Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00310180/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wsparcia dla rodzin z problemami opiekuńczo-wychowawczymi, w ramach projektu partnerskiego „Reintegracja społeczna mieszkańców Włocławka, w tym obszarze rewitalizacji”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005871024
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogniowa 8/10
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 423 23 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/9802da48-3d0f-4aeb-aaf4-6709a9e989471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja wsparcia dla rodzin z problemami opiekuńczo-wychowawczymi, w ramach projektu partnerskiego „Reintegracja społeczna mieszkańców Włocławka, w tym obszarze rewitalizacji”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a77cf76f-1ed7-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037971/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Organizacja wsparcia dla rodzin z problemami opiekuńczo-wychowawczymi w ramach projektu "Reintegracja społeczna mieszkańców Włocławka w tym w obszarze rewitalizacji".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Reintegracja społeczna mieszkańców Włocławka, w tym obszarze rewitalizacji” (nr pr.RPKP.09.02.01-04-0039/19) w ramach Regional. Progr. Operacyjnego Woj. Kuj.– Pom. na lata 2014 – 2020 (Oś Prior. 9 Solidarne społ., 9.2 Włączenie społ., 9.2.1 Aktywne włączenie społ.) przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku w partnerstwie ze Stowarzyszeniem Inicjatyw Społ.– Ekonom. „SUKCES” we Włocławku2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310180/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPR.AO.A.261.37.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 67126,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE I:a) Diagnoza psychologiczna rodzica (10 godzin: 1h x 10 uczestników warsztatów ), diagnoza będzie pierwszą formą wsparcia uczestnika warsztatów, mająca na celu określenie czynników i mechanizmów wpływających na powstawanie problemów czy trudności oraz ich źródeł. Diagnoza ma określać potrzeby w zakresie kształtowania umiejętności
wychowawczych, rozpoznania czynników potrzebnych do dokonania zmiany, a także zaplanowania konkretnych kroków, które służą radzeniu sobie z sytuacją problemową, przez 1 godzinę diagnozy rozumie się 60 minut.
b) Indywidualne poradnictwo psychologiczne (40 godzin: 4h x 10 uczestników warsztatów): celem indywidualnego poradnictwa psychologicznego jest kształtowanie umiejętności wychowawczych i wsparcie w rozwiązywaniu bieżących problemów wychowawczych. Indywidualne poradnictwo psychologiczne ma przyczynić się do lepszej identyfikacji
problemów wychowawczych, określić motywację do zmian oraz możliwości rozwiązań trudnych sytuacji. Indywidualne spotkania z psychologiem mają za zadanie wypracowanie planu wsparcia, mającego na celu poprawę funkcjonowania rodziny, przez 1 godzinę rozumie się 60 minut.
ZADANIE II: Grupowe wsparcie rodzica: 72h dla grupy 10 uczestników warsztatów: cel - wzmocnienie i zwiększenie kompetencji wychowawczych, nauka radzenia sobie ze stresem, zarówno w relacjach interpersonalnych, jak i
rodzinnych,przez godzinę warsztatów rozumie się 45 minut zajęć, w ramach zajęć grupowych zaplanowano 72 godziny wsparcia dla grupy 10 osób, obejmującego:
- trening radzenia sobie ze stresem wychowawczym, kontroli emocji – 18h
- warsztaty podnoszenia umiejętności i kompetencji opiekuńczo-wychowawczych - 18h
- grupę samopomocową - 18h
- zajęcia psychoedukacyjne dla rodziców - 18h
ZADANIE III:Podniesienie umiejętności wychowawczych - trening kreatywnego spędzania czasu wolnego – zajęcia grupowe
- 18 h - 10 uczestników projektu + max. 20 dzieci lub członków rodziny lub bliskich z otoczenia uczestników projektu, zajęcia
grupowe dla 10 uczestników projektu + max. 20 dzieci lub członków rodziny lub bliskich z otoczenia uczestników projektu,
osoba prowadząca – terapeuta zajęciowy, przez godzinę warsztatów rozumie się 45 minut zajęć, zajęcia powinny być
dostosowane do wieku dzieci oraz powinny obejmować: pokazanie i zachęcenie uczestników warsztatów, jakie korzyści daje
podjęcie takich form spędzania czasu jak: spacery, zabawy, zawody sportowe, biblioterapia, zajęcia w ogrodzie, zajęcia
świetlicowe itp., promowanie pozytywnych wzorców spędzania czasu wolnego, rozwijanie zainteresowań i kształtowanie
umiejętności aktywnej formy wypoczynku, promowanie aktywności sportowej (fizycznej) jako formy spędzania czasu
wolnego, organizację zajęć rodzinnych/ aktywnego spędzania czasu wolnego z dziećmi, na terenie miasta Włocławek, w
celu pokazania na przykładzie jak kreatywnie spędzać czas z rodziną i dziećmi.
ZADANIE IV :Podniesienie umiejętności wychowawczych – jednodniowy wyjazd rodzinny (termin od poniedziałku do piątku,
zostanie ustalony z zamawiającym, po podpisaniu umowy), do wyboru dwie wycieczki:
a) wyjazd rodzinny do Torunia: Wykonawca zapewni wyjazd: dla 10 uczestników projektu + max. 20 dzieci lub członków
rodziny lub bliskich z otoczenia uczestników projektu + 2 opiekunów (personel projektu ze strony Zamawiającego) + min. 1
opiekun wycieczki (ze strony wykonawcy), Wykonawca zapewni przewóz uczestników wycieczki do wskazanego miejsca,
autokarem klimatyzowanym, przystosowanym do przewozu dzieci. Autokar powinien przejść policyjną kontrolę stanu
technicznego przed wyjazdem – zgłoszenie kontroli należy do Wykonawcy, Wykonawca zapewni ubezpieczenia NNW dla
uczestników wycieczki, Wykonawca zapewni uczestnikom wycieczki wyżywienie, t.j. 1 ciepły dwudaniowy posiłek (zupa min.
200 ml.) + drugie danie (kotlet, ziemniaki, surówka) serwowany w restauracji, Wykonawca zapewni uczestnikom wycieczki
bilety wstępu na zwiedzanie wystaw w Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy oraz uczestnictwo w warsztatach
zorganizowanych w Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
lub
b) wyjazd rodzinny do Solca Kujawskiego:Wykonawca zapewni wyjazd: dla 10 uczestników projektu + max. 20 dzieci lub
członków rodziny lub bliskich z otoczenia uczestników projektu + 2 opiekunów (personel projektu ze strony Zamawiającego)
+ min. 1 opiekun wycieczki (ze strony wykonawcy), Wykonawca zapewni przewóz uczestników wycieczki do wskazanego
miejsca, autokarem klimatyzowanym, przystosowanym do przewozu dzieci. Autokar powinien przejść policyjną kontrolę
stanu technicznego przed wyjazdem – zgłoszenie kontroli należy do Wykonawcy, wykonawca zapewni ubezpieczenia NNW
dla uczestników wycieczki, Wykonawca zapewni uczestnikom wycieczki wyżywienie, t.j. 1 ciepły dwudaniowy posiłek (zupa
min. 200 ml.) + drugie danie (kotlet, ziemniaki, surówka) serwowany w restauracji, Wykonawca zapewni uczestnikom
wycieczki bilety wstępu do Juraparku w Solcu Kujawskim obejmujące zwiedzanie parku z przewodnikiem oraz udział w
warsztatach edukacyjnych.
ZADANIE V:Podniesienie umiejętności wychowawczych poprzez udział w spotkaniu integracyjnym: termin od poniedziałku
do piątku, czas trwania spotkania: min. 3 godziny zegarowe, dla 10 uczestników projektu + max. 20 dzieci lub członków
rodziny lub bliskich z otoczenia uczestników projektu, organizator zapewni miejsce spotkania integracyjnego na świeżym
powietrzu na terenie miasta Włocławek (np. park, boisko, teren zielony), uwzględniając warunki pogodowe, w przypadku
niekorzystnych warunków pogodowych takich jak deszcz, Wykonawca zapewni inny dogodny termin spotkania, organizator
zapewni poczęstunek dla każdego uczestnika spotkania (owoce, kawę, herbatę, soki, wodę, ciastka, ewentualnie
zorganizuje ognisko, na którym zapewni kiełbasę, musztardę, ketchup, pieczywo itp. oraz kije do samodzielnego upieczenia
kiełbasy, organizator zapewni animacje dla dzieci prowadzone przez animatora podczas spotkania
ZADANIE VI: Podniesienie umiejętności wychowawczych poprzez wyjście do kina - 10 uczestników projektu + max. 20
dzieci lub członków rodziny lub bliskich z otoczenia uczestników projektu, organizator zapewni bilety wstępu do kina na
repertuar familijny lub bajkę dla dzieci, dostosowaną do wieku dzieci
ZADANIE VII: Podniesienie umiejętności wychowawczych poprzez udział w warsztatach rodzinny portret - 10 uczestników
projektu, czas trwania warsztatów: 4 godziny w jednym dniu, przez godzinę rozumie się 45 minut zajęć, osoba prowadząca:
wizażysta, zakres warsztatów: wizaż z elementami higieny, program warsztatów musi być dostosowany do określonej grupy
odbiorców i musi obejmować zajęcia, co najmniej w zakresie: poradnictwa w zakresie podstawowych zasad higieny,
teoretyczne podstawy kształtowania wizerunku przyszłego pracownika, praktyczną naukę technik wykonywania makijażu,
Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest dysponować, zapewnić oraz przygotować niezbędne materiały i
narzędzia konieczne do właściwego przeprowadzenia warsztatów, każdy z uczestników warsztatów otrzyma komplet
materiałów higieniczno-kosmetycznych, komplet materiałów powinien zawierać m.in. krem do rąk, dezodorant, żel do
kąpieli, balsam do ciała, Wykonawca po zajęciach zorganizuje sesję fotograficzną dla uczestników warsztatów i ich bliskich,
tj. dzieci, partnerów, członków rodziny - odrębną dla każdej z rodziny, wizażysta pomoże w przygotowaniu się do sesji
fotograficznej uczestnikom warsztatów i ich bliskim, każdy z 10 uczestników otrzyma min. 2 wydrukowane zdjęcia w
formacie 15x18cm
ZADANIE VIII: Podniesienie umiejętności wychowawczych - dwudniowy wyjazd terapeutyczny : 10 os. + 20 dzieci + 2
opiekunów (personel projektu ze strony Zamawiającego) + min. 1 opiekun ze strony wykonawcy (może to być terapeuta
zajęciowy realizujący podczas wycieczki zajęcia terapeutyczne), Wykonawca zapewni transport uczestnikom wycieczki do
miejsca pobytu, autokarem klimatyzowanym, przystosowanym do przewozu dzieci. Autokar powinien przejść policyjną
kontrolę stanu technicznego przed wyjazdem – zgłoszenie kontroli należy do Wykonawcy, Wykonawca zapewni
ubezpieczenia NNW dla wszystkich uczestników wycieczki, Wykonawca zapewni zakwaterowanie, tj. 1 nocleg w pokojach
2,3 lub 4-osobowych -w jednym pokoju może zostać zakwaterowana 1 rodzina, odrębny 2-osobowy pokój dla opiekunów ze
strony Zamawiającego i odrębny pokój dla opiekunów ze strony Wykonawcy, uczestnicy wycieczki powinni mieć możliwość
skorzystania z infrastruktury obiektu noclegowego tj. plac/sala zabaw dla dzieci i/lub basen etc., Wykonawca zapewni pełne
wyżywienie dla uczestników wycieczki: w pierwszym dniu 2 ciepłe posiłki: 2 daniowy obiad (zupa + drugie danie: kotlet,
ziemniaki, surówka), kolacja (ciepły posiłek + kanapki), w drugim dniu 2 posiłki: śniadanie w formie bufetu szwedzkiego i 2
daniowy obiad (zupa + drugie danie (kotlet, ziemniaki, surówka), podczas pobytu wykonawca zrealizuje zajęcia
terapeutyczne dla rodziców z dziećmi:
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
79961000-8 - Usługi fotograficzne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85312320-8 - Usługi doradztwa
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 33563,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE I:a) Diagnoza psychologiczna rodzica (10 godzin: 1h x 10 uczestników warsztatów ), diagnoza będzie pierwszą formą
wsparcia uczestnika warsztatów, mająca na celu określenie czynników i mechanizmów wpływających na powstawanie
problemów czy trudności oraz ich źródeł. Diagnoza ma określać potrzeby w zakresie kształtowania umiejętności
wychowawczych, rozpoznania czynników potrzebnych do dokonania zmiany, a także zaplanowania konkretnych kroków,
które służą radzeniu sobie z sytuacją problemową, przez 1 godzinę diagnozy rozumie się 60 minut.
b) Indywidualne poradnictwo psychologiczne (40 godzin: 4h x 10 uczestników warsztatów): celem indywidualnego
poradnictwa psychologicznego jest kształtowanie umiejętności wychowawczych i wsparcie w rozwiązywaniu bieżących
problemów wychowawczych. Indywidualne poradnictwo psychologiczne ma przyczynić się do lepszej identyfikacji
problemów wychowawczych, określić motywację do zmian oraz możliwości rozwiązań trudnych sytuacji. Indywidualne
spotkania z psychologiem mają za zadanie wypracowanie planu wsparcia, mającego na celu poprawę funkcjonowania
rodziny, przez 1 godzinę rozumie się 60 minut.
ZADANIE II: Grupowe wsparcie rodzica: 72h dla grupy 10 uczestników warsztatów: cel - wzmocnienie i zwiększenie
kompetencji wychowawczych, nauka radzenia sobie ze stresem, zarówno w relacjach interpersonalnych, jak i
rodzinnych,przez godzinę warsztatów rozumie się 45 minut zajęć, w ramach zajęć grupowych zaplanowano 72 godziny
wsparcia dla grupy 10 osób, obejmującego:
- trening radzenia sobie ze stresem wychowawczym, kontroli emocji – 18h
- warsztaty podnoszenia umiejętności i kompetencji opiekuńczo-wychowawczych - 18h
- grupę samopomocową - 18h
- zajęcia psychoedukacyjne dla rodziców - 18h
ZADANIE III:Podniesienie umiejętności wychowawczych - trening kreatywnego spędzania czasu wolnego – zajęcia grupowe
- 18 h - 10 uczestników projektu + max. 20 dzieci lub członków rodziny lub bliskich z otoczenia uczestników projektu, zajęcia
grupowe dla 10 uczestników projektu + max. 20 dzieci lub członków rodziny lub bliskich z otoczenia uczestników projektu,
osoba prowadząca – terapeuta zajęciowy, przez godzinę warsztatów rozumie się 45 minut zajęć, zajęcia powinny być
dostosowane do wieku dzieci oraz powinny obejmować: pokazanie i zachęcenie uczestników warsztatów, jakie korzyści daje
podjęcie takich form spędzania czasu jak: spacery, zabawy, zawody sportowe, biblioterapia, zajęcia w ogrodzie, zajęcia
świetlicowe itp., promowanie pozytywnych wzorców spędzania czasu wolnego, rozwijanie zainteresowań i kształtowanie
umiejętności aktywnej formy wypoczynku, promowanie aktywności sportowej (fizycznej) jako formy spędzania czasu
wolnego, organizację zajęć rodzinnych/ aktywnego spędzania czasu wolnego z dziećmi, na terenie miasta Włocławek, w
celu pokazania na przykładzie jak kreatywnie spędzać czas z rodziną i dziećmi.
ZADANIE IV :Podniesienie umiejętności wychowawczych – jednodniowy wyjazd rodzinny (termin od poniedziałku do piątku,
zostanie ustalony z zamawiającym, po podpisaniu umowy), do wyboru dwie wycieczki:
a) wyjazd rodzinny do Torunia: Wykonawca zapewni wyjazd: dla 10 uczestników projektu + max. 20 dzieci lub członków
rodziny lub bliskich z otoczenia uczestników projektu + 2 opiekunów (personel projektu ze strony Zamawiającego) + min. 1
opiekun wycieczki (ze strony wykonawcy), Wykonawca zapewni przewóz uczestników wycieczki do wskazanego miejsca,
autokarem klimatyzowanym, przystosowanym do przewozu dzieci. Autokar powinien przejść policyjną kontrolę stanu
technicznego przed wyjazdem – zgłoszenie kontroli należy do Wykonawcy, Wykonawca zapewni ubezpieczenia NNW dla
uczestników wycieczki, Wykonawca zapewni uczestnikom wycieczki wyżywienie, t.j. 1 ciepły dwudaniowy posiłek (zupa min.
200 ml.) + drugie danie (kotlet, ziemniaki, surówka) serwowany w restauracji, Wykonawca zapewni uczestnikom wycieczki
bilety wstępu na zwiedzanie wystaw w Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy oraz uczestnictwo w warsztatach
zorganizowanych w Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
lub
b) wyjazd rodzinny do Solca Kujawskiego:Wykonawca zapewni wyjazd: dla 10 uczestników projektu + max. 20 dzieci lub
członków rodziny lub bliskich z otoczenia uczestników projektu + 2 opiekunów (personel projektu ze strony Zamawiającego)
+ min. 1 opiekun wycieczki (ze strony wykonawcy), Wykonawca zapewni przewóz uczestników wycieczki do wskazanego
miejsca, autokarem klimatyzowanym, przystosowanym do przewozu dzieci. Autokar powinien przejść policyjną kontrolę
stanu technicznego przed wyjazdem – zgłoszenie kontroli należy do Wykonawcy, wykonawca zapewni ubezpieczenia NNW
dla uczestników wycieczki, Wykonawca zapewni uczestnikom wycieczki wyżywienie, t.j. 1 ciepły dwudaniowy posiłek (zupa
min. 200 ml.) + drugie danie (kotlet, ziemniaki, surówka) serwowany w restauracji, Wykonawca zapewni uczestnikom
wycieczki bilety wstępu do Juraparku w Solcu Kujawskim obejmujące zwiedzanie parku z przewodnikiem oraz udział w
warsztatach edukacyjnych.
ZADANIE V:Podniesienie umiejętności wychowawczych poprzez udział w spotkaniu integracyjnym: termin od poniedziałku
do piątku, czas trwania spotkania: min. 3 godziny zegarowe, dla 10 uczestników projektu + max. 20 dzieci lub członków
rodziny lub bliskich z otoczenia uczestników projektu, organizator zapewni miejsce spotkania integracyjnego na świeżym
powietrzu na terenie miasta Włocławek (np. park, boisko, teren zielony), uwzględniając warunki pogodowe, w przypadku
niekorzystnych warunków pogodowych takich jak deszcz, Wykonawca zapewni inny dogodny termin spotkania, organizator
zapewni poczęstunek dla każdego uczestnika spotkania (owoce, kawę, herbatę, soki, wodę, ciastka, ewentualnie
zorganizuje ognisko, na którym zapewni kiełbasę, musztardę, ketchup, pieczywo itp. oraz kije do samodzielnego upieczenia
kiełbasy, organizator zapewni animacje dla dzieci prowadzone przez animatora podczas spotkania
ZADANIE VI: Podniesienie umiejętności wychowawczych poprzez wyjście do kina - 10 uczestników projektu + max. 20
dzieci lub członków rodziny lub bliskich z otoczenia uczestników projektu, organizator zapewni bilety wstępu do kina na
repertuar familijny lub bajkę dla dzieci, dostosowaną do wieku dzieci
ZADANIE VII: Podniesienie umiejętności wychowawczych poprzez udział w warsztatach rodzinny portret - 10 uczestników
projektu, czas trwania warsztatów: 4 godziny w jednym dniu, przez godzinę rozumie się 45 minut zajęć, osoba prowadząca:
wizażysta, zakres warsztatów: wizaż z elementami higieny, program warsztatów musi być dostosowany do określonej grupy
odbiorców i musi obejmować zajęcia, co najmniej w zakresie: poradnictwa w zakresie podstawowych zasad higieny, teoretyczne podstawy kształtowania wizerunku przyszłego pracownika, praktyczną naukę technik wykonywania makijażu,
Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest dysponować, zapewnić oraz przygotować niezbędne materiały i
narzędzia konieczne do właściwego przeprowadzenia warsztatów, każdy z uczestników warsztatów otrzyma komplet
materiałów higieniczno-kosmetycznych, komplet materiałów powinien zawierać m.in. krem do rąk, dezodorant, żel do
kąpieli, balsam do ciała, Wykonawca po zajęciach zorganizuje sesję fotograficzną dla uczestników warsztatów i ich bliskich,
tj. dzieci, partnerów, członków rodziny - odrębną dla każdej z rodziny, wizażysta pomoże w przygotowaniu się do sesji
fotograficznej uczestnikom warsztatów i ich bliskim, każdy z 10 uczestników otrzyma min. 2 wydrukowane zdjęcia w
formacie 15x18cm
ZADANIE VIII: Podniesienie umiejętności wychowawczych - dwudniowy wyjazd terapeutyczny : 10 os. + 20 dzieci + 2
opiekunów (personel projektu ze strony Zamawiającego) + min. 1 opiekun ze strony wykonawcy (może to być terapeuta
zajęciowy realizujący podczas wycieczki zajęcia terapeutyczne), Wykonawca zapewni transport uczestnikom wycieczki do
miejsca pobytu, autokarem klimatyzowanym, przystosowanym do przewozu dzieci. Autokar powinien przejść policyjną
kontrolę stanu technicznego przed wyjazdem – zgłoszenie kontroli należy do Wykonawcy, Wykonawca zapewni
ubezpieczenia NNW dla wszystkich uczestników wycieczki, Wykonawca zapewni zakwaterowanie, tj. 1 nocleg w pokojach
2,3 lub 4-osobowych -w jednym pokoju może zostać zakwaterowana 1 rodzina, odrębny 2-osobowy pokój dla opiekunów ze
strony Zamawiającego i odrębny pokój dla opiekunów ze strony Wykonawcy, uczestnicy wycieczki powinni mieć możliwość
skorzystania z infrastruktury obiektu noclegowego tj. plac/sala zabaw dla dzieci i/lub basen etc., Wykonawca zapewni pełne
wyżywienie dla uczestników wycieczki: w pierwszym dniu 2 ciepłe posiłki: 2 daniowy obiad (zupa + drugie danie: kotlet,
ziemniaki, surówka), kolacja (ciepły posiłek + kanapki), w drugim dniu 2 posiłki: śniadanie w formie bufetu szwedzkiego i 2
daniowy obiad (zupa + drugie danie (kotlet, ziemniaki, surówka), podczas pobytu wykonawca zrealizuje zajęcia
terapeutyczne dla rodziców z dziećmi
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
79961000-8 - Usługi fotograficzne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85312320-8 - Usługi doradztwa
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 33563,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34673,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34673,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34673,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Edukacji i Kultury "Zenit" Ryszard Girczyc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 888 000 04 03
7.3.3) Ulica: Młynarska 1A/3
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM EDUKACJI I KULTURY "ZENIT" RYSZARD GIRCZYC
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM EDUKACJI I KULTURY "ZENIT" RYSZARD GIRCZYC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34673,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34673,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34673,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34673,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Edukacji i Kultury "Zenit" Ryszard Girczyc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 888 000 04 03
7.3.3) Ulica: Młynarska 1A/3
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM EDUKACJI I KULTURY "ZENIT" RYSZARD GIRCZYC
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM EDUKACJI I KULTURY "ZENIT" RYSZARD GIRCZYC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34673,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-19 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu we Włocławku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
- "Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. Łęgskiej 28 we Włocławku."
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI GŁÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Realizacja usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS w Strumieniu
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2025 r.,
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Stara Biała, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025.
- Usługa organizacji staży uczniowskich
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.