Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00344000/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
- 2022/BZP 00350473/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-15
- 2022/BZP 00360632/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-22
- 2022/BZP 00439261/01 - Wynik z dnia 2022-11-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie usług telefonii komórkowej w sieci komórkowej Wykonawcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA STOŁECZNA POLICJI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012126482
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Nowolipie 2
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-150
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ksp.policja.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.policja.waw.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356464
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00344000/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie usług telefonii komórkowej w sieci komórkowej Wykonawcy dla 330 sztuk kart SIM.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdz. XIX SWZ stanowiącym ogólne warunki umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.
4.Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: całodobowy nadzór nad funkcjonowaniem świadczonych usług,
2) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wskazane w ppkt 1. W celu weryfikacji spełniania tych wymagań Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
d) innych dokumentów
− zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika;
3) Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży Zamawiającemu wskazane w ppkt 2 dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności wymienione w ppkt 1. Sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań Zamawiający określa w Rozdz. XIX SWZ § 7 ust. 1 pkt g);
4) w przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5. Termin wykonania zamówienia tj.:
a) świadczenia usług – w okresie od dnia 01.12.2022 r. przez okres 12 miesięcy - jednakże nie dłużej niż do kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia w zadaniu;
b) dostarczenia nieaktywnych kart SIM w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy;
c) aktywacji planu taryfowego na numerach telefonów wskazanych przez Zamawiającego – od 01.12.2022 r.
6. Miejsce wykonania zamówienia w zakresie dostawy kart SIM: Wydział Teleinformatyki, Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie usług telefonii komórkowej w sieci komórkowej Wykonawcy dla 330 sztuk kart SIM.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdz. XIX SWZ stanowiącym ogólne warunki umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.
4.Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: całodobowy nadzór nad funkcjonowaniem świadczonych usług,
2) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wskazane w ppkt 1. W celu weryfikacji spełniania tych wymagań Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
d) innych dokumentów
− zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika;
3) Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży Zamawiającemu wskazane w ppkt 2 dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności wymienione w ppkt 1. Sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań Zamawiający określa w Rozdz. XIX SWZ § 7 ust. 1 pkt g);
4) w przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5. Termin wykonania zamówienia tj.:
a) świadczenia usług – w okresie od dnia 01.12.2022 r. przez okres 12 miesięcy - jednakże nie dłużej niż do kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia w zadaniu;
b) dostarczenia nieaktywnych kart SIM w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy;
c) aktywacji planu taryfowego na numerach telefonów wskazanych przez Zamawiającego – od 01.12.2022 r.
6. Miejsce wykonania zamówienia w zakresie dostawy kart SIM: Wydział Teleinformatyki, Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie usług telefonii komórkowej w sieci komórkowej Wykonawcy dla 755 sztuk kart SIM.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdz. XIX SWZ stanowiącym ogólne warunki umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.
4. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: całodobowy nadzór nad funkcjonowaniem świadczonych usług,
2) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wskazane w ppkt 1. W celu weryfikacji spełniania tych wymagań Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
d) innych dokumentów
− zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika;
3) Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży Zamawiającemu wskazane w ppkt 2 dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności wymienione w ppkt 1. Sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań Zamawiający określa w Rozdz. XIX SWZ § 7 ust. 1 pkt g);
4) w przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5. Termin wykonania zamówienia tj.:
a) świadczenia usług – w okresie od dnia 01.12.2022 r. przez okres 12 miesięcy - jednakże nie dłużej niż do kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia w zadaniu;
b) dostarczenia nieaktywnych kart SIM w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy;
c) aktywacji planu taryfowego na numerach telefonów wskazanych przez Zamawiającego – od 01.12.2022 r.
6. Miejsce wykonania zamówienia w zakresie dostawy kart SIM: Wydział Teleinformatyki, Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie usług telefonii komórkowej w sieci komórkowej Wykonawcy dla 755 sztuk kart SIM.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdz. XIX SWZ stanowiącym ogólne warunki umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.
4. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: całodobowy nadzór nad funkcjonowaniem świadczonych usług,
2) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wskazane w ppkt 1. W celu weryfikacji spełniania tych wymagań Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
d) innych dokumentów
− zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika;
3) Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży Zamawiającemu wskazane w ppkt 2 dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności wymienione w ppkt 1. Sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań Zamawiający określa w Rozdz. XIX SWZ § 7 ust. 1 pkt g);
4) w przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5. Termin wykonania zamówienia tj.:
a) świadczenia usług – w okresie od dnia 01.12.2022 r. przez okres 12 miesięcy - jednakże nie dłużej niż do kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia w zadaniu;
b) dostarczenia nieaktywnych kart SIM w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy;
c) aktywacji planu taryfowego na numerach telefonów wskazanych przez Zamawiającego – od 01.12.2022 r.
6. Miejsce wykonania zamówienia w zakresie dostawy kart SIM: Wydział Teleinformatyki, Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie usług telefonii komórkowej w sieci komórkowej Wykonawcy w zakresie mobilnego Internetu dla 50 sztuk kart SIM.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdz. XIX SWZ stanowiącym ogólne warunki umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.
4. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: całodobowy nadzór nad funkcjonowaniem świadczonych usług,
2) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wskazane w ppkt 1. W celu weryfikacji spełniania tych wymagań Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
d) innych dokumentów
− zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika;
3) Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży Zamawiającemu wskazane w ppkt 2 dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności wymienione w ppkt 1. Sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań Zamawiający określa w Rozdz. XIX SWZ § 7 ust. 1 pkt g);
4) w przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5. Termin wykonania zamówienia tj.:
a) świadczenia usług – w okresie od dnia 01.12.2022 r. przez okres 12 miesięcy - jednakże nie dłużej niż do kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia w zadaniu;
b) dostarczenia nieaktywnych kart SIM w terminie do 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy;
c) aktywacji planu taryfowego na numerach telefonów wskazanych przez Zamawiającego – od 01.12.2022 r.
6. Miejsce wykonania zamówienia w zakresie dostawy kart SIM: Wydział Teleinformatyki, Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie usług telefonii komórkowej w sieci komórkowej Wykonawcy w zakresie mobilnego Internetu dla 50 sztuk kart SIM.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdz. XIX SWZ stanowiącym ogólne warunki umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.
4. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: całodobowy nadzór nad funkcjonowaniem świadczonych usług,
2) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wskazane w ppkt 1. W celu weryfikacji spełniania tych wymagań Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
d) innych dokumentów
− zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika;
3) Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży Zamawiającemu wskazane w ppkt 2 dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności wymienione w ppkt 1. Sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań Zamawiający określa w Rozdz. XIX SWZ § 7 ust. 1 pkt g);
4) w przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5. Termin wykonania zamówienia tj.:
a) świadczenia usług – w okresie od dnia 01.12.2022 r. przez okres 12 miesięcy - jednakże nie dłużej niż do kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia w zadaniu;
b) dostarczenia nieaktywnych kart SIM w terminie do 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy;
c) aktywacji planu taryfowego na numerach telefonów wskazanych przez Zamawiającego – od 01.12.2022 r.
6. Miejsce wykonania zamówienia w zakresie dostawy kart SIM: Wydział Teleinformatyki, Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.