eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówOpracowanie projektu technicznego odcinka drogi dla rowerów i pieszych przy ul. Wolsztyńskiej w Krężołach



Ogłoszenie z dnia 2023-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu technicznego odcinka drogi dla rowerów i pieszych przy ul. Wolsztyńskiej w Krężołach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 11 00

1.5.8.) Numer faksu: 68 385 46 86

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16cd74c8-2ab3-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu technicznego odcinka drogi dla rowerów i pieszych przy ul. Wolsztyńskiej w Krężołach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16cd74c8-2ab3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043090/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Opracowanie projektu technicznego odcinka drogi dla rowerów i pieszych przy ul. Wolsztyńskiej w Krężołach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324489

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 40650,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przez Wykonawcę projektu technicznego odcinka drogi dla rowerów i pieszych przy ul. Wolsztyńskiej w Krężołach. Na realizację zadania Zamawiający otrzymał od Województwa Lubuskiego pomoc finansową w formie dotacji celowej w ramach konkursu na wsparcie w 2023 r. jednostek samorządu terytorialnego w zakresie zadań sprzyjających rozwojowi infrastruktury i mobilności rowerowej na terenie województwa lubuskiego. Zakres prac obejmuje:
1) opracowanie projektu technicznego lub projektu architektoniczno-budowlanego, oraz projektu zagospodarowania terenu, umożliwiających uzyskanie dokumentu lub decyzji na prowadzenie robót budowlanych, w zakresie uwzględniającym stopień skomplikowania robót budowlanych, specyfikę i charakter oraz przeznaczenie obiektu budowlanego, wraz z tabelami robót ziemnych, przekrojami normalnymi i szczegółami konstrukcyjnymi oraz profilami podłużnymi – w 4 egzemplarzach,
2) opracowanie informacji dotyczącej planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – w 1 egzemplarzu,
3) uzyskanie opinii, uzgodnień, pozwoleń, oświadczeń i innych niezbędnych dokumentów,
4) sporządzenie opracowań kosztowych, w skład których wchodzą:
a) szczegółowych przedmiarów robót z wyliczeniem ilości jednostek i wskazaniem, którego elementu przedmiar dotyczy z podziałem na branże - 1 komplet,
b) uproszczonych przedmiarów robót (ilości jednostek dla danego rodzaju robót podane zbiorczo), z podziałem na branże - 1 komplet,
c) kosztorysy inwestorskie uproszczone - 1 komplet,
d) kosztorysy inwestorskie szczegółowe z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu – 1 komplet,
e) kosztorysy ofertowe uproszczone (bez cen) – 1 komplet,
f) zbiorcze zestawienie kosztów sporządzone na podstawie kosztorysów inwestorskich – 1 komplet,
2) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z podziałem na branże – 1 komplet,
3) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas wykonania robót – w 3 egzemplarzach, wraz z uzyskaniem jego zatwierdzenia,
4) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu – w 3 egzemplarzach, wraz z uzyskaniem jego zatwierdzenia,
5) dokumentacji geotechnicznej w zakresie niezbędnym do opracowania projektu technicznego - w 1 egzemplarzu,
6) pozyskanie we własnym zakresie mapy z zasobu geodezyjnego, niezbędnej do uzyskania dokumentu lub decyzji umożliwiającej uzyskanie dokumentu lub decyzji na prowadzenie robót budowlanych,
7) uzyskanie bądź opracowanie innych dokumentów niezbędnych do uzyskania dokumentu lub decyzji umożliwiającej zrealizowanie robót budowlanych, na wypadek jakiejkolwiek zmiany przepisów prawnych w okresie realizacji przedmiotu umowy.
2. Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu liczbę egzemplarzy wyszczególnioną w pkt 1 powyżej, która nie obejmuje egzemplarzy niezbędnych do uzyskania warunków, opinii, uzgodnień, zatwierdzeń, decyzji, zgłoszenia właściwemu organowi lub pozwolenia na budowę itp.
3. W ramach realizacji przedmiotu umowy należy uwzględnić m. in.:
1) budowę drogi dla rowerów i pieszych w ciągu drogi gminnej nr 005532F ul. Wolsztyńska (obręb Krężoły), na odcinku od ul. Kargowskiej do ul. Mariana Rejewskiego,
2) budowę zjazdów z posesji w obrębie projektowanej drogi dla rowerów i pieszych,
3) przebudowę i budowę skrzyżowań z drogami jeżeli zajdzie taka potrzeba,
4) przebudowę i budowę oświetlenia ulicznego, w tym oświetlenia przejść dla rowerów i pieszych,
5) eliminację barier architektonicznych i w miarę możliwości redukcję oznakowania,
6) zagospodarowanie wód opadowych,
7) zagospodarowanie terenu,
8) budowę kanałów technologicznych (lub uzyskanie zwolnienia z obowiązku ich budowania) - jeżeli będą tego wymagały przepisy prawa,
9) opracowanie lub uzyskanie innych dokumentów wymaganych przepisami prawa, umożliwiających uzyskanie dokumentu lub decyzji na prowadzenie robót budowlanych.
4. Ponadto w ramach wynagrodzenia umownego w zakresie realizacji przedmiotu umowy należy:
1) przed przystąpieniem do opracowania projektu opracować oraz przedstawić Zamawiającemu w formie prezentacji koncepcję rozwiązań projektowych w celu wypracowania jej ostatecznej wersji,
2) uzyskać od Zamawiającego akceptację koncepcji rozwiązań projektowych, o której mowa w ppkt 1) powyżej,
3) uzyskać wszelkie niezbędne warunki, wytyczne, opinie, uzgodnienia, zatwierdzenia, decyzje
w tym np. decyzję na wycinkę drzew – jeżeli będą konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy, pozwolenia oraz inne dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa, umożliwiające uzyskanie dokumentu lub decyzji na prowadzenie robót budowlanych,
4) zależnie od wymogów prawnych dokonać zgłoszenia właściwemu organowi, do którego nie zostanie wniesiony sprzeciw lub uzyskać pozwolenie na budowę względnie ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę lub o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRiD) w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 162) wraz z zatwierdzeniem dokumentacji,
5) jeżeli zajdzie taka potrzeba sporządzić i uzyskać zgodę na odstępstwa od warunków technicznych,
6) przekazywać Zamawiającemu niezwłocznie kopie korespondencji prowadzonej w związku
z przedmiotem umowy, w szczególności kopie wniosków o wydanie warunków, opinii, uzgodnień, zatwierdzeń, decyzji wraz z załącznikami do tych wniosków,
7) uzyskać zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas wykonania robót oraz projektu stałej organizacji ruchu,
8) po dokonaniu zgłoszenia robót, wobec którego nie zostanie wniesiony sprzeciw lub uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę lub po uzyskaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, protokolarnie przekazać Zamawiającemu kompletny przedmiot umowy, w tym:
a) w formie papierowej w liczbie egzemplarzy jak w pkt 1 powyżej,
b) w formie elektronicznej, dokładnie odpowiadającej zawartości formy papierowej – po dokonaniu zgłoszenia, do którego nie zostanie wniesiony sprzeciw lub po uzyskaniu pozwolenia na budowę lub po uzyskaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, przedmiot umowy musi zostać zeskanowany i zapisany w formacie otwartym, np. pdf lub jpg; dodatkowo należy utworzyć pliki pdf przedmiotu umowy, które będą spełniały zapisy art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240),
c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w formie papierowej i elektronicznej w rozszerzeniu .doc,
d) opracowania kosztowe w formie papierowej i elektronicznej dokładnie odpowiadającej zawartości formy papierowej, w tym: kosztorysy inwestorskie uproszczone, kosztorysy inwestorskie szczegółowe z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu, kosztorysy ofertowe uproszczone (bez cen), zbiorcze zestawienie kosztów sporządzone na podstawie kosztorysów inwestorskich, przy czym opracowania kosztowe muszą zostać przekazane również w formacie umożliwiającym ich edycję w programie ZUZIA lub NORMA w rozszerzeniu .ath lub .zuz (wersja 9),
e) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas wykonania robót wraz z jego zatwierdzeniem w formie papierowej i elektronicznej,
f) zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem w formie papierowej i elektronicznej,
g) dokumentację geotechniczną w formie papierowej i elektronicznej,
h) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię: zgłoszenia robót, wobec którego nie został wniesiony sprzeciw lub wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, wraz z kompletem dokumentów, stanowiących załączniki do takiego wniosku,
i) potwierdzenie właściwego organu o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót, lub pozwolenie na budowę lub decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, jeśli jest wymagane, wraz z potwierdzeniem właściwego organu, że stała się ona ostateczna,
przy czym konieczne jest, aby pliki wersji elektronicznej odpowiadały wersji drukowanej – rysunki oraz strony z podpisami zawierały podpisy projektantów i kosztorysantów oraz inne elementy naniesione na wersję drukowaną.
5. Przewidywany zakres opracowania został pokazany na mapie poglądowej. Opracowaniem mogą zostać objęte również nieruchomości, poza określonymi w ww. załączniku np. w przypadku konieczności opracowania projektów przebudowy istniejącej infrastruktury, odprowadzenia wód opadowych itp., co wykonawca wykona w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie za przedmiot zamówienia.
6. Teren nieruchomości o numerze ewidencyjnym 213/1 obręb 0013 Krężoły, gmina Sulechów 080906_5, na którym planowana jest realizacja zadania, jest zlokalizowany poza obszarem ochrony krajobrazowej zespołu urbanistyczno-krajobrazowego wyznaczonej w decyzjach Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze. Przedmiotowa działka jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Sulechów – Uchwała nr 0007.239.2020 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów w obrębie geodezyjnym Krężoły – link: https://rastry.gison.pl/mpzp-public/sulechow/uchwaly/U_2020_239_0007.pdf. Informacje dotyczące miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego można uzyskać na stronie https://sip.gison.pl/sulechow_mpzp.
7. Orientacyjna długość drogi dla rowerów i pieszych do zaprojektowania to ok. 570 m. Wykonawcy mogą zapoznać się z planowanym zakresem przedmiotu zamówienia na stronie https://sip.gison.pl/sulechow_mpzp. Narzędzia na ww. stronie umożliwiają m. in. pomiar odległości oraz powierzchni terenu.
8. Przedmiot zamówienia winien spełniać kryteria określone w wymaganiach technicznych opisanych w dokumencie „Standardy projektowe i wykonawcze dla szlaków rowerowych w województwie lubuskim”. Wykonawca musi określić odpowiednie usytuowanie, pochylenie poprzeczne jak i odpowiednie oznakowanie projektowanej drogi dla rowerów i pieszych.

Pełen opis rozdział I SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45510,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Projektowanie i Nadzór Elektryczny Artur Mielcarerk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301286762

7.3.4) Miejscowość: Nowa Dąbrowa 57b

7.3.5) Kod pocztowy: 64-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.