Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00222645/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
- 2024/BZP 00453420/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-12
- 2024/BZP 00453430/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-12
- 2024/BZP 00512898/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego, likwidacja oznakowania poziomego oraz dostawa i montaż punktowych elementów odblaskowych
na DW woj. mazowie. z podzi. na 9 cz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013305749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 14
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-048
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego, likwidacja oznakowania poziomego oraz dostawa i montaż punktowych elementów odblaskowychna DW woj. mazowie. z podzi. na 9 cz.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-402a0691-d4e1-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025716/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.64 Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarst. i grubowarst., likwidacja oznakowania poziomego oraz dostaw i montaż punktowych elementów odblaskowych na dr. woj. województwa maz. z podziałem na 9 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222645
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 049/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego barwy białej o grubości 0,4-0,8 mm i trwałości co najmniej 1 rok w ilości 85025,280 m2, oznakowania poziomego grubowarstwowego gładkiego barwy białej o grubości 0,9-3,5 mm i trwałości co najmniej 3 lata w ilości 432,000 m2, likwidacja oznakowania poziomego grubowarstwowego w ilości 432,000 m2 oraz dostawa i montaż punktowych elementów odblaskowych w ilości 1288 szt. na drogach wojewódzkich w Rejonie Drogowym Gostynin- Płock.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 841337,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego barwy białej o grubości 0,4-0,8 mm i trwałości co najmniej 1 rok w ilości 6530,000 m2 ,oznakowania poziomego grubowarstwowego gładkiego barwy białej o grubości 0,9-3,5 mm i trwałości co najmniej 3 lata w ilości 8350,000 m2 oraz likwidacja oznakowania poziomego grubowarstwowego w ilości 100,000 m2 oraz dostawa i montaż punktowych elementów odblaskowych w ilości 30 szt. na drogach wojewódzkich w Rejonie Drogowym Ciechanów.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 708652,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego barwy białej o grubości 0,4-0,8 mm i trwałości co najmniej 1 rok w ilości 59023,510 m2 , oznakowania poziomego cienkowarstwowego barwy czerwone o grubości 0,4-0,8 mm i trwałości co najmniej 1 rok w ilości 1172,000 m2 oraz oznakowania poziomego grubowarstwowego strukturalnego barwy białej o grubości 0,9-3,5 mm i trwałości co najmniej 3 lata w ilości 30,500 m2 na drogach wojewódzkich w Rejonie Drogowym Grodzisk Mazowiecki.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 613536,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4: wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego barwy białej o grubości 0,4-0,8 mm i trwałości co najmniej 1 rok w ilości 40949,200 m2 oraz dostawa i montaż punktowych elementów odblaskowych w ilości 460 szt. na drogach wojewódzkich w Rejonie Drogowym Ostrołęka.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 380230,57 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5: wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego barwy białej o grubości 0,4-0,8 mm i trwałości co najmniej 1 rok w ilości 68100,000 m2, oznakowania poziomego grubowarstwowego strukturalnego barwy białej o grubości 0,9-3,5 mm i trwałości co najmniej3 lata w ilości 6620,000 m2, likwidacja oznakowania poziomego cienkowarstwowego w ilości 320,000 m2 oraz dostawa i montaż punktowych elementów odblaskowych w ilości 1790 szt. na drogach wojewódzkich w Rejonie Drogowym Wołomin-Nowy Dwór Mazowiecki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 1440723,40 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6: wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego barwy białej o grubości 0,4-0,8 mm i trwałości co najmniej 1 rok w ilości 47291,870 m2, oznakowania poziomego grubowarstwowego strukturalnego barwy białej o grubości 0,9-3,5 mm i trwałości co najmniej3 lata w ilości 4270,000 m2, oznakowania poziomego grubowarstwowego gładkiego barwy białej o grubości 0,9-3,5 mm i trwałości co najmniej 3 lata w ilości 100,000 m2 oraz dostawa
i montaż punktowych elementów odblaskowych w ilości 758 szt. na drogach wojewódzkich
w Rejonie Drogowym Węgrów-Siedlce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 736271,82 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7: wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego barwy białej o grubości 0,4-0,8 mm i trwałości co najmniej 1 rok w ilości 72089,730 m2, oznakowania poziomego grubowarstwowego strukturalnego barwy białej o grubości 0,9-3,5 mm i trwałości co najmniej3 lata w ilości 120,000 m2 oraz dostawa i montaż punktowych elementów odblaskowych w ilości 474 szt. na drogach wojewódzkich w Rejonie Drogowym Radom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 655814,16 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8: wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego barwy białej o grubości 0,4-0,8 mm i trwałości co najmniej 1 rok w ilości 32061,180 m2, oznakowania poziomego grubowarstwowego strukturalnego barwy białej o grubości 0,9-3,5 mm i trwałości co najmniej3 lata w ilości 36,000 m2 oraz dostawa i montaż punktowych elementów odblaskowych w ilości 317 szt. na drogach wojewódzkich w Rejonie Drogowym Otwock-Piaseczno.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 326412,75 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 9: wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego barwy białej o grubości 0,4-0,8 mm i trwałości co najmniej 1 rok w ilości 33514,660 m2, oznakowania poziomego grubowarstwowego strukturalnego barwy białej o grubości 0,9-3,5 mm i trwałości co najmniej3 lata w ilości 7429,010 m2, likwidacja oznakowania poziomego cienkowarstwowego w ilości 731,000 m2 oraz dostawa i montaż punktowych elementów odblaskowych w ilości 115 szt.
na drogach wojewódzkich w Rejonie Drogowym Garwolin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 846615,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 955451,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1165022,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 955451,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-MAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831838135
7.3.4) Miejscowość: Kłodzko
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 955451,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 850378,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1213825,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 850378,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GIERA ZNAKI DROGOWE Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393461189
7.3.4) Miejscowość: Jonkowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GIERA ZNAKI DROGOWE SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GIERA ZNAKI DROGOWE SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 850378,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 589920,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 753601,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 589920,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PPUH ZNAK MARCIN MUNNICH
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MALPLAST MARCIN JASEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591283418
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 589920,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418782,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 555906,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418782,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U Dajana Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8540010590
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "DAJANA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "DAJANA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418782,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1248413,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1588200,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1248413,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMAX ARKADIUSZ LUDWINIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250475495
7.3.4) Miejscowość: WOŁOMIN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1248413,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 816454,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1089665,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 854431,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGMAX Marcin Kot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321786840
7.3.4) Miejscowość: Karczew
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 854431,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 727461,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 776428,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 727461,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo „DUBR” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570695812
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "DUBR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "DUBR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 727461,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361445,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 411320,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 361445,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo „DUBR” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570695812
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "DUBR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "DUBR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 361445,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 934235,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1069402,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 934235,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGMAX Marcin Kot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321786840
7.3.4) Miejscowość: Karczew
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 934235,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Ulepszenie nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 2718G
- Budowa Gminnego Przedszkola i Żłobka na działce gminnej w miejscowości Kąty
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.