eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Skrzyńsku.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Skrzyńsku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3daf6b1e-eceb-11ee-b4e0-4ac387c144e3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Skrzyńsku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3daf6b1e-eceb-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356564

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069181/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Skrzyńsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273713

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.29.2024.PS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na:
1) Budowie budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędnymi instalacjami koniecznymi dla prawidłowego funkcjonowania obiektu, w tym:
a) Budynek świetlicy – obiekt jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Parametry techniczne budynku: długość – 11,00 m; szerokość – 12,68 m; wysokość do kalenicy – 7,17 m; powierzchnia zabudowy – 139,48 m2; powierzchnia użytkowa – 117,17 m2; kubatura – 707,00 m3. Elementy konstrukcyjne budynku: Ławy, stopy i ściany fundamentowe – ławy i stopy żelbetowe wylewane, ściany fundamentowe wylewane na mokro z betonu; Ściany zewnętrzne – murowane z pustaków gazobetonowych grubości 24 cm, z dociepleniem styropianem gr. 12 cm oraz wykończone tynkiem; Ściany wewnętrzne nośne – murowane z pustaków gazobetonowych grubości 24 cm; Ściany działowe – murowane z pustaków gazobetonowych grubości 12 cm; Dach dwuspadowy, konstrukcja drewniana, pokryty blachodachówką. Pokrycie dachu blachodachówką w kolorze naturalnym na łatach drewnianych; Stolarka okienna i drzwiowa drewniana lub PVC typowa wg zestawienia. Ogrzewanie elektryczne. Budynek wyposażony w instalacje wodno-kanalizacyjną, umywalki, zlewozmywaki, szafki kuchenne itp.;
b) Oświetlenie wewnętrzne podstawowe typu LED. Oświetlenie ewakuacyjne i kierunkowe dla wszystkich dróg i przejść wyposażone w układ elektroniczny i własne baterie akumulatorowe o czasie podtrzymania świecenia minimum 1 godziny. Osprzęt łączeniowy i gniazda wtykowe 230 V. Przewody instalacji elektrycznej układane podtynkowo. Uziemienia i połączenia wyrównawcze – uziom otokowy po obwodzie budynku w odległości 1 m od jego ścian zewnętrznych. Instalacja odgromowa – drut FeZN Φ8 mm w rurkach odgromowych w warstwie ocieplenia elewacji. IV klasa ochrony. Instalacja ochrony od porażeń w układzie sieciowym TN-S.
2) Instalacja fotowoltaiczna. Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy zainstalowanej 5,67 kWp. Panele fotowoltaiczne o mocy 315Wp w ilości 18 szt. zainstalowane na systemowej konstrukcji aluminiowej na dachu budynku. Posadowiona na dachu budynku świetlicy. Instalacja powinna być wyposażona w inwerter, licznik wytworzonej energii.
3) Wykonanie przyłączy wodno-kanalizacyjnych, w tym: przyłącze wodociągowe z rur polietylenowych o średnicy 40 mm, studzienką wodomierzową wraz z wodomierzem, wymiana hydrantu; przyłącze kanalizacyjne wykonane z rur PCV 160 mm wraz z studnią kanalizacyjną.
4) Zagospodarowanie terenu poprzez budowę: opaski wokół budynku z kostki betonowej o grubości 6 cm, szerokość opaski 75 cm; taras wejściowy o nawierzchni z kostki betonowej grubości 6 cm; zjazd z drogi publicznej wraz z utwardzeniem terenu; brama rozwierana dwuskrzydłowa symetryczna ( 500 x 200 cm) furtka rozwierana (100 x 200 cm); trawniki i nasadzenia drzewami iglastymi kolumnowymi oraz drzewami liściastymi.
5) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha przy ulicy Leśnej w miejscowości Skrzyńsko. Na części działki objętej przedmiotową inwestycją zlokalizowane są obiekty infrastruktury sportowej (boisko wielofunkcyjne, siłownia plenerowa). Nr ewid. działki: 2113/2 – obręb Skrzyńsko. Właścicielem działek jest Gmina i Miasto Przysucha. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 i nie znajduje się w strefie konserwatorskiej.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, parametry techniczne, rozwiązania konstrukcyjne, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, elementów wyposażenia, wykończenia oraz wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji, itp. określają poniższe dokumenty:
a) Decyzja pozwolenia na budowę nr AB.6740.2.273.2021. z 27 października 2021 r;
b) Projekt zagospodarowania terenu pod nazwą: Budowa świetlicy wiejskiej;
c) Projekt architektoniczno-budowlany pod nazwą: Budowa świetlicy wiejskiej;
d) Projekt techniczny konstrukcji pod nazwą Budowa świetlicy wiejskiej;
e) Projekt techniczny wewnętrznych instalacji elektrycznych pod nazwą: Budowa świetlicy wiejskiej;
f) Projekt techniczny wewnętrznych instalacji zimnej i ciepłej wody, kanalizacji sanitarnej, instalacji ogrzewania i wentylacji pod nazwą: Budowa świetlicy wiejskiej;
g) Projekt wykonawczy pod nazwą: Budowa świetlicy wiejskiej;
h) Projekt wykonawczy wewnętrznych instalacji elektrycznych pod nazwą: Budowa świetlicy wiejskiej;
i) Projekt wykonawczy konstrukcja pod nazwą: Budowa świetlicy wiejskiej;
j) Projekt wykonawczy wewnętrznych instalacji zimnej i ciepłej wody, kanalizacji sanitarnej, instalacji ogrzewania i wentylacji pod nazwą: Budowa świetlicy wiejskiej;
k) Projekt techniczny pod nazwą; Budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej;
l) Projekt budowy zjazdu indywidualnego z ulicy Leśnej (DG nr 330654W) w miejscowości Skrzyńsko, gm. Przysucha do działki nr 2113/2 na cele obsługi komunikacji posesji;
m) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
7) Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową oraz wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
a) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
b) Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego.
c) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.
8) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 894388,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 979890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 894388,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Popecki Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 521122381

7.3.3) Ulica: Sitowa 54A

7.3.4) Miejscowość: Opoczno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 894388,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.