Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00205216/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
- 2023/BZP 00223989/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-19
- 2023/BZP 00230486/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-24
- 2023/BZP 00235445/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń na terenie placów zabaw
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46dbc635-e035-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż urządzeń na terenie placów zabaw2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46dbc635-e035-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040547/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa urządzeń zabawowych na plac zabaw przy ul. Ceglarskiej/Klonowej
1.2.2 Dostawa wraz z montażem tyrolki - skwer Nacka
1.2.10 Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw przy ul. Jasnej/Gwarków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205216
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.41.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 212195,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw przy ul. Ceglarskiej w Gliwicach Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej:1. Demontaż istniejącej betonowej piaskownicy i drewnianego urządzenia zabawowego.
2. Likwidacja istniejącego pola piaskowego.
3. Dostawa i montaż 2 urządzeń zabawowych.
4. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych.
Zakres prac obejmuje:
1. Prace wytyczeniowe.
2. Prace przygotowawcze i ziemne.
3. Demontaż istniejącej piaskownicy o średnicy 5m z betonowych prefabrykatów i drewnianego urządzenia zabawowego. Betonowe prefabrykaty piaskownicy, należy dostarczyć na teren bazy MZUK, mieszczącej się przy ul. Strzelców Bytomskich 25c.
4. Likwidacja istniejącego pola piaskowego o wymiarach 10x9 m, wybranie piasku na głębokość 40 cm uzupełnienie humusem, wyrównanie i zagęszczenie terenu.
5. Dostawa i montaż 2 urządzeń zabawowych.
Wielofunkcyjna piaskownica w kształcie "Statku". Wymiary urządzenia wraz ze strefą bezpieczeństwa minimum 10x7 m, maksimum 11x8 m. Słupy konstrukcyjne stalowe, cynkowane i malowane proszkowo farbami odpornymi na UV. Urządzenie wyposażone w minimum:
- 4 tablice edukacyjne/manipulacyjne (np. liczydło, hipnotyzer, koło sterowe, bulaj, tablica do rysowania kredą, itp.),
- 1 przejście tubowe wykonane z polietylenu formowane rotacyjnie o wewnętrznej średnicy minimum 53 cm i długości minimum 125 cm,
- 1 zjeżdżalnia, ślizg wykonany ze stali nierdzewnej, boczne płyty wykonane z polietylenu HDPE o grubości minimum 15 mm, odporne na wilgoć i UV,
- 1 tzw. rurka strażacka wykonana ze stali nierdzewnej,
- 1 winda z gumowym wiaderkiem na łańcuchach ze stali nierdzewnej,
- 3 różne wejścia tj: ścianka wspinaczkowa wykonana płyty antypoślizgowej HPL o grubości minimum 13mm, kamienie wspinaczkowe wykonane z mieszanki kruszyw i kolorowych żywic, drabinka szczebelki wykonane ze stali nierdzewnej, wejście linowe liny z rdzeniem stalowym w oplocie polipropylenowym o grubości minimum 16mm.
Podesty wykonane z antypoślizgowej płyty HPL o grubości minimum 13mm. Ścianki i siedziska wykonane z płyty HDPL o grubości minimum 15 mm, odporne na wilgoć i UV. Drążki i poręcze wykonane ze stali nierdzewnej.
Wielofunkcyjne urządzenie zabawowe. Wymiary urządzenia wraz ze strefą bezpieczeństwa minimum 8x7 m, maksimum 9x8 m. Konstrukcja nośna wykonana z rur stalowych o średnicy minimum 88mm, cynkowana i malowana proszkowo farbami odpornymi na UV. Urządzenie wyposażone w minimum:
- 4 wieże z daszkami dwuspadowymi wykonanymi z kolorowych z płyt HDPL o grubości minimum 15 mm, odpornych na wilgoć i UV,
- 1 zjeżdżalnia, ślizg wykonany ze stali nierdzewnej, boczne płyty wykonane z polietylenu HDPE o grubości minimum 15 mm, odporne na wilgoć i UV,
- 1 zjazd rurowy do ześlizgu wykonany z dwóch równoległych rurek/poręczy ze stali nierdzewnej,
- 1 tzw. rurka strażacka wykonana ze stali nierdzewnej,
- 1 przejście tubowe zamontowane między dwoma wieżyczkami, wykonane z polietylenu formowane rotacyjnie o wewnętrznej średnicy minimum 53 cm i długości minimum 125 cm,
- 1 poziome przejście linowe "mostek" zamontowane między dwoma wieżyczkami, wykonane z lin z rdzeniem stalowym w oplocie polipropylenowym o grubości minimum 16mm,
- 1 pionowe przejście linowe "pajęcza sieć" zamontowane między dwoma wieżyczkami, wykonane z lin z rdzeniem stalowym w oplocie polipropylenowym o grubości minimum 16mm,
- 2 drabinki do wspinania wykonane ze stali nierdzewnej.
- 4 różne tablice edukacyjne/manipulacyjne (np. język angielski, język migowy, bulaj, tablica do rysowania kredą, itp.),
Podesty wykonane z antypoślizgowej płyty HPL o grubości minimum 13mm. Ścianki i siedziska wykonane z płyty HDPL o grubości minimum 15 mm, odporne na wilgoć i UV. Drążki i poręcze wykonane ze stali nierdzewnej.
Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe bez wad konstrukcyjnych, wykonane zgodnie z Normą PN-EN 1176, posiadające certyfikaty, szczegółowe karty techniczne oraz instrukcje montażu.
6. Dostawa i montaż 152 m2 geowłókniny z nasionami traw, stosowanych pod maty przerostowe.
7. Dostawa i montaż 152 m2 nawierzchni bezpiecznej z czarnych mat przerostowych.
Maty muszą posiadać certyfikat zgodności z Normą PN-EN 1177 - dla wysokości swobodnego upadku powyżej 3 m. oraz atest higieniczny PZH.
Maty wykonane według niżej podanej specyfikacji:
- długość 1500 mm,
- szerokość 1000 mm,
- grubość minimum 22 mm lub 23 mm.
8. Uzupełnienie piasku w piaskownicy na wysokość 50 cm od poziomu gruntu. Spód piaskownicy należy wyłożyć betonowymi płytkami w kolorze szarym z zastrzeżeniem, że grubość płytek nie może być mniejsza niż 5cm.
- piasek kopany, bez części ilastych przeznaczony do stosowania w piaskownicach na placach zabaw.
Dotyczy wszystkich części:
Istotne warunki zamówienia.
1. Przed przystąpieniem do montażu należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. W załączeniu Zamawiający udostępnia mapy poglądowe z wszystkimi sieciami i kolizjami. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia.
2. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie.
3. Prace należy prowadzić pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu.
Uwaga: Koszt nadzorów należy ująć w ofercie cenowej.
4. Do wykonania prac należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności PN lub Aprobatą Techniczną.
5. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych prac na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania ze specyfikacją techniczną.
6. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.
7. Z uwagi na fakt, iż dojazd na teren wykonywanych prac prowadzi przez alejki z kostki brukowej oraz tereny zieleni urządzonej, Zamawiający dopuszcza jedynie samochody ciężarowe o ładowności do 3,5 tony.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535220-5 - Urządzenia do wspinania
37535270-0 - Piaskownice do placów zabaw
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 194000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - dostawa i montaż zjazdu linowego "tyrolki" na skwerze Nacka przy ul. Toszeckiej w Gliwicach Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zjazdu linowego oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej:1. Dostawa i montaż zjazdu linowego "Tyrolki".
2. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych. Zakres prac obejmuje:
1. Prace wytyczeniowe.
2. Prace przygotowawcze i ziemne.
3. Dostawa i montaż zjazdu linowego "Tyrolki".
Wymiary urządzenia wraz ze strefą bezpieczeństwa minimum 22x4 m, maksimum 23x4,5 m. Słupy konstrukcyjne stalowe, cynkowane i malowane proszkowo farbami odpornymi na UV. Urządzenie wyposażone w podest, trap startowy wykonany z antypoślizgowej płyty HPL o grubości minimum 10mm. Lina stalowa o średnicy minimum 10mm, wykonana z cynkowanych drutów stalowych. Wózek wykonany ze stali nierdzewnej wyposażony w hamulec zapobiegający przesuwaniu się bez użytkownika. Siedzisko wykonane z gumy, wewnątrz zbrojone stalową blachą zawieszone na łańcuchu osłoniętym gumową powłoką.
Urządzenie musi być fabrycznie nowe bez wad konstrukcyjnych, wykonane zgodnie z Normą PN-EN 1176, posiadające certyfikaty, szczegółowe karty techniczne oraz instrukcje montażu.
4. Dostawa i montaż 88 m2 geowłókniny z nasionami traw, stosowanych pod maty przerostowe.
5. Dostawa i montaż 88 m2 nawierzchni bezpiecznej z czarnych mat przerostowych.
Maty muszą posiadać certyfikat zgodności z Normą PN-EN 1177 - dla wysokości swobodnego upadku powyżej 3 m. oraz atest higieniczny PZH.
Maty wykonane według niżej podanej specyfikacji:
- długość 1500 mm,
- szerokość 1000 mm,
- grubość minimum 22 mm lub 23 mm.
Przed położeniem geowłókniny oraz mat przerostowych należy rekultywować i wyrównać teren, uzupełniając ewentualne wgłębienia gruntu ziemią oraz zagęścić.
Dotyczy wszystkich części:
Istotne warunki zamówienia.
1. Przed przystąpieniem do montażu należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. W załączeniu Zamawiający udostępnia mapy poglądowe z wszystkimi sieciami i kolizjami. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia.
2. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie.
3. Prace należy prowadzić pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu.
Uwaga: Koszt nadzorów należy ująć w ofercie cenowej.
4. Do wykonania prac należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności PN lub Aprobatą Techniczną.
5. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych prac na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania ze specyfikacją techniczną.
6. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.
7. Z uwagi na fakt, iż dojazd na teren wykonywanych prac prowadzi przez alejki z kostki brukowej oraz tereny zieleni urządzonej, Zamawiający dopuszcza jedynie samochody ciężarowe o ładowności do 3,5 tony.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie placu zabaw przy ul. Jasnej/Gwarków Zamówienie obejmuje:"Dostawę i montaż urządzeń małej architektury oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej w ramach przebudowy/ doposażenia istniejącego ogrodzonego placu zabaw, w celu zwiększenia jego atrakcyjności dla małych dzieci, teren inwestycyjny zlokalizowany jest na osiedlu Gwarków, w obszarze ul. Jasna 15-23 i Gwarków 2-12.
Zamówienie prowadzone jest w ramach Gliwickiej inicjatywy lokalnej (GIL). Przedmiotem zamówienia są:
Prace wytyczeniowe.
Prace przygotowawcze i ziemne. Dostawa nowych urządzeń.
Demontaż starych urządzeń zabawowych: 4 szt. (huśtawka, kiwak, piaskownica oraz zestaw zabawowy). Wyrównanie terenu, uzupełnienie ziemi, siew trawy, a pod urządzeniami montaż maty geokratki lub przerostowej.
Montaż dostarczonych urządzeń zabawowych:
- piaskownica,
- karuzela okrągła z siedziskami. Uzupełnienie piaskownicy piaskiem.
Dostosowanie istniejącego zadaszenia (typu żagiel) do nowej piaskownicy polegające na demontażu i jego ponownym montażu po wykonaniu nowej piaskownicy.
Wykonanie 50 m2 nawierzchni bezpiecznej z mat / geokratki lub mat przerostowych z geo włókniną z nasionami traw.
Dostawa i posadzenie 2 szt. drzewek głóg (wysokość min. 2m, obwód 12-14cm), klon (wysokość min. 2m, obwód 12-14cm) lub 3 szt. krzewów kwitnących (forsycja, jaśminowiec wonny, tawuła szara - wysokość roślin min. 60cm)
Dostawa nasion traw, gatunki przeznaczone na place zabaw w ilości na obsianie 250 m2. Opis i specyfikacja techniczna urządzeń oraz nawierzchni z mat przerostowych:
Wymiary urządzeń:
- piaskownica o wymiarach min. 245x245 cm max 255x255 cm z siedziskami,
- karuzela z siedziskami okrągła o wymiarach min. 160 max. 200 cm.
Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe bez wad konstrukcyjnych, wykonane zgodnie z normą PN-EN 1176, posiadające certyfikaty, karty techniczne oraz instrukcje montażu.
UWAGA: Następujące prace zostaną wykonane staraniem własnym oraz na koszt własny Zamawiającego:
1. Renowacja 2 szt. istniejących ławek,
2. Wysianie trawy i podlewanie w fazie wzrostu trawy i posadzonych drzewek/ krzewów.
Piaskownica - zbudowana z elementów betonowych w układzie czworoboku z siedziskami zamontowanymi na obrzeżach.
Karuzela okrągła z siedziskami dla małych dzieci ( trójramienna lub krzyżowa ) - 3 lub 4 siedziska umieszczone po obwodzie. Konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej, odpornej na warunki atmosferyczne oraz intensywne użytkowanie. Urządzenie musi posiadać ważny certyfikat potwierdzający zgodność z normą PN-EN 1176.
Nawierzchnie z mat przerostowych Nawierzchnia bezpieczna koloru czarnego wykonana
z mat/geokratki lub mat gumowych o wymiarach 100cm x 150cm ułożonych na bio włókninie stosowanej pod maty przerostowe z nasionami traw. Amortyzujących upadek, antypoślizgowych, odpornych na duże różnice temperatur i nieodkształcających się. Nieodbarwiających się pod wpływem promieniowania słonecznego. Grubość mat wynosi min 22mm max 23mm, odpowiedniej dla maksymalnej swobodnej wysokości upadku z urządzeń i spełniającą normę PN-EN 1177. Nawierzchnia posiadająca wszystkie wymagane certyfikaty oraz atesty, w tym atest higieniczny PZH.
Nawierzchnie z mat/geokratki lub mat przerostowych należy ułożyć na wyrównanym terenie.
Dotyczy wszystkich części:
Istotne warunki zamówienia.
1. Przed przystąpieniem do montażu należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. W załączeniu Zamawiający udostępnia mapy poglądowe z wszystkimi sieciami i kolizjami. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia.
2. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie.
3. Prace należy prowadzić pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu.
Uwaga: Koszt nadzorów należy ująć w ofercie cenowej.
4. Do wykonania prac należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności PN lub Aprobatą Techniczną.
5. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych prac na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania ze specyfikacją techniczną.
6. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.
7. Z uwagi na fakt, iż dojazd na teren wykonywanych prac prowadzi przez alejki z kostki brukowej oraz tereny zieleni urządzonej, Zamawiający dopuszcza jedynie samochody ciężarowe o ładowności do 3,5 tony.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
37535270-0 - Piaskownice do placów zabaw
37535230-8 - Karuzele do placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193110,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193110,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Gold Usługi Budowlane- Usługi Ziemne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691092600
7.3.4) Miejscowość: Bojszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marcin Gold Usługi Budowlane - Roboty Ziemne
jakie przetargi wygrała firma
Marcin Gold Usługi Budowlane - Roboty Ziemne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193110,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54735,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58228,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54735,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Gold Usługi Budowlane - Usługi Ziemne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691092600
7.3.4) Miejscowość: Bojszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marcin Gold Usługi Budowlane - Roboty Ziemne
jakie przetargi wygrała firma
Marcin Gold Usługi Budowlane - Roboty Ziemne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54735,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58086,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58086,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58086,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOCiN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133542365
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58086,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarządzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do stołówki Internatu w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.