artyku³ów w ramach zajêæ teatralnych do placówek o¶wiatowych na terenie Gminy Miêdzyrzec Podlaski
- Ubezpieczenie grupowe na ¿ycie pracowników i rodzin Urzêdu Miasta w Miêdzyrzecu Podlaskim oraz jednostek organizacyjnych i instytucji kultury Miasta Miêdzyrzec Podlaski
- Dostosowanie pomieszczeñ do specjalnych potrzeb edukacyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w m. Rzeczyca
- Dostosowanie pomieszczeñ do specjalnych potrzeb edukacyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w m. Rudniki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do PAN Domu Pracy Twórczej w Wierzbie na okres 24 miesiêcy
- Dostawa oleju opa³owego dla potrzeb grzewczych Szko³y Podstawowej w Osiu przy ul. Szkolnej 8 i ul. Ks. Semraua 44 w Osiu i Szko³y Podstawowej we Wierzchach.
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Chojnie
- Dostawa oleju opa³owego w 2025 r.
- Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. W³adys³awa Jagie³³y w Czerwiñsku nad Wis³±.
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego w okresie od stycznia 2025 roku do grudnia 2025 roku do kot³owni Domu Pomocy Spo³ecznej we Wroniñcu (Wroniniec 59, 56-215 Niechlów).
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.